ویزای کار فنلاند ویزای کاری فنلاند مهاجرت کاری به فنلاند مهاجرت از طریق کار به فنلاند

OVERVIEW
_

ویزای کار فنلاند (مهاجرت به فنلاند از طریق کار و استخدام در فنلاند) 2024

ویزای کار فنلاند و مهاجرت به فنلاند از طریق کار، به شما امکان می‌دهد تا به طور قانونی و موقت در این کشور اقامت داشته و به کار بپردازید. برای دریافت این ویزا، نیاز است که یک پیشنهاد کار از یک شرکت فنلاندی در اختیار داشته باشید و همچنین مهارت‌ های مورد نیاز برای انجام آن شغل را داشته باشید.

 

برای دریافت ویزای کار فنلاند، ابتدا باید شرایط لازم برای درخواست این ویزا را برآورده کنید و سپس مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و به سفارت یا کنسولگری فنلاند در کشور خود ارائه دهید.

 

مدارک مورد نیاز شامل پیشنهاد کار از شرکت فنلاندی، مدارک تحصیلی، مدارک حرفه‌ای، مدارک اثبات امنیت مالی، گواهی سلامت و تصاویر روزنامه رسمی از شرکت می‌باشد. هزینه ویزا نیز بستگی به عواملی مانند مدت اعتبار ویزا و نوع کاری که در فنلاند انجام می‌دهید، دارد.

 

با درخواست ویزای کار فنلاند، می‌توانید به طور موقت در این کشور اقامت کنید و در شرکتی که به شما پیشنهاد شغل داده، کار کنید. اگر بعد از پایان مدت اعتبار ویزای کار، تمایل داشتید در فنلاند اقامت بیشتری داشته باشید، باید ویزای دائمی یا تمدید ویزای کار را درخواست کنید.

OVERVIEW
_

ویزای کار فنلاند

برای دریافت ویزای کار فنلاند ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما در داخل فنلاند داشته باشید. این اقدام معادل با جاب آفر است. برای افرادی که به هر شکل در داخل فنلاند حضور دارند (مثلا دانشجویان)، یافتن شغل راحت‌ تر است. ویزای کاری فنلاند به نوع کاری که انجام می‌دهید یا نوع کسب‌ و کاری که دارید بستگی دارد.

آیا برای کار در فنلاند به ویزای کاری فنلاند نیاز دارید؟

چه افرادی در فنلاند می‌توانند کار کنند؟

  • اگر مدرک تحصیلی خود را در فنلاند اخذ کرده‌اید و مجوز اقامت معتبر برای تحصیل دارید، می‌توانید برای جواز کار و اجازه اقامت اقدام کنید.
  • اگر قبلا به دلایل دیگری به شما اجازه اقامت داده شده است، ممکن است دربرگیرندۀ حق کار نیز باشید.
  • اگر اجازه اقامت شما شامل حق کار باشد، معمولا برای کار به ویزای جداگانه نیاز ندارید.
  • اگر شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ یا سوئیس هستید، نیازی به اخذ ویزای کاری فنلاند ندارید. با وجود این باید حق اقامت خود را ثبت کنید.
  • اگر اهل هیچ یک از کشورهای منطقه شینگن و EEA/EU، کشورهای شمال اروپا، ایالات متحده، نیوزیلند، استرالیا، سن مارینو، واتیکان، جمهوری آندورا و ژاپن نیستید، به ویزای کار برای فنلاند نیاز دارید.
OVERVIEW
_

انواع ویزای کار فنلاند

برای دریافت ویزای کار فنلاند، انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام بر اساس شرایط و نوع کاری که می‌خواهید انجام دهید، متفاوت هستند و برخی از آن‌ها بر اساس اعتبار زمانی که قابل استفاده است، تفاوت دارند.

OVERVIEW
_

ویزای جستجوی کار فنلاند

در صورتی که برنامه تحصیلی خود را در فنلاند به پایان رسانده‌اید، و شرایط مورد نیاز برای درخواست این ویزا را دارید، می‌توانید برای ویزای جویای کار درخواست دهید. این ویزا برای یک سال معتبر است و به شما اجازه می‌دهد تا در حالی که به دنبال کار هستید، در فنلاند باقی بمانید. وقتی که یک قرارداد کار معتبر دارید، می‌توانید برای مجوز موقت یا مداوم درخواست کنید.

OVERVIEW
_

ویزای کارآفرینی فنلاند

برای کسانی که به‌عنوان فریلنسر یا کارآفرین فعالیت می‌کنند، ویزای کارآفرینی مناسب‌تر است. در صورتی که به‌طور مستقل و بدون وضعیت اشتغال دائم کار می‌کنید، شغل شما به عنوان کارآزاد در نظر گرفته می‌شود. همچنین، اگر به‌عنوان کارآفرین خوداشتغالی دارید، این ویزا برای شما مناسب است. برای گرفتن این ویزا، کسب‌وکار شما باید سودآور باشد و مرکز توسعه اقتصادی، حمل‌ونقل و محیط‌زیست (مرکز ELY) باید ارزیابی کند که آیا کسب‌وکار شما شرایط لازم را دارد یا خیر.

OVERVIEW
_

نحوه دریافت ویزای کار فنلاند 

برای اخذ ویزای کار فنلاند، می‌توانید از طریق سرویس Enter Finland به‌ صورت آنلاین درخواست مجوز دهید. پس از ارسال درخواست آنلاین، باید به نزدیک‌ترین نمایندگی دیپلماتیک فنلاند (سفارتخانه یا کنسولگری) مراجعه کرده و نسخه‌ های اصلی مدارک ضمیمه درخواست را ارائه نمایید.

 

به‌ منظور رسیدگی به درخواست، ظرف مدت ۳ ماه پس از ارسال درخواست آنلاین، باید به یک نمایندگی دیپلماتیک فنلاند در کشور خود مراجعه نمایید. بدون حضور شما در سفارت فنلاند، امکان رسیدگی به درخواست وجود ندارد. برای بازدید از نمایندگی دیپلماتیک فنلاند، باید از قبل وقت قبلی تهیه نمایید.

 

در طول فرآیند، حساب Enter Finland خود را به‌صورت منظم بررسی کنید. در صورتی که به توضیحات بیشتری برای درخواست خود نیاز دارید، اطلاعات لازم از طریق حساب کاربری شما ارسال خواهد شد.

 

در صورت عدم امکان درخواست آنلاین، می‌توانید یک فرم کاغذی و مدارک ضمیمه آن را به نزدیک‌ترین نمایندگی دیپلماتیک فنلاند ببرید. فرم درخواست را می‌توانید از وب‌سایت خدمات مهاجرت فنلاند دریافت کنید. رسیدگی به درخواست ویزای کار فنلاند هزینه‌ ای دارد که باید هنگام ارسال درخواست پرداخت شود.

 

نکته مهم: سفارت درخواست اجازۀ اقامت را تنها از شهروندان ایرانی و یا شهروندان خارجی که بطور دائم در ایران زندگی می ‌کنند و دارای اجازۀ اقامت معتبر (نه ویزا) ایران می‌باشند می‌پذیرد. هنگام ارائه مدارک جهت درخواست اجازۀ اقامت، می‌بایست اجازۀ اقامت معتبر ایران ارائه شود. سفارت نمی‌تواند درخواست اجازۀ اقامت را در صورت نداشتن اجازۀ اقامت و یا انقضاء آن بپذیرد. در نظر داشته باشید که داشتن ویزای کشور ایران به عنوان مدرک معتبر اقامت در ایران محسوب نمی‌شود.

OVERVIEW
_

انواع ویزای کار فنلاند برای مهاجرت کاری به فنلاند

ویزای کار تخصصی فنلاند

اگر در رده کارگری با مهارت بالا قرار دارید و می‌توانید به‌ عنوان متخصص در هر زمینه‌ای در فنلاند کار کنید، می‌توانید برای ویزای تخصصی درخواست دهید. در سال 2024 حداقل درآمد شما در قرارداد کار باید حداقل 3638 هزار یورو در ماه باشد.

 

ویزای استارتاپ فنلاند

برای کسانی که کسب‌وکار یا ایده نو دارند، ویزای استارتاپ مناسب است. قبل از درخواست برای این ویزا، باید یک تاییدیه از Business Finland دریافت کنید.

 

ویزای کار مروجین مذهبی در فنلاند

اگر برای یک انجمن مذهبی کار می‌کنید، می‌توانید برای این ویزای کار درخواست دهید، اما کارفرمای شما باید یک گروه ثبت شده باشد و شما باید یک قرارداد کاری معتبر داشته باشید.

 

ویزای Au Pair فنلاند

این نوع ویزا معمولا برای جوانان ۱۷ تا ۳۰ ساله است که می‌خواهند از طریق کار با خانواده در فنلاند، با فرهنگ و زبان این کشور آشنا شوند.

 

ویزای کار فصلی فنلاند

برای کار فصلی در فنلاند، باید برای ویزای کوتاه‌ مدت اقدام کنید که معمولا فقط برای ۳ ماه اعتبار دارد.

OVERVIEW
_

شرایط اخذ ویزای کار فنلاند

شرایط عمومی برای اخذ ویزای کار فنلاند عبارتند از:

  • داشتن یک قرارداد کاری معتبر در فنلاند (با حداقل 3638 یورو درآمد ناخالص در ماه)
  • داشتن مدرک دانشگاهی (به استثنای کارهای فصلی)
  • داشتن تجربه کاری حرفه‌ ای در زمینه مرتبط
  • عدم داشتن سوابق جنایی
  • عدم ایجاد هر گونه خطری برای امنیت فنلاند
  • رعایت کامل قوانین و مقررات کشور
  • نداشتن ممنوعیت سفر در منطقه شنگن
OVERVIEW
_

شرایط خاص برای گرفتن ویزای کاری فنلاند

برای گرفتن ویزای کاری فنلاند باید شرایط خاصی را برآروده سازید تا شرایط دریافت ویزای کار فنلاند را داشته باشید، در جدول زیر شرایط مهاجرت کاری به فنلاند برای شما آورده شده است.

نوع ویزا

شرایط

ویزای تخصصی

برای اخذ این ویزا، شما باید به‌عنوان یک نیروی کار بسیار ماهر واجد شرایط باشید.

ویزای رفاه و مراقبت‌های بهداشتی

شما باید مجاز به انجام حرفۀ خود باشید.

ویزای کارآفرینی

این ویزا برای افرادی است که به‌ عنوان یک کارآفرین خصوصی، شریک در شرکت تضامنی، شریک عام در شرکت تضامنی، یا عضو یک تعاونی با مسئولیت نامحدود برای تأمین مالی مجدد، یا یک کارآفرین در یک شرکت با مسئولیت محدود فعالیت می‌کنند.

ویزای استارت‌آپ

برای این ویزا باید طرح راه‌اندازی و حمایت مالی داشته باشید.

ویزای تخصصی و کارت آبی اتحادیه اروپا

برای این ویزا باید حقوقی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشید و در تکمیل کار موردنیاز شایستگی بالایی داشته باشید.

ویزای پژوهشی

برای این ویزا باید علاوه بر مدارک علمی و سوابق پژوهشی باید  گواهی معتبری داشته باشید که وضعیت سلامت شما را ثابت کند. 

ویزای تحقیقات علمی

برای این ویزا باید دعوت‌نامه برای کار بر روی یک پروژه علمی داشته باشید.

ویزا برای کارهای مذهبی

کارفرمای شما باید یک انجمن فرهنگی و مذهبی ثبت شده باشد.

ویزای کار au pair

برای این ویزا باید بین ۱۷ تا ۳۰ سال داشته باشید.

OVERVIEW
_

مدارک ضروری برای مهاجرت پزشکان به فنلاند

برای مهاجرت پزشکان به فنلاند، لازم است از مدارک خاصی برخوردار باشید که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم. ابتدا، شما باید مدرک زبان و معادل مدارک تحصیلی خود را کسب کرده و آنها را در فهرست مدارک خود درج نمایید. سپس، مدارک شخصی از قبیل پاسپورت با اعتبار کافی، شناسنامه و کارت ملی که ترجمه شده باشند، و همچنین یک نامه بانکی که توانایی مالی شما را تضمین کند، باید به لیست مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پزشکان به فنلاند افزوده شوند. در صورت ازدواج و قصد دریافت ویزای همراه، مدارک شخصی همسر و فرزندان شما نیز باید در این لیست مدارک قرار گیرند.

 

پس از تهیه این مدارک، شما نیازمند مدارک تحصیلی و شغلی خود خواهید بود. برای این منظور، ابتدا باید یک رزومه و سابقه کاری جذاب برای خود آماده کنید تا بتوانید درخواست خود را برای استخدام در موقعیت‌های شغلی این کشور ارسال نمایید. سپس، دعوت‌نامه‌ای که از یک کارفرما در فنلاند دریافت می‌کنید را نیز باید به لیست مدارک خود اضافه و در زمان مراجعه به سفارت فنلاند به مسئولین سفارت ارائه دهید.

OVERVIEW
_

مراحل دریافت ویزای کار فنلاند

در این بخش به شرح مراحلی که برای درخواست و اخذ ویزای کار فنلاند باید انجام دهید، می‌پردازیم:

مرحله ۱: یک شغل در فنلاند پیدا کنید

قبل از درخواست ویزای کاری فنلاند، باید در این کشور شغلی پیدا کنید. ارائه یک قرارداد کار معتبر به همراه بقیه برنامه‌ ها الزامی است. بدون پیداکردن کار، پاسخ مثبتی در رابطه‌ با ویزای خود دریافت نمی‌کنید.

 

مرحله ۲: برای درخواست ویزای کار فنلاند اقدام کنید

هنگامی که شغلی در فنلاند پیدا کردید، می‌توانید برای گرفتن ویزای کاری فنلاند اقدام کنید. می‌توانید از طریق خدمات الکترونیکی به‌ صورت آنلاین با سیستم Enter Finland و یا روی کاغذ، درخواست ویزای کار در فنلاند بدهید. استفاده از برنامه‌های خدمات الکترونیکی آسان‌تر است.

 

مرحله ۳: به نزدیک‌ترین کنسولگری فنلاند بروید

در این مرحله باید اصل مدارکی را که به درخواست ویزای کاری فنلاند خود در خدمات الکترونیکی پیوست کرده‌ اید (گذرنامه، اسناد مدنی، بیمه مسافرتی و...) به کنسولگری فنلاند بفرستید همچنین از شما خواسته می‌شود که اثر انگشتتان را هم بفرستید.

 

هنگام درخواست، باید هزینه درخواست خدمات الکترونیکی را بپردازید. اگر به صورت کاغذی درخواست دادید، درخواستتان را همراه با تمام مدارک لازم همراه داشته باشید و پس از تحویل درخواست، هزینه آن را بپردازید.

 

مطمئن شوید که مدارک لازم درصورتی‌که به زبان انگلیسی، فنلاندی یا سوئدی نیستند ترجمه شده باشند و در صورت لزوم قانونی شوند.

 

مرحله ۴: منتظر جواب باشید

باید بدانید که درخواست شما به دو صورت بررسی می‌شود. در ابتدا اداره اشتغال و توسعه اقتصادی به درخواست شما رسیدگی می‌کند و تصمیم جزئی اتخاذ می‌شود پس از آن، خدمات مهاجرت فنلاند روند درخواست شما را نهایی کرده و تصمیم‌گیری خواهد شد.

اگر در خارج از کشور درخواست داده‌اید، نمی‌توانید به فنلاند سفر کنید و منتظر تصمیم دررابطه‌ با درخواست ویزای کاری فنلاند خود باشید اما اگر در فنلاند هستید حتی اگر ویزای شما منقضی شده باشد، می‌توانید منتظر پاسخ باشید.

 

در صورت درخواست آنلاین، از طریق خدمات الکترونیکی از نتیجه صدور ویزا باخبر می‌شوید و اگر روی کاغذ درخواست داده‌اید، اداره مهاجرت در فنلاند نتیجه را به سفارت فنلاند در کشور محل اقامت شما می‌فرستد.

 

مرحله ۵: به فنلاند بروید

هنگامی که ویزای کاری فنلاند شما صادر شد، اطلاعات شخصی شما به‌طور خودکار در سیستم اطلاعات جمعیت فنلاند ثبت می‌شود. وقتی به فنلاند رسیدید، می‌توانید در اولین فرصت شروع به کار کنید.

OVERVIEW
_

مراحل درخواست اجازه کار فنلاند بصورت آنلاین

  1. ایجاد حساب کاربری و تکمیل درخواست مجوز اقامت برای شخص شاغل (enterfinland.fi)

امکان ارسال درخواست کاغذی (pdf) نیز وجود دارد. هزینه پردازش درخواست کاغذی بیشتر از درخواست آنلاین است. اگر آنلاین در Enter Finland درخواست کنید، درخواست شما سریع‌تر پردازش می‌شود.

2.  جزئیات شخصی خود را تکمیل کنید.

3. جزئیات مربوط به رابطه کاری خود را تکمیل کنید:

  • نام کارفرما
  • شناسه کسب و کار
  • اطلاعات تماس
  • شرایط اصلی و ضوابط رابطه کاری:
  • وظایف شما
  • ساعات کاری
  • تعیین حقوق: مثلاً، آیا حقوق شما به صورت ساعتی پرداخت می‌شود یا ماهانه؟

مزایای جانبی ارائه شده توسط کارفرما:

  • اگر مزایای جانبی دریافت می‌کنید، ارزش‌های مشمول مالیات آن‌ها را ذکر کنید.
  • از کارفرمای خود بپرسید که ارزش‌های مشمول مالیات مزایای جانبی ارائه شده به شما چیست.

پیوست‌ها را به درخواست خود اضافه کنید. اگر نیاز به بررسی دارید که کدام پیوست‌ها را باید ارسال کنید، به قسمت ۲ "آماده شدن برای درخواست مجوز" برگردید.

 

4. پرداخت و ارسال درخواست

هزینه پردازش درخواست ۵۴۰ یورو است. هزینه‌های پردازش به درخواست‌هایی که در سرویس Enter Finland انجام می‌شوند اعمال می‌شود.


  • هزینه درخواست را به صورت آنلاین در Enter Finland پرداخت کنید. شما می‌توانید از
  • کارت اعتباری
  • ویزا
  • مسترکارت
  • دایرز کلاب
  • آمریکن اکسپرس
  • مدارک بانکی آنلاین فنلاندی

یا می‌توانید هزینه درخواست را زمانی که به سفارت یا کنسولگری یا مرکز درخواست VFS Global برای اثبات هویت خود مراجعه می‌کنید، پرداخت کنید.

لطفاً روش‌های پرداخت موجود را از قبل بررسی کنید. همه سفارت ها پول نقد قبول نمی‌کنند و در آن صورت، روش پرداخت مورد نیاز ممکن است انتقال بانکی باشد.

بررسی کنید که کدام ارز پذیرفته می‌شود، به عبارت دیگر، آیا نیاز دارید از ارز محلی استفاده کنید یا خیر.

برای بررسی روش‌های پرداخت و ارزهای پذیرفته شده توسط سفارت یا کنسولگری فنلاند در کشور محل اقامت خود، به وبسایت ماموریت فنلاندی فعال در آن کشور مراجعه کنید (finlandabroad.fi).

کارفرمای شما می‌تواند هزینه درخواست را از طرف شما پرداخت کند.

 

5. درخواست را ارسال کنید.

 

OVERVIEW
_

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار فنلاند

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار فنلاند به شرح زیر است:

  • یک قرارداد کاری معتبر در فنلاند 
  • پاسپورت معتبر و عکس پاسپورت
  • اجازه اقامت
  • گواهی‌ های پزشکی
  • گواهی عدم سوءسابقه قضایی
  • اعتبار ویزای کار فنلاند

به طور معمول، اعتبار ویزای کار فنلاند حدود یک سال است. بااین‌حال، این زمان بسته به نوع ویزای شما متفاوت خواهد بود.

اگر مجوز B داشته باشید که مجوز موقت نامیده می‌شود، فقط یک سال اعتبار دارد. اگر مجوز A دارید که به آن مجوز مداوم نیز می‌گویند، تا زمانی که در فنلاند کار داشته باشید معتبر خواهد بود.

 کارت آبی اتحادیه اروپا

کارت آبی اتحادیه اروپا به افرادی که مایل به کار در فنلاند هستند اعطا می‌شود. در کنار الزامات عمومی، شما باید مدرک تحصیلی عالی داشته باشید و حقوق شغلی شما باید از عدد متوسط ​​عبور کند. درآمد ناخالص شما باید حداقل 3638 هزار یورو در ماه باشد. با داشتن این مجوز شما فقط می‌توانید در فنلاند کار کنید و اجازه کار در سایر کشورهای شینگن را ندارید. این ویزا ۲ سال معتبر است و تا زمانی که مشغول به کار هستید باید هر ۲ سال یکبار این ویزا را تمدید کنید.

هزینه ویزای کار فنلاند

اگر از طریق خدمات الکترونیکی برای درخواست ویزای کار فنلاند اقدام کنید، هزینه ویزای کاری فنلاند ۴۹۰ یورو برآورد می‌شود اما اگر روی کاغذ درخواست دهید قیمت ویزای کار فنلاند کمی گران‌تر است. هزینه ویزای کار فنلاند در این صورت چیزی حدود ۶۹۰ یورو برآورد شده است.

ویزای همراه فنلاند

اعضای خانواده شما می‌توانند بر اساس روابط خانوادگی برای اجازه اقامت اقدام کنند، تا زمانی که شما ویزای کاری معتبر دارید. پس از سپری کردن ۵ سال زندگی در فنلاند، می‌توانید برای درخواست شهروندی فنلاند درخواست دهید. برای واجد شرایط شدن به شهروندی، باید مجوز مستمر داشته باشید.

 

به توجه به نوع مجوز خود، می‌توانید هر سال یا هر ۴ سال یک‌بار برای تمدید درخواست دهید. مجوز موقت باید سالانه تمدید شود. لازم است حداقل ۳ ماه قبل از انقضای مجوز خود برای تمدید درخواست دهید. بعد از گذشت حدود ۵ سال با یک مجوز مستمر، می‌توانید برای اجازه اقامتی که برای مدت نامحدودی معتبر است درخواست دهید، به جز در صورتی که دلیلی برای لغو اقامت شما وجود داشته باشد.

 

در صورتی که بر اساس یک کارفرمای خاص برای مجوز کار درخواست داده‌اید، نمی‌توانید کارفرما را تغییر دهید. در صورت تمایل به تغییر کارفرما، باید برای درخواست مجوز کار جدید اقدام کنید. در صورت درخواست مجوز کاری که به شما اجازه تغییر کار را می‌دهد، نباید مشکلی داشته باشید، اما قبل از این اطمینان حاصل کنید که شرایط کار بر اساس مجوز را بررسی کرده‌اید. اگر می‌خواهید برای چندین کارفرما کار کنید، باید گزینه چند کارفرما را به برنامه خود اضافه کنید.

OVERVIEW
_

نحوه استخدام در فنلاند و ویزای کار فنلاند برای ایرانیان

در این بخش، جزئیات و شرایط خاص برای اخذ ویزای کار فنلاند برای ایرانیان را معرفی می‌کنیم تا فرآیند اخذ این ویزا برای آن‌ها آسان‌تر باشد.

 

هر فرد ایرانی باید به‌ طور شخصی درخواست ویزای کار فنلاند خود را به سفارت فنلاند ارائه دهد. درخواست‌ها تنها با تعیین وقت قبلی پذیرفته می‌شوند و می‌توانید از طریق ایمیل نوبت خود را رزرو کنید.قبل از رزرو وقت توجه داشته باشید که درخواست و تائیدیه اجازه کار خود را باید اخذ کرده باشید، برای این منظور به راهنمای اجازه کار آنلاین فنلاند در بخش قبلی این مقاله مراجعه نمایید.

 

سفارت تنها مجوز اقامت معتبر ایرانیان را دریافت می‌کند و هنگام تحویل درخواست ویزای کار فنلاند، باید یک مجوز اقامت ایرانی معتبر ارائه شود. اگر این مجوز موجود نباشد یا منقضی شده باشد، سفارت درخواست شما را پذیرفته نمی‌کند.

 

تمامی اسناد ارائه شده به سفارت باید به زبان‌های فنلاندی، سوئدی یا انگلیسی باشند و باید به‌ترتیب توسط وزارت امور خارجه ایران و سفارت فنلاند در تهران ترجمه و قانونی شوند.

 

در صورتی که متقاضی قادر به ارائه مجوز اقامت معتبر ایران نباشد، درخواست‌ها توسط سفارتخانه‌های مذکور در ادامه رسیدگی می‌شود:

  • اتباع افغانستان: سفارت فنلاند در دهلی‌ نو، هند
  • اتباع پاکستان: سفارت فنلاند در ابوظبی، امارات متحده عربی
  • اتباع عراق: سفارت فنلاند در آنکارا، ترکیه.

هزینه رسیدگی به درخواست‌ها به‌صورت نقدی به یورو به سفارت فنلاند در تهران پرداخت می‌شود و می‌توانید این هزینه را به‌صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه رسیدگی برگشت نمی‌شود.

 

مقامات مهاجرت فنلاند مسئول بررسی درخواست‌ها هستند و تصمیم‌گیری در این باره توسط Migri انجام می‌شود. زمانی که تصمیم به تهران اعلام می‌شود، سفارت با هر متقاضی تماس خواهد گرفت. لطفا توجه داشته باشید که اعلام تصمیم اداره مهاجرت فنلاند به تهران حداقل یک ماه زمان می‌برد.

OVERVIEW
_

نتیجه گیری:

موسسه پیشگامان اپلای با بیش از یک دهه سابقه موفق در زمینه مهاجرت و کاریابی فنلاند و اروپا آماده اخذ ویزای کار فنلاند و انجام پروسه مهاجرت کاری به فنلاند برای شما عزیزان است. چنانچه شما هم متقاضی ویزای کار فنلاند هستید، کافیست برای دریافت مشاوره مهاجرت فرم ارزیابی موجود در صفحه را تکمیل فرمائید.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *