بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا، وکیل مهاجرت استرالیا

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا


OVERVIEW
_

راهنمای جامع انتخاب و گزینش بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

بهترین وکیل مهاجرتی استرالیا و موسسه مهاجرتی استرالیا در مشهد، تهران، کرج و اصفهان

آشنایی با نحوه‌ی صحیح انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا از اهمیت چشمگیری برخوردار است. احتمالاً در جستجوی وکیلی برای مهاجرت به استرالیا با اطلاعات متنوع و تبلیغات متعددی روبرو شده‌اید. اینجاست که می‌خواهیم تمامی ابهامات را از بین ببریم و راهنمای جامعی را برای این انتخاب پیشنهاد دهیم.

 

آیا اجتناب از داشتن وکیل مهاجرت استرالیا امکان‌پذیر است؟ آیا یک وکیل مهاجرت واقعاً لازم است؟ تمام این پرسش‌ها در این مقاله بررسی می‌شوند. عملکرد یک وکیل مهاجرت استرالیا چه ویژگی‌هایی دارد و آیا انتخاب اشتباه می‌تواند موجب مشکلاتی شود؟

 

برای اطمینان از انتخاب درست، هزینه‌های مربوط به خدمات وکالت نیز در این مطلب بررسی می‌شوند. آیا وکیل مهاجرت می‌تواند موفقیت پرونده شما را ضمانت کند؟

 

با مطالعه دقیق این راهنما، به سوالات خود درباره وکیل مهاجرت به استرالیا پاسخ دقیقی خواهید یافت. به عنوان خواننده هوشمند، توصیه می‌شود تا در جستجوی بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا، این مقاله را به عنوان منبع اصلی مطالعه کنید. ضمن اینکه می توانید از طریق فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا از مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا بهره مند شوید.

OVERVIEW
_

وکیل مهاجرت استرالیا: بررسی نقش و اختیارات

وکیل مهاجرت استرالیا، به عنوان نماینده‌ای اختصاصی و مجاز از سوی دولت استرالیا، مسئولیت دارد تا امور مهاجرتی افراد را به‌صورت رسمی و طبق قوانین مربوط انجام دهد. این افراد تحت عنوان وکیل مارا یا Migration Agents ، مطابق با نظام رسمی ثبت وکلای مهاجرتی، ثبت شده‌اند.

 

در چارچوب قوانین استرالیا، فقط وکلای رسمی مهاجرت، یعنی وکیل مارا، اجازه دارند تا درخواست‌ها و امور مهاجرتی افراد را اداره کنند. هر گونه تداخل یا انجام این امور توسط افراد غیرمجاز کاملاً با قوانین مخالفت دارد و قابل پیگیری است.

 

در ادامه، به بررسی جزئیات بیش‌تری درباره نقش و اختیارات وکیل مهاجرت استرالیا یا وکیل مارا خواهیم پرداخت، تا شما با نقش این حرفه‌ایان در فرآیند مهاجرتی آشنا شوید.

OVERVIEW
_

آیا داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا ضروری است؟

آیا برای مهاجرت به استرالیا الزامی است که از خدمات یک وکیل مهاجرت بهره‌مند شوید؟ یکی از پرسش‌های اساسی در این زمینه این است که آیا ارسال پرونده مهاجرتی به کمک وکیل مهاجرت استرالیا ضروری است یا خیر؟ جواب به این سوال منفی است. هیچ الزامی وارد نمی‌شود که شما برای پروسه مهاجرت خود از خدمات یک وکیل مهاجرت استرالیا بهره‌مند شوید.

 

گرچه حضور وکیل مهاجرت الزامی نیست، اما داشتن یک وکیل مهاجرت با تجربه می‌تواند به طور چشمگیری شانس موفقیت شما را افزایش دهد. لذا، پیش از اینکه تصمیم به آغاز پروسه مهاجرت بدون وکیل مهاجرت استرالیا بگیرید، توصیه می‌شود که بخش‌های آینده را نیز مطالعه نمایید.

OVERVIEW
_

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا کیست؟

وکیل مهاجرت به استرالیا در مشهد، وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران و کرج، وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان

داشتن یک وکیل مهاجرتی خبره و با تجربه به طور فزاینده ای شانس شما را در پروسه ی مهاجرت به استرالیا افزایش خواهد داد. اکثر متقاضیان مهاجرت به استرالیا برای انتخاب وکیل مهاجرتی خوب دو دغدغه اصلی، ضمانت پرداخت هزینه و ضمانت ویزای موفق استرالیا را همواره در ذهن خود دارند. 

 

برای پاسخ به این دغدغه توجه داشته باشید که چنانچه در ایران با موسسه مهاجرتی و یا وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا قرارداد ویزا یا مهاجرت منعقد میکنید، موسسه مهاجرتی یا وکیل مربوطه میبایست باید در لیست موسسات رسمی با مجوز دولتی باشد، در غیر اینصورت باز پس گرفتن هزینه های پرداخت شده ی شما در صورت عدم موفقیت پروسه ی ویزا بسیار دشوار خواهد بود و ریسک کلاهبرداری و سو استفاده برخی افراد سودجو با ظاهر موسسه مهاجرتی(موسسه مهاجرتی نما) بسیار بالا خواهد بود.

 

موسسه مهاجرتی پیشگامان با ثبت رسمی و مجوز دولتی، یک موسسه معتبر برای اخذ مشاوره و دریافت ویزاهای استرالیا می باشد.

سایت فارسی سفارت استرالیا در ایران

OVERVIEW
_

عواقب استفاده از وکیل مهاجرت نامعتبر

با تاسف باید اعلام کنیم که برخی از افرادی که به عنوان وکیل مهاجرت شناخته می‌شوند، از نظر تحصیلات آکادمیک در این حوزه دچار نقص می‌باشند. این افراد صرفاً تجربه عملی در زمینه مهاجرت را دارند و از مجوز رسمی وکالت مهاجرت استرالیا برخوردار نیستند. سوالی که پیش می‌آید این است: آیا ممکن است از کسی که اجازه رسمی به عنوان وکیل مهاجرت استرالیا را ندارد، بهره‌مند شویم؟ پاسخ منفی است.

 

بر اساس قوانین استرالیا، تنها افرادی که می‌توانند در فرآیند مهاجرتی به شما کمک کنند یا پروندۀ شما را ثبت کنند، وکلای مهاجرت به استرالیا هستند که دارای مجوز رسمی وکالت مهاجرت از دولت استرالیا می‌باشند. ثبت نام وکیل مهاجرت استرالیا نشانگر اقامت ایشان در استرالیا و دریافت تحصیلات عالی در حوزه حقوق مهاجرت استرالیا است، همچنین نام آن‌ها به‌عنوان وکیل مارا (MARA) نیز ثبت شده است. بر اساس قوانین مربوطه، هر فردی که وکیل نباشد و در صورت عقد قرارداد:

قانون شماره ۲۸۳ بند ۱ از قوانین مهاجرت به استرالیا

هر کسی که به عنوان یک وکیل رسمی مهاجرت شناخته نشده باشد، اجازه ندارد با دروغ خود را به عنوان یک وکیل یا مشاور مهاجرت اعلام کند. عواقب این اقدام، دو سال حبس می‌باشد .

 

قانون شماره ۲۸۴ از قوانین مهاجرت به استرالیا

هر کسی که وکیل رسمی نیست، مجاز به تبلیغ برای خدمات مهاجرت نیست. پیشنهاد چنین فعالیتی، همراه عواقبی است که معادل با دو سال زندان می‌باشد.

 

قانون شماره ۲۸۱ بند ۱ از قوانین مهاجرت به استرالیا

هر کسی که وکیل رسمی نباشد، مجاز به انجام فعالیت در زمینه مهاجرت نیست و در صورت دریافت پول از دیگران، ممکن است موجب حکم ده سال زندان شود.

OVERVIEW
_

۶ ویژگی کلیدی وکیل مهاجرت استرالیا

شماره وکیل مهاجرت به استرالیا حتما بایذ معتبر باشد

۶ ویژگی کلیدی بهترین وکیل مهاجرت استرالیا

  • تخصص فنی و حرفه‌ای: وکیل مارا استرالیا باید دارای تخصص فنی و حرفه‌ای در زمینه مهاجرت باشد. این تخصص به وی امکان می‌دهد تا به طور کامل با پیچیدگی‌ها و نیازهای متقابل مهاجران آشنا شود.
  • آگاهی از قوانین و مقررات مهاجرت: وکیل مارا باید در جریان آخرین تغییرات و به‌روزرسانی‌های قوانین مهاجرت استرالیا باشد. این اطلاعات به وی کمک می‌کند تا بهترین مشاوره را به مهاجران ارائه دهد.
  • مهارت در حل اختلافات: وکیل مهاجرت باید دارای مهارت‌های برجسته در حل اختلافات باشد. این شامل توانایی مذاکره، حل و فصل صحیح مسائل و ارائه راه‌حل‌های قانونی جهت حمایت از مهاجران می‌شود.
  • اخلاق حرفه‌ای: وکیل مارا استرالیا باید اخلاق حرفه‌ای بالایی داشته باشد. این شامل رعایت حریم شخصی مهاجران، شفافیت در ارتباطات و احترام به قوانین حقوق بشر می‌شود.
  • قابلیت ارتباطات بین‌فرهنگی:وکیل مهاجرت باید قادر به برقراری ارتباطات موثر با مهاجران از زمینه‌های مختلف و فرهنگ‌های متنوع باشد. این مهارت اهمیت بسیاری در تسهیل فرآیند مهاجرت دارد.
  • تعهد به مشتری: وکیل مارا باید تعهد کامل به مشتریان خود داشته باشد. این شامل ارائه خدمات با کیفیت، پیگیری دقیق امور و ارائه راهنمایی جامع در تمام مراحل مهاجرت می‌شود.
OVERVIEW
_

مواردی که یک وکیل معتبر مهاجرت باید داشته باشد:

۱. اطلاعات کامل از تغییرات متداول در قوانین مهاجرت:

آیا قانون امروز تازه تصویب شده است یا از قبل؟ یکی از چالش‌هایی که افراد علاقه‌مند به مهاجرت با آن مواجه هستند، تغییرات مکرر در قوانین مهاجرتی استرالیا است. این قوانین به سرعت و بدون هشدار قبلی تغییر می‌کنند و برای افراد غیررسمی، اطلاع‌یافتن از آخرین تغییرات مهاجرتی کار آسانی نیست.

 

وکیل مهاجرت به استرالیا با هزینه و انرژی زیاد و شرکت در دوره‌های اجباری که به‌منظور بروزرسانی در زمینۀ امور مهاجرتی است، همواره در معرض دسترسی به جدیدترین قوانین مهاجرت استرالیا است. به عنوان مثال، سازمان MARA برای تمدید سالانۀ مدرک وکیل مهاجرت، آن‌ها را موظف به شرکت در دوره‌های به‌روزرسانی سالانه کرده است و در غیر این صورت، مدارک وکلا تمدید نمی‌شود.

 

۲. دسترسی به منابع تفسیر قوانین:

وکیل مهاجرت استرالیا به منابع تفسیر قوانین دسترسی دارد و می‌تواند پرونده را از نگاه آفیسر بررسی کرده و ارسال کند. در منابع تفسیر قانون، تمامی بند‌های قانونی تشریح و مشخص شده است که آفیسر پرونده تا چه حد و به چه نحوی می‌تواند تصمیم‌گیری کند. آگاهی از این نکات به وکیل مهاجرت استرالیا کمک می‌کند تا از نگاه آفیسر، پروندۀ کلاینت را برای ادارۀ مهاجرت استرالیا ارسال نماید.

 

۳. دسترسی به کانون وکلای استرالیا MIA:

وکیل مهاجرت استرالیا می‌تواند در انجمن وکلا نیز عضو شود. با عضویت در این انجمن، وکیل می‌تواند پرونده شما را بدون ذکر نام‏، با افراد بسیار خبره و باسابقۀ آن انجمن در میان بگذارد. به این صورت است که پروندۀ شما به بهترین حالت ممکن ارسال خواهد شد. همچنین، انجمن وکلای استرالیا دوره‌های آموزشی بسیاری برگزار می‌کند که وکیل مهاجرت استرالیا می‌تواند در این دوره‌ها شرکت نموده و اطلاعات خود را به‌روز نماید.

 

۴. بیمه اجباری برای تضمین خسارت:

طبق قوانین استرالیا، وکیل مهاجرت استرالیا باید خود را بیمه کند تا بتواند در صورت اعمال خسارت به پرونده، آن خسارت را از طریق بیمۀ خود پرداخت کند. این بدین معنی است که اگر وکیل رسمی مهاجرت استرالیا پروندۀ شما را ثبت کرده است، شما می‌توانید مطمئن باشید که در صورت خسارت، بیمه تمامی خسارت وارد شده را به شما پرداخت خواهد کرد و مرجع رسیدگی به این امر سازمان MARA است.

 

۵. کاهش ریسک مردودی پرونده:

در صورت استفاده از وکیل رسمی مهاجرت استرالیا، ریسک موفقیت‌‌آمیزنبودن پروندۀ شما به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. وکیل مهاجرت استرالیا می‌تواند پروندۀ شما را کم‌ریسک‌تر و بهتر از شما به ادارۀ مهاجرت استرالیا ارسال کند. در این حالت، شما می‌توانید از وقت خود بیش‌تر روی رشتۀ تخصصی خود استفاده کنید. در موارد بسیاری مشاهده می‌شود که اشخاص با اشتباهات هرچند کوچک، پروندۀ خود را در معرض ریسک‌های بسیار بزرگ قرار داده و نهایتاً نتیجۀ مطلوب را کسب نمی‌کنند.

 

توجه:

حمایت از شما توسط سازمان مارا در حالتی است که پروندۀ شما از پورتال وکیل مهاجرت استرالیا فرستاده شده باشد. اگر مطمئن نیستید، می‌توانید به‌صورت مستقیم این موضوع را با ادارۀ مهاجرت و یا سازمان‌های اسسمنت مربوطه چک کنید.

OVERVIEW
_

راهنمایی برای بررسی وکیل مهاجرت در استرالیا

برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ادارۀ مهاجرت استرالیا امکان استعلام اطلاعات تمام وکلای رسمی مهاجرت را برای عموم فراهم کرده است. برای چک کردن رجیستر بودن و اعتبار وکیل مهاجرت به استرالیا، به وب‌سایت سازمان MARA مراجعه نمایید. در ابتدا، در قسمت منوی سمت راست، نام یا نام خانوادگی وکیل مهاجرت مورد نظر خود را به لاتین وارد کرده و دکمۀ جستجو را فشار دهید.

 

تمام مشخصات، کد رجیستری، تصویر و سایر اطلاعات مرتبط با وکیل مهاجرت در اختیار شما قرار می‌گیرد. این امکان به شما می‌دهد تا اطمینان حاصل کنید که وکیل مهاجرت انتخابی شما دارای رسمیت است و دارای صلاحیت لازم برای ارجاع و پیگیری پروندۀ شما می‌باشد.

 

اگر اطلاعات فرد مورد نظر در این وب‌سایت موجود نبود، می‌توانید با اطمینان بیشتری ادعا کنید که این فرد وکیل مهاجرت مورد تایید استرالیا نمی‌باشد.

OVERVIEW
_

هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا و ۷ نکتۀ حیاتی

سوال مهمی که ممکن است در ذهن شما مطرح شود، مربوط به هزینۀ وکیل مهاجرت به استرالیا است. قبل از بررسی این مسئله، مواردی وجود دارد که براساس آن باید عملکرد یک وکیل مهاجرت را ارزیابی کنید. میزان هزینۀ وکیل مهاجرت بستگی به این موارد دارد.

 

آیا تمام وکلای مهاجرت به استرالیا با یک هزینه کار می‌کنند؟ آیا وکیل مهاجرت استرالیا الزام به دریافت هزینه‌های ثابتی از طرف ادارۀ مهاجرت است؟ آیا میزان هزینه در نوع کار تفاوت ایجاد می‌کند؟ چه نکاتی را باید در هزینۀ وکیل برای مهاجرت به استرالیا لحاظ کرد؟ این هفت نکتۀ طلایی را به‌خوبی مدنظر قرار دهید تا شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر دچار اشتباه مشابه نشوید:

 

  1. دریافت خسارت از بیمه در صورت استفاده از وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا:  در صورتی‌ که پرونده با نام وکیل ارسال شود و خدای‌نکرده مشکلی در پرونده باشد، تمامی ضرر و زیان خود را می‌توانید از طریق بیمه‌ای که وکیل مهاجرت به استرالیا دارد پس بگیرید.
  1. لزوم ارسال پرونده با کد وکالت:   حتی اگر با وکیل قرارداد امضا می‌کنید، آیا باز هم پروندۀ شما به‌صورت رسمی با کد وکیل ارسال می‌شود یا خیر؟
  1. قبل از قرارداد حداقل ۴۵ تا ۶۰ دقیقه با شخص وکیل مهاجرت استرالیا گفتگو کنید:   اینکه وکیل شما کارآزموده است یا خیر بسیار نکتۀ مهمی است. بهترین راه برای تشخیص این موضوع یک صحبت مستقیم، چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین و تصویری حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه با خود شخص وکیل است.
  1. آیا پرونده شما را شخص وکیل مهاجرت به استرالیا انجام می‌دهد یا یک مشاور؟:   آیا آموزش نحوۀ آماده‌سازی مدارک و بررسی نامه‌ها و مدارک کاری و سایر مدارک شما توسط شخص وکیل انجام می‌شود یا خیر؟
  1. دسترسی همیشگی به وکیل در امور مربوط به پرونده:   افراد واسط گاهی یا کار را به وکیل انتقال نمی‌دهند و یا نکات مهمی که وکیل مهاجرت استرالیا هنگام صحبت با موکل دریافت و در نظر می‌گیرد، منتقل نمی‌کنند.
  1. برقراری ارتباط دوستانه و راحت با وکیل:   قابل‌دسترس‌بودن وکیل در جزئیات: این هم یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که شما چقدر راحت می‌توانید با وکیل خود ارتباط برقرار کنید و چقدر سریع این ارتباط برقرار می‌شود.
  1. اختلاف هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا چند درصد از کل هزینه‌های شما را تشکیل می‌دهد؟:   بعد از مطالعۀ موارد بالا حالا به هزینه می‌رسیم. دقت به این نکته بسیار مهم است که هزینه‌های وکیل چند درصد از هزینه‌های کل شما را تشکیل می‌دهد.

   شک نداشته باشید که هیچ قیمتی بی‌دلیل نیست. اگر جایی به شما قیمت‌های بسیار کم‌تری از عرف اعلام شد، اولین سؤال شما این باشد که آیا شخص وکیل با من مستقیم در ارتباط تلفنی است؟ و آیا جلسات با شخص ایشان برای من برگزار می‌شود یا خیر؟

OVERVIEW
_

بهترین موسسه مهاجرتی ایران برای استرالیا با چه معیارهایی برای اخذ ویزا و مهاجرت تعیین می شود ؟

با توجه به تقاضای زیاد جامعه برای مهاجرت، امروزه شاهد فعالیت موسسه های مهاجرتی مختلفی هستیم؛ اما چگونه می توان به این موسسه ها اعتماد کرد و بهترین موسسه مهاجرتی ایران را در میان آن ها مشخص کرد؟

 

پاسخ دادن به سوالات بالا با سنجیدن و بررسی فاکتورهای زیر امکان پذیر است. زمان آن رسیده که به دنبال بهترین موسسه مهاجرتی ایران در سال ۱۴۰۲ برویم. این لیست چند بار در سال بروز شده و عملکرد موسسات با توجه به فاکتورهای زیر ارزیابی می‌شود. اما سوال اصلی این است: فاکتورهای معتبرترین موسسه مهاجرتی کدام است؟

 

  • فاکتور اول) تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: هر چند ماه و حداقل هر سال، لیست موسسات کاریابی مجاز در سایت وزارت کار منتشر می‌شود. این لیست فقط شامل موسساتی است که برای اخذ ویزای کار و خدمات مربوطه مجاز به فعالیت هستند.
  • فاکتور دوم) داشتن وکیل رسمی در کشور مقصد: وکلای مهاجرتی نقش اساسی در مهاجرت بازی می‌کنند. یک دفتر مهاجرتی بدون وکیل رسمی در کشور مقصد معنا مسیر طولانی در پیش دارد. موسسه باید وکیل مهاجرتی برای کشور استرالیا در کشور مقصد با هدف اخذ اقامت مربوطه برای متقاضیان داشته باشد.
  • فاکتور سوم) داشتن پروانه فعالیت: هر موسسه مهاجرتی استرالیا باید پروانه فعالیت حقیقی یا حقوقی داشته باشد و تصویر آن را نمایش دهد.
  • فاکتور چهارم) داشتن هویت و برند: موسسه مهاجرتی باید مکان ثابت، تلفن‌های ثابت و وبسایت معتبر داشته باشد. یک موسسه بزرگ مهاجرتی نمی‌تواند فقط یک صفحه اینستاگرام با یک تلفن همراه داشته باشد. یکی از نکاتی که متقاضیان باید به آن توجه کنند این است که موسسه مهاجرتی برای فعالیت خود از چندین فرد مختلف یا چندین شرکت مختلف استفاده نکرده باشد!
  • فاکتور پنجم) به روز بودن اطلاعات حقوقی: موسسات مهاجرتی باید هوشمندانه و با آگاهی از اخبار روز دست به راهنمایی شما بزنند. قدم اول مهاجرت، بررسی شرایط متقاضی و امکان‌سنجی توسط یک مشاور مهاجرتی متخصص و آگاه به شرایط و قوانین است.
  • فاکتور ششم) صداقت و دادن مشاوره غیرمشروط: مشاور مهاجرت نباید با توجه به صلاح موسسه و منابع مالی خود به شما مشاوره دهد. مشاوره باید خالص و منطبق با نیازهای متقاضی مهاجرت باشد.
OVERVIEW
_

شگرد جدید کلاهبرداری موسسات مهاجرتی:

درخواست روزافزون متقاضیان برای مهاجرت سبب شده است برخی سودجویان با ایجاد صوری یک موسسه مهاجرتی به شکل های گوناگون در قالب موسسه مهاجرتی اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از متقاضیان نمایند، با خواندن این مقاله یک بار برای همیشه راه تشخیص بهترین موسسه مهاجرتی و انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر را خواهید آموخت. در زیر به شگرد های مختلف موسسات مهاجرتی کلاهبردار که اقدام به برای سودجویی یا سوء استفاده از کم آگاهی یا ناآگاهی متقاضیان نموده اند پرداخته ایم.متقاضیان باید توجه داشته باشند که دیدن هر یک از موارد ذیل در قبل یا حین قرارداد می تواند یک علامت منفی یا علامت کلاهبرداری باشد. 

  • موسسات مهاجرتی با انتخاب چندین لوگو یا اسم تجاری
  • موسسات حقوقی در قالب قرارداد با موضوع " مشاوره و آشنا نمودن متقاضی با حقوق بین الملل" و عبارت مشابه
  • موسسه مهاجرتی با چندین صاحب امتیاز
  • انتخاب شماره حساب بانکی نامعتبر
  • عدم مشخص نبودن شفاف تعهدات موسسه مهاجرتی در موضوع قرارداد یا تعهدات وی در قرارداد
  • عبارت " عقد خارج لازم" در قرارداد 

برای انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا یا ارزیابی شرایط مهاجرت خود به استرالیا از فرم ارزیابی زیر درخواست دهید و مشاوره رایگان بگیرید.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *