شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان

شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان


OVERVIEW
_

شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جاب آفر آلمان (پیشنهاد کاری)

حداکثر سن برای اقدام به مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای جاب آفر آلمان معمولاً حدود 40 سال تا 45 سال (بسته به شرایط مخصوص هر موقعیت شغلی و کارفرما) است. 

حالت خاص: چنانچه پس از اخذ جاب آفر سن شما از 45 سال بیشتر باشد، مدارکی مانند: املاک و دارایی در ایران، فیش حقوق بازنشستگی ایران و …. باید ارائه دهید تا ثابت شود کسر سنوات خود در آلمان را با درآمدی که از ایران دارید در دوران بازنشستگی در آلمان جبران خواهید کرد و به مشکل معیشتی پس از دوران بازنشستگی در آلمان بر نخواهید خورد.

سریع ترین راه مهاجرت به آلمان

OVERVIEW
_

شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جستجوی کار (جاب‌سیکر)

برای درخواست ویزای جستجوی کار (جاب‌سیکر)، باید زیر 45 سال سن داشته باشید و همچنین در حال حاضر و از سال 2024 سفارت آلمان در تهران پروگرام کارت شانس آلمان را برای متقاضیان جستجوی کار جایگزین نموده است. برای اطلاع بیشتر برای کارت شانس آلمان لینک را کلیک کنید.

OVERVIEW
_

شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان از طریق ویزای اوسبیلدونگ

اگر قصد دارید از طریق ویزای اوسبیلدونگ به آلمان مهاجرت کنید، حداقل سن برای اقدام به این نوع مهاجرت معمولاً بین 18 تا 30 سال است. اما برای این نوع ویزا، حداکثر سن مشخص نشده و در برخی موارد افراد بالای 30 سال تا 45 سالگی نیز می‌توانند از این ویزا استفاده کنند، در برخی مشاغل مانند پرستاری ریسک سن کمتر می باشد اگر شرایط دیگر پرونده آن‌ها مطابق با معیارهای اوسبیلدونگ باشد.

توجه داشته باشید که شرایط مهاجرت به آلمان ممکن است به تغییرات قوانین مهاجرتی کشور و شرایط ویژه هر ویزا بستگی داشته باشد. بنابراین، برای اطلاعات دقیقتر و به‌روزتر، همیشه به سایت رسمی سفارت یا کنسولگری آلمان و مراجع مربوطه مراجعه کنید و یا با یک مشاور مهاجرت مجرب مشوره کنید.

OVERVIEW
_

نتیجه گیری:

شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان 2024

خبر خوب اینکه اگر مدرک دیپلم دارید یا سن شما بیشتر از 45 سال است تیم متخصص پیشگامان اپلای در آلمان پلن های ویژه ای برای شما نیز دارد. جهت ارزیابی تخصصی مدارک خود و انتخاب پلن ویژه (مهاجرت خانوادگی به آلمان) از طریق تکمیل فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *