مهاجرت به برزیل 2024

راه های مختلفی برای اخذ اقامت دائم و مهاجرت به برزیل وجود دارد ؛ از جمله ازدواج ، خانواده و تولد فرزند ، همچنین گزینه هایی برای سرمایه گذاران ، دانشگاهیان ، بازنشستگان و کسانی که در تجارت کار می کنند وجود دارد ، کسانی که با یک شهروند برزیلی یا شخصی که اقامت دائم برزیل را دارد ازدواج می کنند ، خودشان واجد شرایط اقامت دائم هستند ، در این روش گواهی ازدواج و اظهارنامه ازدواج الزامی است. در مورد مهاجرت به برزیل از طریق تولد ، به این دلیل که این کشور از معدود کشورهایی می باشد که از سیستم خاک پیروی می کند ، بنابراین تولد فرزند از ساده ترین راه های مهاجرت محسوب می شود.

مهاجرت کاری به برزیل با کمی سختی همراه است اما از روش های قانونی مهاجرت به برزیل که اتفاقا بسیار هم فراگیر بوده ، روش سرمایه گذاری است ، این یک روش خوب برای مهاجرت به همراه خانواده محسوب می شود. مهاجرت تحصیلی هم به دلیل ارزان بودن شهریه دانشگاه ها ، نسبت به دیگر مناطق متقاضیان بالا دارد ، بویژه اینکه بسیاری از دانشجویان به فکر عبور از برزیل به مقصد آمریکای شمالی هستند. مقاله مفید روش های قانونی مهاجرت را در همین سایت بخوانید و اطلاعات خود را کامل کنید.

کشوربرزیل
پایتختسائوپائولو
جمعیت217 میلیون
پیش شماره55+
واحد پولرئال
زبان رسمیپرتغالی برزیل
OVERVIEW
_

بررسی شرایط و قوانین مهاجرت به برزیل در سال 2024

مهاجرت به برزیل، کشور برزیل برای مهاجرت

جهت مهاجرت به برزیل و برای ورود به کشور برزیل مطابق قوانین متعارف در سطح جهان، دو نوع ویزا وجود دارد: ویزای موقت و ویزای دائم. ویزای موقت به منظور انجام هدفی مشخص و قانونی و برای مدت محدودی صادر می گردد.

با سررسید مدت اعتبار ویزا و با انجام هدف مورد نظر، آن ویزا تمام شده و دیگر ارزش قانونی برای اقامت در آن کشور را ندارد. مثلا فردی که به منظور تحصیل در برزیل ویزای تحصیلی گرفته است، با اتمام دوران تحصیلی، ویزای وی نیز تمام می شود و دیگر تمدید نخواهد شد.

مهاجرت به برزیل با ویزای مهاجرتی، در حکم اجازه اقامت دائم فرد در آن کشور می باشد و محدود به بازه زمانی معینی نمی باشد. فردی که موفق به دریافت این مجوز شود، می تواند به طور نامحدود در آن کشور اقامت داشته باشد و به کار و تحصیل در آن بپردازد. برای مهاجرت به برزیل و در صورت واجد شرایط بودن می توان از ابتدا ویزای اقامت دائم گرفت و به آن کشور رفت و همچنین در مواردی نیز می توان ابتدا ویزای موقت گرفت و بعد از ورود به آن کشور، درخواست ویزای دائم کرد. 

برخی نیز قصد مهاجرت به کانادا از برزیل یا مهاجرت از برزیل به آمریکا را دارند که با توجه به خطرات این مسیر به هیچ عنوان توسط موسسسه پیشگامان اپلای توصیه نمی شود.

Bussines
_

مهاجرت به برزیل از طریق کار

مهاجرت به برزیل

هر کارفرمای برزیلی بعد از تلاش برای استخدام نیروی بومی این کشور، به شرط ارائه گواهی عدم تامین نیروی کار داخلی به اداره مهاجرت، می‌‌تواند برای استخدام نیروی کار خارجی اقدام کند. افراد متخصص و ماهر با توجه به پیشنهاد شغلی و دعوت کارفرمای برزیلی، می‌توانند مشغول کار در برزیل شوند. تسلط بر زبان پرتغالی می‌تواند شانس شما را برای دریافت ویزای برزیل جهت کار در این کشور بالا ببرد. برای درخواست ویزای کار برزیل، ابتدا باید از وزارت کار و تامین اجتماعی برزیل مجوز دریافت کنید. بسته به مدت زمان ماموریت خود، ممکن است نیاز به دریافت ویزای کار موقت یا دائم داشته باشید.

 

مجوز کار و ویزای کار برزیل کمی با سایر کشورها متفاوت است و چرخه درخواست برای آن، یک اقدام چند مرحله‌ای و طولانی است؛ به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم برای کم کردن زمان انتظار خود و اخذ نتیجه بهتر با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی پیشگامان تماس رایگان بگیرید. برای کار در برزیل ویزاهای متفاوتی وجود دارد که ویزای کاری موقت VITEM V رایج‌ترین آن‌ها است. هزینه صدور ویزای کار برزیل برای ایرانیان، ۱۲۰ دلار آمریکا است و این ویزا قابلیت تمدید دارد.

Education
_

مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل

مهاجرت به برزیل

کشور برزیل در سطح جهانی از لحاظ رده های دانشگاهی از جایگاه های بالایی برخوردار هستند ولی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا با کمبود دانشجو دچار هستند.
علت این کمبود در کشور برزیل اغلب افراد بعد از به سرانجام رساندن مقطع لیسانس به سراغ تحصیلات عالیه و دانشگاهی در مقاطع بالاتر نمی روند و از ادامه تحصیل کناره گیری می کنند و جذب بازار کسب و کار می شوند و به کار کردن و کسب در آمد بیشتر علاقه مند هستند تا تحصیل در مقاطع بالاتر.

 

با اینکه اگر در مقاطع بالاتر به ادامه تحصیل بپردازند قطعا می توانند در مشاغلی با موقعیت بهتر و درآمدهای بسیار بالاتری اشتغال یابند. شاید نیاز مالی باشد که باعث این موضوع است. با این حال به دلیل کمبود دانشجویان برزیلی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا ، دانشگاه های برزیل مشتاق به پذیرش و جذب نیرو و دانشجو های خارجی با استعداد جهت ادامه تحصیل در برزیل در مقاطع فوق لیسانس به بالا می باشند و برای پیشرفت صنعت آینده کشور از دادن بورسیه به افرادی که تشخیص می دهند که با استعداد و توانمند هستند، دریغ نمی کنند.

 

این بهترین فرصت برای افراد خارجی با استعداد و توانمند و علاقمند به تحصیلات عالیه می باشد که با تحصیل در برزیل هم میتوانند از مزیت بورسیه و تحصیل رایگان بهره برده و در پس از پایان تحصیل و زمانیکه فارغ التحصیل گشتند نیز بتوانند بهترین و بالاترین موقعیتهای کاری و شغلی را بدست آورند.

Investment
_

مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به برزیل

برای مهاجرت به برزیل با سرمایه گذاری حداقل 500000 رئال برزیل که معادل 160000 دلار آمریکا می شود می توانید اقامت دائم برزیل را دریافت کنید.این سرمایه گذاری باید در کسب و کاری تایید شده و برزیلی، خرید ملک یا اوراق دولت برزیل باشد. در صورتی که در یک شرکت فناوری برزیلی بنیانِ تایید شده یا دیگر کسب و کار هایی که حداقل 10 کارمند برزیلی دارند، سرمایه گذاری کنید، میزان این سرمایه گذاری می تواند کمتر و تنها به مبلغ 150000 رئال مادرید که کمتر از 50000 دلار آمریکا می شود، باشد.

 

در این روش مهاجرت به برزیل بر اساس این ویزای سرمایه گذاری، خانواده شما نیز می توانند بدون پرداختی مبلغی اضافه، درخواست ویزا دهند.پس از تایید این ویزا شما یلو کارت دریافت خواهید کرد تا بتوانید وضعیت اقامت دائم خود را نشان دهید. یلو کارت بدون داشتن شرط حداقل دوره اقامت، به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که مانند یک شهروند برزیلی با آن ها رفتار شود. همچنین توسط این بلو کار شما می توانید در سراسر آمریکای جنوبی بدون نیاز به پاسپورت سفر کنید. پس از گذشت 4 سال از وضعیت اقامت می توانید برای شهروندی کامل برزیل درخواست دهید.

Birth of a child
_

مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند

مهاجرت به برزیل

اخذ اقامت برزیل و مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند یکی از راه‌های مهاجرت به کشور برزیل و اخذ اقامت و پاسپورت این کشور می‌باشد. کشور برزیل از هر دو قانون خاک و تولد پیروی می‌کند و شما می‌توانید با به دنیا آوردن فرزند خود در خاک این کشور برای خود و فرزندتان پاسپورت کشور برزیل را تهیه کنید. اما قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که قانون خاک و قانون تولد چیست و چه فایده‌ای دارند.

 

قانون خون: کشورهایی که از قانون خون پیروی می‌کنند به کسانی اجازه می‌دهند تا از طریق تولد فرزند در این کشور تابعیت آن کشور را اخذ کنند که یکی از والدین یا هر دو دارای پاسپورت و اقامت آن کشور باشند. به عنوان مثال کشورهای حوزه شنگن نظیر دانمارک به والدینی که یکی از آن دو یا هر دو اقامت یا تابعیت کشور دانمارک را داشته باشند، نوزاد متولد شده آن‌ها نیز تابعیت و پاسپورت دانمارک را دریافت خواهد کرد.

 

قانون خاک در برزیل

قانونی است که در صورت به دنیا آمدن کودک شما در خاک کشوری دیگر فرزند شما تابعیت آن کشور را بدست می‌آورد. همچنین والدین فرزند نیز می‌توانند برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت آن کشور اقدام کنند.کشور برزیل از معدود کشورهایی است که از این قانون تبعیت می‌کند، از این رو والدین فرزند نیز می‌توانند از طریق مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند، پاسپورت این کشور را بدست آورند

Marriage
_

مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

مهاجرت به برزیل

در صورتی که قصد دارید برای مهاجرت به برزیل با ویزای ازدواج به این کشور وارد شوید، نیاز به ازدواج با یک فرد از تبعه کشور برزیل خواهید داشت. مدارک مورد نیاز در این زمینه شامل ترجمه رسمی از تمام صفحات شناسنامه و همین‌طور ترجمه رسمی کارت ملی است؛ شما همچنین نیاز به نامه تمکن مالی از سوی فردی که در کشور برزیل زندگی می‌کند دارید؛ عدم وجود نامه تمکن مالی، برای شما مشکل ساز خواهد شد.

 

مراحل مهاجرت به کشور برزیل از طریق ازدواج، به این صورت است که در مرحله‌ی اول برای ازدواج در این کشور باید مدارک و اسناد مربوط به خود و همسر آینده خود را به یک دفتر ثبت مدنی ارائه دهید. باید این مورد ظرف یک الی دو ماه صورت بگیرد. سپس شما باید درخواست ازدواج خود را به دولت کشور برزیل ارائه دهید.

The Property
_

اخذ اقامت و مهاجرت به برزیل از طریق خرید ملک

مهاجرت به برزیل

اخذ اقامت برزیل از طریق خرید ملک برای مهاجران و سرمایه گذاران امکان پذیر می باشد. دولت برزیل با توجه به استقبال متقاضیان اقدام به ارائه شرایطی جهت اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق خرید ملک نموده است. متقاضیان می توانند با خرید ملک به ارزش یک میلیون رئال برزیل (معادل تقریبا 200 هزار دلار)، اقامت این کشور را بدست آورند. سرمایه گذارانی که اقدام به خرید ملک در این کشور می نمایند می توانند به راحتی درخواست ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود و حتی تمام اعضای خانواده وابسته به خود مثل برادر یا فرزند خواهر و… نمایید.

 

در سرمایه گذاری از طریق خرید ملک شما نیازی به سکونت در برزیل ندارید و فقط بایستی هر دو سال یک بار مراجعه کنید. متقاضیان می تواند در این نوع روش اقامتی به راحتی وارد دانشگاه و مدارس این کشور شوند و تحصیلشان رایگان می باشد. در این روش پس از 4 سال اقامت در برزیل می توان تابعیت این کشور را کسب نمود و در صورت خرید ملک به ارزش بالاتر، به عنوان مثال حدود 2 تا 3 میلیون رئال برزیل، می توان پس از گذشت 3 سال، تابعیت برزیل را کسب کرد و پس از آن می توانید از حقوق شهروندی برزیل بهره مند شوید.

همچنان می توانید به مهاجرت به آلمان و مهاجرت به کانادا به عنوان گزینه هایی جذاب فکر کنید.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

ویزای موفق پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *