مهاجرت به اسپانیا 2024

کشور اسپانیا با وجود نرخ بیکاری بالا، رشد اقتصادی مناسبی در سال‌های اخیر داشته است. مادرید پایتخت کشور اسپانیا و بارسلونا و والنسیا از شهرهای مهم این کشور محسوب می‌شوند. زبان رسمی کشور اسپانیا اسپانیایی است اما به زبان‌های محلی دیگری نیز در این کشور صحبت می‌شود. قدمت کشور اسپانیا به قرن ۹ میلادی باز می گردد. پایتخت اسپانیا، شهر مادرید، بعد از برلین دومین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا محسوب می شود و به فوتبال حرفه ای خود مشهور است. کشور اسپانیا در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو نیز رتبه خوبی دارد.

کشوراسپانیا
پایتختمادرید
جمعیت46 میلیون
پیش شماره34+
واحد پولیورو
زبان رسمیاسپانیایی
OVERVIEW
_

بررسی شرایط و قوانین مهاجرت به اسپانیا در سال 2024

اقامت اسپانیا

قوانین مهاجرت به اسپانیا را با هم بررسی میکنیم. کشور اسپانیا یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرتی در دنیا به شمار می رود و افراد زیادی در نقاط مختلف جهان، علاقمند به زندگی در این کشور می باشند. یکی از جذابیت های مهاجرت به اسپانیا، وجود چشم انداز های زیبا و طبیعی در این کشور می باشد که هر بیننده ای را به خود جلب می کند. برای مهاجرت به این کشور، روش های متفاوتی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به روش تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و … اشاره کرد.

مهاجرت به اسپانیا
Bussines
_

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

کار در اسپانیا

اسپانیا دارای اقتصادی پویاست. این کشور به عنوان پنجمین قدرت اقتصادی قاره اروپا شناخته می شود. همین دلیل سبب شده است تا مهاجران زیادی از سرتاسر دنیا برای اقامت اسپانیا اقدام کنند.در اسپانیا، بر اساس شرایط آب و هوایی مشاغلی که با کشاورزی و تولید مواد غذایی مرتبط است، اهمیت فراوانی دارند. همچنین، صنعت توریست، تولید صنایعی مانند موتور و کشتی سازی نیز در اسپانیا از رونق زیادی بهره مند می باشد.

برای مهاجرت به اسپانیا از طریق کار چند نوع ویزا در نظر گرفته شده است. ویزای کار طولانی مدت، ویزای کار فصلی، ویزای Au Pair و ویزای Eu Blue Card راه هایی است که می توان به واسطه آن مجوز کار در اسپانیا را دریافت کرد. قانون کلی برای مهاجرت از طریق کار، داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای معتبر اسپانیای در کنار یکی از ویزای های ذکر شده در بالا است. به علاوه، کارفرما باید برای مجوز نیروی خارجی که قصد استخدام آن را دارد، مجوز کاری درخواست کند.

اسپانیا با شهرهای پر جنب و جوش و تاریخی و سواحل آفتابی، بیش از هر کشور اروپایی دیگری، گردشگران را به خود جذب می‌کند. در سال 1986 اسپانیا به اتحادیه اروپا پیوست و اقتصاد خود را مدرن‌تر کرد.

Education
_

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی اسپانیا

اسپانیا دارای سابقه طولانی در آموزش عالی است. سیستم آموزش عالی این کشور در سال 2007 برای پذیرش سیستم سه دوره ای فرآیند بولونیا، با اطمینان از امکان سازگاری با سیستم آموزش عالی اروپا، اصلاح شد.

در کل 76 دانشگاه در اسپانیا وجود دارد که 45 دانشگاه آنها توسط دولت اداره و بودجه آنها تأمین می‌شود و در مقابل 31 دانشگاه یا خصوصی هستند یا توسط کلیسای کاتولیک اداره می شوند. 25 دانشگاه اسپانیا در رتبه بندی QS در میان برترین دانشگاه های دنیا قرار دارند.

بیشترین تراکم دانشگاه های برجسته اسپانیا در مادرید، پایتخت این کشور و شهر دوم اسپانیا، بارسلونا دیده می‌شود.

دانشجویان برای هزینه های زندگی به طور متوسط 10.800 تا 13.200 یورو در سال نیاز دارند.

هزینه های تحصیل کارشناسی برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های دولتی اسپانیا از 757 تا 8000 یورو در سال است. اما توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی اسپانیا بسیار بیشتر است.

Investment
_

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا

چنانچه به دنبال کار و یا سرمایه گذاری در این کشور هستید توصیه می کنیم تا فعالیت خود را در یکی از زمینه های مواد شیمیایی ، مواد سوختی و روغنی ، قطعات یدکی ، منسوجات و یا کالای الکترونیکی آغاز کنید . زیرا عمده محصولات در این زمینه به اسپانیا وارد می شوند و شما می توانید با ثبت شرکت در اسپانیا ورود به حوزه اقتصادی اسپانیا را مرتبط با موقعیت شغلی خود تجربه کنید.

البته برای هرگونه اقدام اقتصادی در اسپانیا خوب است که نرخ مالیات را نیز مدنظر داشته باشد که می توانید در همین سایت در عنوان نرخ مالیات در اسپانیا از تمامی جزئیات لازم در این رابطه مطلع شوید.

Birth of a child
_

مهاجرت به اسپانیا از طریق تولد فرزند

اقامت دائم اسپانیا

یکی از راه‌های اخذ تابعیت در سراسر جهان از طریق تولد فرزند در کشور مقصد است. یکی از روش‌های مهاجرت به اسپانیا نیز تولد فرزند در این کشور است. البته با مهاجرت به اسپانیا از طریق تولد، تابعیت اسپانیایی از فرزند به والدین منتقل نمی‌شود. جهت دریافت تابعیت از طریق تولد در کشور اسپانیا برای فرزندتان، باید بدانید که فرزند شما باید حداقل ۶ سال تحصیلی را در اسپانیا بگذراند و همچنین تا رسیدن به سن قانونی، باید حداقل ۱۰ سال از عمر خود را در خاک کشور اسپانیا اقامت داشته باشد.

Marriage
_

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج

اخذ ویزای اسپانیا

ازدواج با تبعه اسپانیایی نیز موجب اخذ اقامت در این کشور خواهد شود. افرادی که با تبعه اسپانیایی ازدواج می کنند باید ازدواجی رسمی و قانونی انجام دهند و باید مستندات این ازدواج را برای اخذ اقامت به اداره مهاجرت اسپانیا ثابت کنند. تبعه اسپانیایی باید علاوه بر داشتن ملک، شغلی با در آمد حداقل اداره کار اسپانیا داشته باشد.

معمولا درصورت ازدواج با تبعه اسپانیا یک اقامت 1 ساله به شخص داده می شود و درصورتی که آنها 12 ماه زندگی مشترک داشته باشند و کاملا به صورت واقعی زندگی کنند شهروند خارجی می تواند درخواست تابعیت اسپانیا را دهد. مهاجرت از طریق ازدواج در اسپانیا نیازمند اطلاع دقیق از تمامی قوانین حاکم بر این موضوع است. درصورتی که ازدواج با تبعه این کشور صوری باشد موجب جریمه و مجازات هر دو شخص خواهد شد و امکان رد شدن ویزای ازدواج متقاضی را به همراه دارد.

The Property
_

اخذ اقامت و مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک

مهاجرت به اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا برای ایرانیان به مبلغ 500 هزار یورو اقامت را حاصل می کند. در این محتوا به تحلیل شرایط اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک و مراحل قانونی خرید ملک در اسپانیا خواهیم پرداخت. نکته مهم اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک امکان اخذ وام و بدون شرط حضور بودن آن می باشد. افراد با اجاره پیش پرداخت 150 هزار یورویی املاکشان به مدت 10 سال، می توانند مبلغ را تا 350 هزار یورو کاهش دهند. موسسه پشگامان اپلای با ارائه شرایط خرید ملک اسپانیا همراه با وام به بررسی نکات آن پرداخته، در صورت نیاز پرسش های بیشتر از مسیر مشاوره رایگان اقدام نمایید.

چهار فاکتور برای مهاجرت

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

ویزای موفق پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *