سریع ترین راه مهاجرت به آلمان ۲۰۲۴

سریع ترین راه مهاجرت به آلمان ۲۰۲۴


دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

OVERVIEW
_

سریع ترین راه مهاجرت به آلمان ۲۰۲۴

شرایط مهاجرت به آلمان،  راه های مهاجرت به آلمان، بهترین روش های مهاجرت به آلمان 

مردم از سراسر جهان با اهداف و آرزوهای مختلف به سوی آلمان سفر می‌کنند. ویژگی چندگانه مهاجرت به آلمان، از جمله مهاجرت کاری، راه‌اندازی کسب و کار جدید، و یا مهاجرت از طریق ارتباط خانوادگی از جمله گزینه‌های موجود است. علاوه بر این، دلایل بسیاری وجود دارد که افراد را به تصمیم مهاجرت به کشور آلمان سوق می‌دهد.

شما ممکن است به دنبال یافتن شغل و بهبود وضعیت اقتصادی خود باشید. یا شاید برنامه دارید که یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کنید و در بازار جهانی موفق شوید. همچنین، برخی افراد به منظور تحصیل و افزایش دانش و تخصص به آلمان مهاجرت می‌کنند. در واقع، تعداد بی‌پایانی از راه‌های مهاجرت به آلمان وجود دارد.

OVERVIEW
_

سریع ترین، راحت ترین و ارزان ترین راه قانونی مهاجرت به آلمان چیست؟

سریع ترین راه مهاجرت به آلمان، برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟

  • اثبات تمکن مالی
  • تهیه ی بیمه سلامت
  • تسلط به زبان آلمانی حداقل سطح B1
  • اخذ ویزای آلمان
  • داشتن پاسپورت و اجازه ی اقامت معتبر
  • دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا
  • داشتن جاب آفر یا قرارداد کاری موقت یا دایم

اما همواره راه‌هایی وجود دارد که از طریق آنها می‌توان به سادگی و سرعت به اهداف مهاجرتی خود دست یافت. در ادامه این مقاله، ما به بررسی روش‌های آسان مهاجرت به آلمان می‌پردازیم. از یادگیری درس‌های زبان گرفته تا کشف فرصت‌های شغلی، ما به شما راهنمایی خواهیم داد تا به آرزوی مهاجرت به این کشور فوق‌العاده نزدیک شوید.

OVERVIEW
_

مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جستجوی کار یا کارت شانس آلمان

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان، راحت ترین راه اقامت آلمان

ویزای جستجوی کار در آلمان گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که دارای تخصص و مهارت‌های منحصر به فردی هستند. این نوع ویزا به افراد اجازه می‌دهد تا حداکثر به مدت 6 ماه در آلمان اقامت کنند و به دنبال فرصت‌های شغلی بگردند. در صورتی که در این مدت موفق به یافتن یک شغل مرتبط با تخصص‌های خود شوند، باید ویزای جستجوی کار را به مجوز کار در آلمان تبدیل کنند. واضح است که آلمان به دنبال جذب نیروهای متخصص و با توانمندی‌های ویژه در زمینه‌های مختلف است که از ابتدای سال 2024 با برنامه مهاجرتی کارت شانس آلمان جایگزین شده است.

اما باید به یاد داشت که در صورتی که طی مدت مشخصی توانایی یافتن یک شغل مناسب را نداشته باشند، افراد ملزم به بازگشت به کشور مبدا می‌شوند. بنابراین، این ویزا یک فرصت موقت برای افراد با تخصص‌های خاص فراهم می‌کند تا به آلمان بیایند و درخواست‌های شغلی خود را جستجو کنند. برای افرادی که به دنبال تجربه کاری در یک کشور پیشرفته و فرصت‌های حرفه‌ای جدید هستند، این ویزا می‌تواند درخور واقعیت باشد.

OVERVIEW
_

جهت محاسبه امتیاز خود برای کارت شانس آلمان کلیک کنید

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان، شرایط مهاجرت به آلمان

در این راستا، یکی از وب‌سایت‌های معتبر و مناسب برای یافتن کار در آلمان و درخواست ویزای جستجوی کار، وب‌سایت www.joboffer.vip می‌باشد. این وب‌سایت برای جلب استعدادهای بین‌المللی در زمینه‌های مختلف طراحی شده است و می‌تواند به افراد در یافتن فرصت‌های شغلی مناسب در آلمان کمک کند. بنابراین، اگر به دنبال مهاجرت به آلمان و تجربه حرفه‌ای جدید هستید، می‌توانید به این وب‌سایت بین‌المللی مراجعه کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد:"برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟" در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا بدانید برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنید.

OVERVIEW
_

اخذ مجوز کار در آلمان-ارزان ترین راه مهاجرت به آلمان

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان، بهترین راه مهاجرت به آلمان

دریافت مجوز کار در آلمان، به افرادی اختصاص داده می‌شود که توانسته‌اند در این کشور شغلی پیدا کنند و در حال حاضر نیاز به مجوز کاری برای ادامه فعالیت‌های شغلی خود دارند. اگر شما از جمله این افراد ماهر هستید و می‌توانید با یک کارفرمای آلمانی که حاضر به ارائه قرارداد کاری به شماست، می‌توانید اقدام به گرفتن این ویزا نمایید. اخذ مجوز کار به شما این امکان را می‌دهد که با آرامش و اطمینان به ادامه فعالیت‌های شغلی و زندگی در آلمان بپردازید. در این راه، مجموعه مدارکی مورد نیاز برای درخواست مجوز کاری در آلمان وجود دارد که به شرح زیر می‌آید:

توصیه نامه از طرف کارفرما: توصیه نامه‌ای که از سوی کارفرما به عنوان تاییدی برای اشتغال شما در آلمان ارائه می‌شود.

مدرک اشتغال به کار: مدرکی که تایید کننده وضعیت شغلی شما در کشور آلمان است.

مدرک پرداخت هزینه بیمه مسافرتی: این مدرک نشان دهنده پرداخت هزینه بیمه مسافرتی برای حفاظت از حقوق و مزایای شغلی شما در آلمان است.

با داشتن این مدارک و همکاری با کارفرمایی که به شما قرارداد کاری ارایه می‌کند، شما می‌توانید مراحل دریافت مجوز کاری آلمان را به سرانجام برسانید و به شغل و زندگی مستقل و پایداری در این کشور دست یابید. این اقدام گام مهمی در مسیر موفقیت و رشد حرفه‌ای شما در آلمان خواهد بود.

خبر جدید:جالب است بدانید که از سپتامبر 2023 کلیه کارفرمایان در آلمان می توانند درخواست های قرارداد کار خود که به متقاضیان خارجی تعلق دارد و نیازمند اخذ اجازه کار و تایید اداره خارجی های آلمان می باشد(Ausländerbehörde) به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری ثبت نمایند.

برای مشاهده کامل لیست مدارک مورد نیاز ویزای کاری آلمان کلیک کنید.

OVERVIEW
_

ویزای کارآفرینی آلمان:  راحت ترین راه مهاجرت به آلمان

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان

ویزای کارآفرینی آلمان، در روند مهاجرتی برای افرادی با ایده‌های تجاری سودآور است. این امر به معنای ارتقاء کسب‌وکارهای خلاقانه و برجسته است. شما نیاز به یک ایده‌ی کاری دارید که نه تنها به اقتصاد آلمان سود رسانده، بلکه به بهبود وضعیت آن نیز کمک کند. این نقطه بسیار حیاتی است. شما باید نشان دهید که ایده‌ی کسب‌وکاری که در آلمان می‌خواهید راه‌اندازی کنید، منحصر به فرد است و توانایی تاثیرگذاری مثبت بر اقتصاد دارد.

 

اما این تنها آغاز ماجراست. شما نیاز به تأمین مالی کامل کسب‌وکار خود دارید. در مرحله‌ی اول و پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار، باید به سفارت آلمان مدارک مرتبط با توان مالی و بودجه کافی را ارائه دهید. باید به دیگران نشان دهید که از نظر مالی آماده‌اید تا به کسب‌وکار خود در آلمان راه بیابید. این مسیر، بدون شک با هزینه‌های بیشتری همراه است.

 

با گذشت زمان و با تجربه‌ی بیشتر، می‌توانید به تامین حداقل 1 میلیون یورو برای ایجاد کسب‌وکار خود بپردازید. این به تدریج ممکن می‌شود. اما این همه نیست. شما باید توانایی داشته باشید تا حداقل 5 شهروند آلمانی تبار را استخدام کنید. این نشان از تأثیرگذاری شما در اقتصاد و ایجاد فرصت‌های شغلی در آلمان دارد. از این‌جهت، ویزای کارآفرینی آلمان نه تنها یک فرصت برای شخصی می‌باشد که به جستجوی موفقیت تجاری می‌پردازد، بلکه ایجاد تأثیر اجتماعی و اقتصادی نیز در آن تعبیر می‌شود.

OVERVIEW
_

ویزای تحصیلی آلمان

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان

در جستجوی راهی آسان و موثر برای مهاجرت به آلمان؟ بدون شک، تحصیل در دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی این کشور یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. چرا؟ به سادگی از آنجا که تحصیل در آلمان به صورت رایگان انجام می‌شود و دولت آلمان علاوه بر این، از دانشجویان و محصلان خارجی حمایت ارائه می‌دهد.

حالا اینکه چگونه می‌توانید از این فرصت استفاده کنید؟ برای تحصیل در آلمان، باید ویزای دانشجویی کشور آلمان را به دست آورید. با این حال، باید به یک نکته توجه داشته باشید. آلمان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، ویزای خود را تنها برای یک مدت کوتاه (سه ماهه) صادر می‌کند. بنابراین، اگر قصد دارید در دوره‌ای که بیش از سه ماه به طول می‌انجامد تحصیل کنید، باید قبل از ورود به کشور آلمان، مجوز اقامت مرتبط را دریافت کنید.

پس از پایان دوره تحصیلی، امکان دارد مدتی را جهت جستجو و یافتن شغل در آلمان سپری کنید. همچنین پس از یافتن شغل مورد نظر، باید مراحل دریافت مجوز کار در آلمان را طی کنید. برای درخواست ویزای دانشجویی آلمان، باید مدارک مشخصی را به سفارت آلمان یا کنسولگری آن کشور ارائه دهید. این مدارک شامل نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر و مدرک مبنی بر داشتن توان مالی کافی برای تامین هزینه‌های تحصیلی شما می‌باشد. جالب است بدانید که هر ساله، افراد زیادی نیز به دنبال پذیرش در رشته‌ی پزشکی در آلمان هستند، زیرا این رشته یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در این کشور به شمار می‌رود.

با تحصیل در آلمان، نه تنها می‌توانید دانش و تجربیات جدیدی جذب کنید، بلکه همچنین در یک محیط فرهنگی گوناگون و تنوع‌پذیر قرار گیرید. 

اگر به تحصیل در آلمان علاقه مندید توصیه می شود مقاله تحصیل در آلمان و بورسیه تحصیلی آلمان را مطالعه بفرمایید.

OVERVIEW
_

مهاجرت از طریق حمایت خانواده به آلمان

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان

یکی از راه‌های موثر برای ورود به آلمان، مهاجرت از طریق حمایت خانواده است. این مسیر برای افرادی که در کشورهای دیگر اقامت دارند، اما اعضای نزدیک خانواده ی آنها در آلمان ساکن هستند، دری برای دریافت ویزا باز می‌کند. 

بر اساس قوانین فعلی آلمان، افرادی که دارای همسر یا فرزندان زیر 16 سال هستند، می‌توانند این ویزای مهاجرتی را درخواست کنند. یکی از شروط اساسی در این مسیر، این است که باید اعضای خانواده‌ای که در آلمان ساکن هستند و منتظر شما هستند، خانواده نزدیک و درجه یک شما باشند. همچنین در صورتی که فرد متقاضی مهاجرت بین 12 تا 16  سال سن داشته باشد، باید توانایی مسلط بودن به زبان آلمانی را بر اساس رده سنی و مقطع تحصیلی خود اثبات نماید.

این مسیر، فرصتی استثنایی برای افرادی که می‌خواهند در کنار خانواده مهاجرت به آلمان را تجربه کنند. مهاجرت از طریق حمایت خانواده، نشان از اهمیت و ارتباط قوی خانوادگی دارد و به آنها اجازه می‌دهد تا در آلمان به دنبال زندگی بهتری بگردند.

انواع ویزای کار در آلمان 2024
OVERVIEW
_

سوالات متداول درباره آسان‌ترین راه‌های مهاجرت به آلمان

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان

آیا تا به حال به دنبال راهی سریع و قانونی برای مهاجرت به آلمان بوده‌اید؟ یا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند مهاجرت به این کشور هستید؟ در اینجا به سوالات متداول پیرامون مهاجرت به آلمان پاسخ داده‌ایم.

 

1.سریع ترین و آسان ترین  راه‌های قانونی مهاجرت به آلمان چیست؟

 

برای مهاجرت به آلمان، باید اهمیت مراحل زیر را درک کنید:

  1. حداقل تسلط اولیه به زبان آلمانی

  2. مجوز اقامت استاندارد و معتبر برای تحصیلات و تخصص شما

  3. شرایط دریافت کارت آبی کشور آلمان و اتحادیه اروپا (EU)

  4. شرایط مجوز اقامت یا اجازه اقامت دائم

 

2.آیا مهاجرت به آلمان آسان است؟

 

آلمان به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، به مهاجران از خارج از اتحادیه اروپا فرصت‌های زیادی ارائه می‌دهد. حتی برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند، مهاجرت به آلمان آسان است.پس می توان گفت با توجه به دو میلیون فرصت شغلی که در حال حاضر در آلمان بدون متقاضی مانده است و تسهیلات جدید دولت آلمان برای مهاجران خارجی، آلمان بهترین کشور اتحادیه اروپا برای مهاجرت خارجی ها می باشد و آسان ترین پلن های مهاجرتی در این کشور فراهم است.

 

3.سریع‌ترین راه مهاجرت به آلمان چیست؟

 

سریع ترین را مهاجرت به آلمان در حال حاضر داشتن قرارداد کار بلوکارتی همراه با پیش تاییدیه می باشد که در اینصورت ویزای کار شما از سفارت آلمان در فاصله ی 5 تا 14 روز صادر می شود. همچنین در مهاجرت به آلمان، می‌توانید از راه‌هایی مانند راه‌اندازی کسب و کار، استخدام شدن(جاب آفر غیر بلوکارتی) و ویزای کاری بهره ببرید. تحصیل در آلمان هم به شرط دریافت بورسیه تحصیلی، یکی از مسیرهای مهاجرت آسان است.

 

4.بهترین راه برای دریافت اقامت دائم کشور آلمان چیست؟

 

برای دریافت اقامت دائم در آلمان، باید به موارد زیر توجه کنید:

  1. حداقل 21 ماه زندگی قانونی در آلمان با حقوق بلوکارتی

  2. توانایی تامین مالی خود و خانواده

  3. تسلط به زبان آلمانی حداقل مدرک B1

  4. فراهم کردن محل زندگی مناسب برای خود و خانواده

 

5.آیا خرید مسکن در آلمان تاثیری در دریافت اقامت دائم دارد؟

خیر.

OVERVIEW
_

سریع ترین راه مهاجرت به آلمان ۲۰۲۴

مهاجرت به آلمان یا تحصیل در اتریش یا هر کشور دیگری یک فرآیند پیچیده است، اما با داشتن اطلاعات کافی و دریافت مشاوره از متخصصان پیشگامان اپلای، می‌توانید به دنبال آرزوهایتان در این کشور بروید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی، با مشاوران پیشگامان اپلای تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید. آیا می دانستید میتوانید ویزای کار آلمان را بصورت تضمینی در کمتر 3 ماه دریافت نمایید؟ اگر متقاضی این پلن ویژه هستید و حداقل مدرک دیپلم را دارید فرم زیر را تکمیل نمایید.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *