استارتاپ فنلاند ویزای استارتاپ فنلاند استارت آپ فنلاند

OVERVIEW
_

استارت آپ فنلاند

ویزای استارتاپ فنلاند

ویزای استارتاپ فنلاند، یکی از کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه‌های اخذ اقامت کاری در اروپا است. این نوع ویزا برای اقامت کاری دوساله از همان ابتدای برای فرد اصلی و همسر او فراهم می‌آید، بدون این که نیاز به ارائه مدارک زبان داشته باشد. این امر از مزایای برجسته‌ای است که این ویزا ارائه می‌دهد. همچنین، این ویزا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود، و اگر رزومه کاری و تحصیلی فرد توسط مقامات فنلاندی تأیید شود، می‌توان به راحتی به فنلاند مهاجرت کرد.

 

دریافت اطلاعات کامل درباره تمامی مراحل ویزا و نکات اساسی آن بسیار حیاتی است. بنابراین، در این مقاله قصد داریم تمام جزئیات مربوط به فرآیند اخذ ویزای استارتاپ فنلاند را بررسی کنیم و راهکارهایی برای افزایش احتمالات موفقیت در اخذ این ویزا را به شما ارائه دهیم.

 

اگر شما هم یک ایده تجاری مناسب دارید و به دنبال کشوری هستید که بتوانید آن را با موفقیت پیاده‌ سازی کنید، به ما بپیوندید تا شما را در این مسیر همراهی کنیم.

OVERVIEW
_

ویزای استارتاپ فنلاند: فرصتی برای کارآفرینان بین‌ المللی

ویزای استارتاپ فنلاند، این امکان را برای کارآفرینان بین‌المللی در حال رشد فراهم می‌کند تا یک شرکت استارت آپی در فنلاند راه اندازی و به عنوان بخشی از اکوسیستم پویای استارت‌آپی این کشور مشارکت داشته باشند. این مجوز برای راه اندازی نوآوری از کشورهای خارج اتحادیه اروپا به فنلاند وارد می‌شود.

 

فنلاند با ارائه فرصت‌های مالی جذاب، یک مقصد محبوب برای استارت‌آپ‌هاست. سرمایه‌گذاری‌های دولتی و خصوصی در این حوزه به‌طور مداوم در این کشور گسترش یافته است. میانگین سرمایه‌ گذاری در دو سال گذشته دو برابر شده است. به عنوان مثال، در سال ۲۰۲۰، بیزنس فنلاند با اعطای سرمایه‌ گذاری بالغ بر ۱۴۲ میلیون یورو، به پشتیبانی استارت‌آپ‌ ها پرداخته است.

 

در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ استارت‌آپ در فنلاند نشان از فعالیت پویای این بخش در این کشور می‌دهد.

OVERVIEW
_

مزایای ویزای استارتاپ فنلاند

مزایای ویزای استارتاپ فنلاند

  • پروسه مهاجرتی کوتاه
  • بدون نیاز به مدرک زبان
  • بدون نیاز به سرمایه‌ گذاری
  • بدون نیاز به مدرک تحصیلی خاص
  • تحصیل رایگان تمام اعضای خانواده
  • امکان اشتغال‌زایی و ثبت شرکت قانونی
  • اجازه کار تمام‌وقت برای متقاضی و همسر
  • شرایط کاملا مهیا برای تحصیل رایگان فرزندان
  • دریافت کارت اقامت در ایران و قبل از ورود به فنلاند
  • دریافت اقامت و تابعیت قانونی برای متقاضی اصلی و همراهان
  • امکان تمدید اقامت و رسیدن به اقامت دائم شنگن پس از ۴ سال اقامت
  • امکان تمدید اقامت شنگن و تبدیل آن به حق شهروندی و تابعیت بعد از ۶ سال
  • اقامت حداقل یک‌ساله و حداکثر دوساله برای اعضا تیم استارتاپ با یک‌بار اقدام (2 تا 4 نفر)
  • بهره‌ مندی از تمام مزایای بالا فقط با ارائه تمکن مالی سالانه 12000 یورو برای متقاضی اصلی.
  • دریافت اقامت 1 تا 2 ساله (بسته به میزان تمکن مالی) برای همسر و فرزندان تمام اعضای تیم استارت‌آپ
OVERVIEW
_

ویزای استارتاپ فنلاند  مناسب چه کسانی است؟

ویزای استارتاپ فنلاند به دستور برخی شرایط خاص مناسب می‌باشد. این ویزا عمدتاً برای افراد زیر می‌تواند مناسب باشد:

  • افرادی که دارای تخصص کافی در زمینه راه‌ اندازی کسب‌وکار هستند.
  • افرادی که قصد تاسیس یک شرکت با رشد سریع در فنلاند را دارند.
  • افرادی که طرح‌های کسب‌ و کار نوآورانه و خلاقانه دارند.
  • افرادی که به ایده کسب‌ و کار خود تعهد دارند.
  • افرادی که توانایی مالی کافی برای اجرای این طرح را دارند.
  • افرادی که مطمئن باشند که فعالیت‌هایشان هیچ خطری برای نظم، امنیت، سلامت عمومی، و روابط بین‌ المللی فنلاند ایجاد نمی‌کند.

تنها افرادی که این مشخصه‌ ها را دارا هستند می‌توانند برای ویزای استارتاپ فنلاند درخواست دهند. در غیر این صورت، درخواست آن‌ها ممکن است پذیرفته نشود.

OVERVIEW
_

اقامت فنلاند از طریق استارتاپ فنلاند

یکی از برنامه‌ های مهاجرتی برجسته که دولت فنلاند ارائه می‌دهد، برنامه استارتاپ فنلاند است که به افراد واجد شرایط اقامت فنلاند اعطا می‌شود. با ارائه یک طرح کسب‌ و کار مورد تایید دولت، می‌توان شرایط لازم برای دریافت اقامت را فراهم کرد. اگر چه الزامی برای ثبت شرکت در این برنامه وجود ندارد، اما دولت شرایط مناسبی را برای کارآفرینان با استعداد فراهم کرده است تا بتوانند طرح تجاری خود را اجرا کنند.

 

مجوز اقامت فنلاند به بنیان‌گذاران استارت‌آپ با پتانسیل ارائه می‌شود تا ایده‌ های تجاری نوآورانه و مورد تأیید، به بخشی از اکوسیستم فعال این کشور تبدیل شوند. با توجه به اهمیت این مسئله برای اقتصاد آینده کشور، ایده‌ های تجاری در مرحله ابتدایی قبل از ورود به فرایند درخواست اقامت و ویزا، توسط سازمانی به نام Business Finland بررسی می‌شوند.

 

قبل از اقدام به درخواست مجوز اقامت و شروع کسب‌ و کار، مدل کسب‌ و کار توسط Business Finland ارزیابی می‌شود تا از موفقیت این ایده در رقابت بازار بین‌ المللی اطمینان حاصل شود. در صورت تایید، تیم ارزیابی گواهی معتبری را برای دریافت ویزا و رسیدگی به امور مهاجرتی به متقاضی ارائه می‌دهد.

OVERVIEW
_

همراهی خانواده با داشتن ویزای استارتاپ فنلاند

وقتی یک فرد موفق به دریافت ویزای استارتاپ فنلاند می‌شود، این ویزا به طور اتوماتیک برای همسر و فرزندان او نیز صادر می‌شود، اما تنها فرزندان زیر ۱۸ سال می‌توانند از این امتیاز بهره‌ مند شوند. ویزای استارتاپ دو سال اعتبار دارد و پس از آن قابلیت تمدید دارد.

همسر و فرزندان متقاضی با داشتن ویزای استارتاپ فنلاند اجازه تحصیل رایگان در این کشور را نیز به‌ دست می‌ آورند.

OVERVIEW
_

شرایط اخذ ویزای استارتاپ فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای اروپایی است که معیارهای ارزیابی کسب‌وکار آن با معیارهای استاندارد اروپای شرقی تفاوت دارد. بنابراین، قبل از اقدام به درخواست ویزای استارتاپ فنلاند، کارآفرینان باید با ویژگی‌های جامعه استارتاپی و سیاست‌های دولتی فنلاند آشنا باشند.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ فنلاند عبارتند از:

  • سن بالای ۱۸ سال برای متقاضی.
  • تشکیل تیم پروژه حداقل با دو نفر.
  • قصد ایجاد یک شرکت پایدار با چشم‌ انداز جهانی.
  • داشتن نوآوری ایده‌ آل یا روش تولید، مقیاس‌ پذیری کسب‌ و کار و تخصص کافی.
  • داشتن مالکیت ۶۰ درصد یا بیشتر از سرمایه مجاز شرکت.
  • داشتن تمکن مالی کافی برای راه‌ اندازی کسب‌ و کار در فنلاند.
OVERVIEW
_

مراحل دریافت ویزای استارتاپ فنلاند

مراحل دریافت ویزای استارتاپ فنلاند

اگر به تاسیس یک استارت‌آپ در فنلاند علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای اخذ اجازه اقامت و ویزای استارت‌آپ فنلاند، یک تیم حداکثر ۴ نفری که برای اجرای ایده مورد نظر شما انتخاب شده‌اند، را به‌عنوان کارآفرینان تازه‌کار معرفی کنید. در ابتدا باید یک طرح نوآورانه مشخص داشته باشید. فرآیند درخواست برای مجوز اقامت استارت‌آپ فنلاند از 3 مرحله تشکیل شده است:

مرحله اول: برای انجام کار به عنوان یک کارآفرین تازه‌ کار، باید گواهی تائید شرایط از مرکز نوآوری فنلاند دریافت کنید.

مرحله دوم: برای اخذ اجازه اقامت استارت‌آپ، باید به یک نمایندگی دیپلماتیک فنلاند یا دفتر خدمات مهاجرت فنلاند مراجعه کرده و هویت خود را اثبات کنید.

مرحله سوم: ثبت کسب و کار و شرکت خود و اخذ تائیدیه مربوطه در اداره بازرگانی فنلاند.

پروسه دریافت اقامت استارت‌آپ فنلاند عبارت است از:

  1. تشکیل تیم استارتاپ (بین ۲ تا ۴ نفر)
  2. طراحی و ایده‌ پردازی
  3. ارسال طرح نهایی
  4. بررسی و دریافت تاییدیه از بیزنس فنلاند (Business Finland)
  5. ثبت کسب و کار و شرکت خود در فنلاند
  6. ارائه تاییدیه به سفارت و درخواست مجوز اقامت

برای دریافت ویزای استارت‌آپ فنلاند، ابتدا باید طرح تجاری خود را به سازمان تجارت فنلاند ارائه داده و سپس این سازمان مدارک لازم را بررسی و شرایط را بررسی خواهد کرد. پس از تایید صلاحیت متقاضی اقامت فنلاند، او ملزم است تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه طرح کسب‌وکار یا بیزینس پلن تایید شده به اداره مهاجرت فنلاند ارائه دهد تا پس از بررسی‌ های لازم، اجازه اقامت اعطا شود.

توجه:

متقاضیان اقامت استارت‌آپ فنلاند باید توانایی مالی مناسبی را برای مدیریت هزینه‌ های دوره اقامت (برای هر فردی از خانواده) اثبات کنند، به این صورت که مدارک مالی معتبری را ارائه دهند.

OVERVIEW
_

نتیجه گیری:

با کمک پیشگامان اپلای، دریافت ویزای استارتاپ فنلاند به یک تجربه سریع و آسان تبدیل می‌شود. از مشاوره‌ های تخصصی تا پیگیری‌ های مداوم، این تیم حرفه‌ ای همه مراحل را برای شما هموار می‌کند. با دانش گسترده و تجربه عملی، پیشگامان اپلای شما را در هر قدم از این مسیر همراهی می‌کند تا با خیال راحت به تحقق رویای کسب‌ و کار خود در فنلاند بپردازید. با اعتماد به پیشگامان اپلای، شما می‌توانید مطمئن باشید که درخواست ویزای استارتاپ شما با دقت و سرعت بیشتری پردازش خواهد شد. اجازه دهید تا این تیم متخصص و متعهد، آینده کاری درخشان شما را در فنلاند تضمین کند.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *