دوازده دروغ مهاجرتی

دوازده دروغ مهاجرتی


OVERVIEW
_

دوازده دروغ مهاجرتی

دوازده دروغ مهاجرتی شرکت های مهاجرتی

حتما کسانیکه که برای امور مهاجرتی اعم از کاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری نزد موسسات مهاجرتی رفته اند اتفاق افتاده است که حرف هایی را شنیدند که بعدا متوجه شدند که هیچ صحتی ندارد. در مقاله ما به 12 دروغ مهاجرتی می پردازیم:

دروغ شماره یک: مشاور می گوید من روابط بسیار خوبی در سفارت فلان کشور دارم!

سفارت هیچ کشوری برای دادن ویزا با هیچ فرد خارجی رابطه برقرار نمی کند.در صورت داشتن مدارک لازم جهت ویزای مربوطه (معمولا در سایت سفارت خانه مذکور ذکر می شود) به راحتی  شامل دریافت ویزا می شوید.

دروغ شماره 2:سفارت امضای وکیل ما رو میشناسه!

یکی از دروغ هایی که در برخی از موسسات مهاجرتی رایج است این است که مشاور موسسه ادعا می کند که آفیسر، امضای وکیل ما رو میشناسه وبرای شما حکم ویزا دارد.در حالی که باید بدانید با توجه به شرایط و قوانین جدید در خیلی از کشورها موسسات واسط مانندVAC،VFC و… در مرحله ی اول مدارک شما را جهت ارسال به سفارت مربوطه دریافت و طبقه بندی می کنند.

دروغ شماره 3: این روش رو فقط موسسه ما بلده و ما فقط کار می کنیم!

باید بدانید اگر روش مهاجرتی یا نوع ویزا خاص باشد حتما در سایت اداره مهاجرت یا سفارت مربوطه به طور مشخص ذکر شده و یا شما اگر واجد شرایط باشید می توانید جهت دریافت آن ویزا اقدام نمایید.

دروغ شماره4:خیالتون راحت ویزاتون رو صد در صد می گیرم!

این موضوع را به یاد داشته باشید هیچکس حتی کارمند مربوطه در سفارت نمی تواند ضمانت صد در صدی برای ویزا به شما بدهد .چرا که اخذ ویزا یکی از حقوق شهروندی و جز قوانین دیپلماتیک در کشور می باشد و دولت هر کشوری این حق را به آفیسر سفارت مربوطه داده است که در صورت تکمیل نبودن مدارک یا قانع نشدن از هدف سفر متقاضی، به وی ویزا ندهد.

دروغ شماره 5: برای دریافت ویزا حتما باید با وکیل قرارداد ببندی!

جالب است بدانید در هیچ پروسه دریافت ویزا اعم از تحصیلی ، کاری و یا سرمایه گذاری دولت هیچ کشوری شما را ملزم به داشتن وکیل نمی کند . لذا اگر خودتان و یا فردی دارای تجربه در این زمینه هستید می توانید با کمترین هزینه اقدام نمایید .

دروغ شماره6: شرکت ما نماینده رسمی فلان شرکت خارجی می باشد!

جالب است بدانید از نظر حقوقی چنانچه پولی از ایران به حساب شخص یا موسسه ای در خارج از ایران واریز نمایید به هیچ وجه از خدمات قضایی ایران(دادگستری) نمی توانید جهت عودت وجه از فرد و یا موسسه مذکور شکایت نمایید.

7.خودمون برات مدرک زبان می گیریم نگران نباش!!

مرجع برگزاری آزمون های زبان در دنیا موسسه ETS  می باشد و امکان تقلب و یا گرفتن مدرک از IELTS سنتر ها  با پول تقریبا غیر ممکن است. در نظر داشته باشید ارائه مدرک جعلی به سفارت می تواند منجر به ممنوع الورود دائم شما به کشور مربوطه شده و یا چنانچه وارد کشور شده باشید حکم دیپورت برای شما صادر می گردد و در مواردی از  طریق پلیس اینترپل قابل پیگیری و بازداشت فرد می باشد.

دروغ شماره 8: موسسه ما روابط بسیار خوبی با کارفرما های فلان کشور دارد و تحت هر شرایطی ما برای شما قرارداد کار می گیریم!

توجه داشته باشید که در بسیاری از کشور ها حتی اگر شما قرارداد کار از کارفرما داشته باشید اما صلاحیت انجام آن کار را نداشته باشید کارفرما تا مدت 6 ماه می تواند قرارداد را فسخ کند .پس قبل از مهاجرت روی تخصص ، توانمندی های شخصی و مهارت های فردی خود بیشتر کار کنید.

دروغ شماره 9: برای گرفتن قرارداد کار نیاز به مصاحبه ی کاری ندارید !

توجه داشته باشید که هیچ کارفرمایی بدون مصاحبه ی حضوری و یا اسکایپی و توافق های صورت گرفته ،اقدام به قرارداد کاری با متقاضی نمی کند.

دروغ شماره 10:عدم دسترسی به اطلاعات کارفرما و یا دانشگاه!

چنانچه موسسه ای به شما قرارداد کار و یا پذیرش تحصیلی ارائه نماید که نتوانید به وب سایت شرکت یا اطلاعات آن دانشگاه دسترسی پیدا کنید این قرارداد جعلی است.

دروغ شماره 11: وقتی که موسسه همه چیز را رویایی نشان می دهد !

توجه داشته باشید که هر پروسه مهاجرتی اعم از سرمایه گذاری، ویزای کار و یا ویزای تحصیلی نیاز به داشتتن حداقل مدارک مربوطه جهت اثبات صلاحیت متقاضی در آن پروسه می باشد.

دروغ شماره 12: برای گرفتن ویزا از طریق گرفتن مدرک معادل برایتان اقدام می کنیم!

اخذ ویزا از طریق مدرک معادل در واقع شگردی است برای ساخت مدرک جعلی تحصیلی است.در نظر داشته باشید عواقب جعل مدرک می تواند منجر به منع دائم شما نسبت به اخذ ویزاهای آن کشور شود.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *