ویزای کاری فرانسه 2024 مهاجرت به فرانسه - جاب آفر فرانسه

ویزای کاری فرانسه 2024 مهاجرت به فرانسه - جاب آفر فرانسه


OVERVIEW
_

ویزای کاری فرانسه 2024 مهاجرت به فرانسه​

جاب آفر فرانسه

کشور فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپا و دومین قدرت اقتصادی در اتحادیه اروپاست. این کشور دارای جاذبه های طبیعی فراوان و جمعیتی بالغ بر 70 میلیون نفر است که تقریبا همه این افراد به زبان فرانسوی که زبان رسمی این کشور می باشد صحبت می کنند. فرانسه یکی از مهمترین کشورهای صنعتی دنیاست که صنایع مختلفی در این کشور دارای اهمیت است مانند صنایع ساختمان و معدن، خودرو، الکترونیک و کشاورزی.

درحال حاضر بسیاری از کارفرمایان فرانسوی، به دلیل کمبود نیروی کار در این کشور تمایل دارند این کمبود را با استخدام متخصصین مناسب از خارج از فرانسه جبران کنند. مسئله ای که در کنار این تمایل وجود دارد این است که این کارفرمایان تاکید می کنند که متقاضی کار باید بتواند به زبان فرانسوی سخن بگوید و از تسلط نسبی برخوردار باشد.

OVERVIEW
_

انواع ویزای کاری فرانسه

جاب آفر فرانسه

متقاضیان خارجی کار در فرانسه تنها در صورت داشتن جاب آفر (Job Offer) می توانند درخواست ویزای کاری از سفارتخانه این کشور در کشور مبدا خود کنند. این افراد با داشتن ویزا و اجازه کار (Work Permit) می توانند به فرانسه وارد و مشغول کار و زندگی در این کشور زیبا شوند.

متقاضی خارجی که موفق به اخذ جاب آفر از کارفرمای فرانسوی شده است می تواند با دریافت وقت مصاحبه از سفارت فرانسه در کشور خود و در دست داشتن برخی مدارک دیگر مانند پاسپورت (با حداقل 3 ماه اعتبار) و مدارک تحصیلی و کاری گذشته اقدام به دریافت ویزای تایپ D یا ویزای کاری و نهایتا اجازه کار (Work Permit) کند و پس از اخذ این اجازه، وارد فرانسه شود مشغول کار و زندگی شود.

OVERVIEW
_

جاب آفر فرانسه (Job offer)

ویزای فرانسه

این روش برای افرادی است که قرارداد کاری خود را قبل از ورود به فرانسه دریافت می کنند. در این روش، متقاضیان باید از داخل کشور خود با کارفرمایان در فرانسه ارتباط برقرار کرده و مصاحبه های کاری خود را برای اخذ پذیرش از کارفرمای موردنظر انجام دهند.

کارفرمای فرانسوی برای استخدام یک متقاضی خارجی باید ابتدا آگهی استخدام خود را به مدت 3 ماه در فرانسه بدهد. اگر فردی برای آن موقعیت پیدا نشد، او باید این آگهی را به مدت 3 ماه در جرائد اتحادیه اروپا درج کند. در صورتی که باز هم فردی مناسب اخذ آن جایگاه یافت نشد، کارفرمای فرانسوی می تواند اقدام به استخدام متقاضی از خارج از اتحادیه اروپا بکند که برای این کار باید مجوزی از DIRECCTE اخذ کند.

این فرایند نسبتا طولانی باعث شده که برخی از کارفرمایان فرانسوی زیاد تمایل به استخدام متقاضیان خارجی نشان ندهند. متقاضیان کار در فرانسه باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که تسلط به زبان فرانسه یکی از مهم ترین عوامل در اخذ ویزای کاری فرانسه می باشد.

OVERVIEW
_

اخذ اقامت فرانسه از طریق ویزای کار در فرانسه

جاب آفر فرانسه

در صورتی که مدت قرارداد متقاضی برای کار در کشور فرانسه بیش از 3 ماه باشد فرد می تواند درخواست اجازه اقامت بلند مدت کند. در مدت زمانی بین 2 تا 5 سال و همچنین در صورتی که فرد دارای قرارداد کاری با کارفرمای فرانسوی باشد، می توان تفاضای اقامت دائم فرانسه را به مراجع ذی صلاح داد. در صورتی که فرد قرارداد کاری با حقوق مناسب و همچنین تسلط مناسب به زبان فرانسوی داشته باشد، تقاضای اقامت دائم فرد مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

ویزای کاری فرانسه 2024 مهاجرت به فرانسه - جاب آفر فرانسه france
OVERVIEW
_

ویزای همراه فرانسه

جاب آفر فرانسه

اعضای خانواده متقاضی که قصد همراهی وی در فرانسه را دارند، می توانند تقاضا و مدارک خود را برای اخذ اقامت بلندمدت فرانسه (به مدت زمانی که متقاضی دارای قرارداد کار می باشد) همزمان با تقاضای ویزای کار متقاضی اصلی به سفارت فرانسه در کشور مبدا خود تحویل دهند. از جمله مدارک مورد نیاز به منظور اخذ این نوع ویزا می توان به فرم های تکمیل شده درخواست برای هر یک از اعضای خانواده و پاسپورت معتبر آن ها با اعتبار 3 ماهه اشاره کرد. شایان ذکر است که همراهان اجازه کار و تحصیل در فرانسه را دارند.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *