مهاجرت به پرتغال 2024

اگر به دنبال یک مقصد جذاب برای مهاجرت هستید، پرتغال به عنوان یک انتخاب شگفت‌انگیز و قابل دسترس ظاهر می‌شود. این کشور، که در گذشته چندین سال به عنوان مقصدی پرطرفدار برای ایرانیان شناخته شده است، مزایایی دارد که در کشورهای اروپایی دیگر یافت نمی‌شود. آیا شما می‌دانستید که پاسپورت پرتغال، پنجمین پاسپورت قدرتمند جهان است؟ این امر تنها یکی از جنبه‌های جالب این کشور نیست. هزینه‌های زندگی در پرتغال بسیار مناسب بوده و با وجود توسعه قابل توجه و امکانات فوق‌العاده رفاهی، جزو کشورهای اقتصادی جهت زندگی به شمار می‌رود. پرتغال از نظر آب‌وهوا، فراهم بودن فرصت‌های شغلی و همچنین نزدیکی به سایر کشورهای اروپایی، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم.

کشورپرتغال
پایتختلیسبون
جمعیت10 میلیون
پیش شماره351+
واحد پولیورو
زبان رسمیپرتغالی،اسپانیایی
OVERVIEW
_

بررسی شرایط و قوانین مهاجرت به پرتغال در سال 2024

کشور پرتغال علاوه بر شرایط اقتصادی عالی، توانسته با فراهم کردن زیرساخت هایی عظیم و گسترده، شرایط را برای صنایع مختلف فراهم کند. همین امر دلیل بسیار خوبی برای پیشرفت روزافزون این کشور و تقاضای زیاد برای مهاجرت به پرتغال است. از طرفی شرایط تحصیلی خوب در بهترین دانشگاه های این کشور، امکان دریافت مدرک تحصیلی معتبر و مورد تأیید وزارت علوم ایران را برای دانشجویان بین المللی میسر کرده است. اشتغال در صنایع مختلف و کسب درآمد عالی از دیگر دلایل برای مهاجرت به پرتغال هستند. علاوه بر این، برخلاف دیگر کشورهای اروپایی، شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی می توانید از راه های بسیاری، به ویژه روش های سرمایه گذاری، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

مهاجرت به پرتغال 2024
Bussines
_

مهاجرت به پرتغال از طریق کار

کار در پرتغال از دیگر مسیرهای مناسب برای مهاجرت به پرتغال می باشد. از مهمترین شرایط آن می توان به اخذ ویزای کار این کشور اشاره نمود. به طور کلی شرایط اخذ ویزای کار پرتغال به این صورت است که شما نیازمند دریافت پیشنهاد شغلی از سوی شرکت ها و کار فرما های پرتغالی می باشید. به این صورت که بایستی مدارک و رزومه کاری خود را برای یک کارفرمای پرتغالی ارسال کنید و درخواست خود را جهت دریافت شغل اعلام نمایید.

چنانچه کارفرما شرایط شما را جهت کار مناسب بداند، جهت پیگیری کارهای ویزا و اقامت شما با صدور پیشنهاد شغلی اقدامات اولیه را انجام می دهد. همچنین در بحث امکان بدست آوردن فرصت های شغلی باید گفت، پرتغال با نرخ بیکاری میانگین 6.6 درصد در سال 2021 مواجه است، که می توان گفت این عدد آنچنان برای نیروی کاری که قصد مهاجرت به پرتغال را دارد، نگران کننده نمی باشد و در صورت پیگیری و مکاتبه با کارفرما ها، امکان اخذ پیشنهاد شغلی وجود دارد.

Education
_

مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل

مهاجرت به پرتغال برای تحصیل یکی از دلایل جذابیت کشور پرتغال برای مهاجران و مزیت آن سیستم آموزشی با کیفیت آن است. دانشجویان بین‌المللی بسته به طول دوره تحصیل و کشور محل زندگی‌شان باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنند. بر این اساس متقاضیان تحصیل در پرتغال که اهل کشورهای خارج از اتحادیه اروپا هستند و قصد شرکت در دوره‌های تحصیلی بیش از سه ماه را دارند، به ویزای تحصیلی و اجازه اقامت نیاز دارند.

همچنین برای دوره‌های تحصیلی کمتر از سه ماه ویزای تحصیلی تنها برای کشورهایی الزامی است که به ویزای شینگن پرتغال نیاز داشته باشند. اجازه اقامت برای دانشجویان به‌مدت یک سال صادر می‌شود و قابل تمدید تا پایان دوره تحصیلات خواهد بود. تحصیل به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه های پرتغال یکی از جنبه های مثبت سیستم آموزشی این کشور است که خود از دیگر عوامل جذب کننده دانشجویان بین اللملی محسوب می شود.

Investment
_

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری

ویزایی که به ویزای طلایی پرتغال شهرت دارد، به اندازه‌ای محبوب است که گویی از زبان همگان بازگو می‌شود. برای مهاجرت به پرتغال در این نوع سرمایه‌گذاری، می‌توان به خرید ملک‌هایی با ارزش‌های 280، 350، و 500 هزار یورو پرداخت. اگر به خرید ملک با قیمت 280 یا 350 هزار یورویی تمایل دارید، حتماً باید به این نکته توجه کنید که ملک انتخابی باید دارای گذشته‌ای حداقل سه دهه باشد و نیاز به ترمیمات داشته باشد.

اما در خرید ملک 500 هزار یورویی متقاضی آزاد است که به اختیار خود هر نوع ملکی را که مناسب بداند، خریداری نماید. از مزایا خرید ملک در پرتغال، سود تضمینی 3 تا 10 درصدی می باشد که به سرمایه شما که بابت خرید ملک پرداخت شده، تعلق می گیرد. از طریق خرید ملک به شخص، همسر او و فرزندان تا سن 21 سال اقامت کشور پرتغال داده می شود.

نکته قابل توجه این است افرادی که از طریق خرید ملک در پرتغال سرمایه گذاری می کنند، دارای کم ترین ریسک ممکنه می باشند و همچنین در کنار سرمایه گذاری خود، اجازه کاریابی را نیز دریافت خواهند کرد. در این روش شرط حضور وجود ندارند و شما در سال فقط 7 روز باید در پرتغال اقامت داشته باشید. بنابراین برای افرادی که در کشور دیگری بیزینس دارند می تواند بسیار مناسب باشد.

Marriage
_

مهاجرت به پرتغال از طریق ازدواج

ازدواج با یک فرد اهل پرتغال هم یکی از مسیرهای مهاجرت به این کشور است. می‌توانید 3 سال پس از ازدواج خود برای دریافت اقامت دائم کشور پرتغال اقدام کنید. توجه داشته باشید که ازدواج باید طبق قوانین کشور پرتغال بوده و به‌صورت رسمی ثبت شود. در ضمن باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشید و مهارت خوبی هم در زبان پرتغالی و یا انگلیسی داشته باشید. شغل، میزان درآمد و داشتن مکانی برای زندگی با همسرتان نیز برای اداره مهاجرت پرتغال (Immigration and Border Service (SEF) اهمیت زیادی دارد.

در این روش شرایط مختلفی دیده می‌شود. معمولا تابعیت مرد به زن رسیده و زن تابعیت مضاعف می‌گیرد و گاه نیز برعکس بوده و تابعیت از زن به مرد اعطا می‌شود؛ در نظر داشته باشید که آنچه در این روش بسیار مهم است، پشتوانه مالی و دفتر حمایت است. در این روش شما باید هزینه یک سال زندگی را در حساب خود داشته باشید و همسر شما از کشور پرتغال نیز باید از نظر اقتصادی و درآمدزایی وضعیت خوبی داشته باشد و مشخص باشد که از پس هزینه زندگی برمی‌آید.

Birth of child
_

مهاجرت به پرتغال از طریق تولد فرزند

بر اساس قوانین کشور پرتغال، اگر شما مجوز یک‌ساله اقامت در این کشور را داشته باشید، فرزندانتان واجد شرایط اقامت در کشور پرتغال خواهند بود. بر این اساس فرزندان باید در پرتغال متولد شده باشند و والدین آنها باید تمایل خود را برای کسب تابعیت از طرف فرزندان ابراز کنند. همچنین اگر کودکی در خارج از پرتغال متولد شود و حداقل یکی از والدین او شهروند پرتغال باشند، واجد شرایط دریافت اقامت کشور پرتغال خواهد بود.

The Property
_

مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک

خبر خوب اینکه در مهاجرت به پرتغال و دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک، سرمایه‌گذاران فقط باید یک دوره 14 روزه را در این کشور سپری کنند، درعین‌حال‌ می‌توانند تمام مزایای اقامت اتحادیه اروپا از جمله ویزا را حفظ کنند. تمام این موارد در کنار امکاناتی نظیر سفر نامحدود رایگان و زندگی، کار و تحصیل در پرتغال این سرمایه‌گذاری را بسیار پرطرفدار ساخته است. در این مقاله، مهاجرت به پرتغال با خرید خانه در این کشور را به همراه قیمت خرید ملک و تمام نکاتی را که برای اقامت پرتغال با خرید ملک باید بدانید شرح داده‌ایم. البته این داده‌ها، صرفاً برای ارتقای سطح اطلاعات شما مناسب است.

توصیه ما برای یک تصمیم درست، به موقع و واضح، پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت است. با این کار ساده، کارشناسان ما شرایط شما را به دقت ارزیابی کرده، با شما تماس می‌گیرند و به دقت راهنمایی‌تان می‌کنند. حالا برای شروع، بهتر است این ویدیو را با هم تماشا کنیم:

با برنامه ویزای طلایی و اخذ پاسپورت پرتغال، دولت امکان اقامت برای تمام سرمایه گذاران و خانواده‌هایشان را در پرتغال فراهم می‌کند. خرید ملک در پرتغال همراه با ویزای طلایی این کشور با مزایای زیر همراه است:
اقامت در پرتغال در تمام طول مدت ویزا
کار، زندگی و تحصیل در پرتغال
امکان سفر آزادانه به 26 کشور شینگن اتحادیه اروپا، بدون ویزا
دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال پس از 5 سال
امکان همراهی با خانواده در پرتغال و اتحادیه اروپا

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

ویزای موفق پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *