آسان ترین راه مهاجرت به کانادا

آسان ترین راه مهاجرت به کانادا


OVERVIEW
_

آسان ترین راه مهاجرت به کانادا 2024

اگر به دنبال سریع ترین راهی مهاجرت به کانادا هستید، باید به دقت به شرایط خودتان نگاه کنید. فراموش نکنید که هر فرد و شرایطی دارد که باید در نظر گرفته شود. معیارهای مختلفی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

 

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای پذیرش مهاجران شناخته می‌شود. اما مهاجرت به آن همواره مسئله‌ای آسان نیست. باید آمادگی لازم را داشته باشید تا با چالش‌هایی که در این مسیر ممکن است روبرو شوید، روبرو شوید.

با دقت و توجه به جزئیات، می‌توانید راهی مناسب برای مهاجرت سریع به کانادا پیدا کنید. هدف این مقاله کمک به شما برای یافتن راهی سریع و راحت‌تر برای مهاجرت است. با ما همراه باشید تا سریع ترین، آسان ترین و ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا را بیابید.

OVERVIEW
_

 مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق اکسپرس‌انتری

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا

 یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای مهاجرت به کانادا اکسپرس‌انتری می‌باشد. در این روش فاکتورهای مختلف مانند تجربه کار، سابقه تحصیلی، زبان، سن، میزان سازگاری با کانادا و … متقاضی امتیاز‌دهی می‌شود.

 

برای اینکه بتوانید در این سیستم شرکت کنید، باید یک پروفایل در سیستم اکسپرس‌انتری ایجاد کنید. سپس در صورت کسب امتیاز لازم در رقابت با سایر متقاضیان قرار می‌گیرید. بدیهی است هر چه امتیاز شما بالا باشد، احتمال بیشتری برای پذیرفته شدن وجود خواهد داشت. یادتان باشد که اگر از مهارت زبان فرانسه در سطح B2 برخوردار باشید، احتمال موفقیت شما در این برنامه تا حد بسیار زیادی بالا می‌رود.

 

در هر صورت، اگر بتوانید از طریق این سیستم پذیرش بگیرید، به عنوان نیروی کار ماهر به کانادا مهاجرت می‌کنید. متقاضی از همان ابتدا اقامت دائم کانادا می‌گیرد و همسر و فرزندان او نیز اجازه همراهی دارند و اقامت می‌گیرند.

OVERVIEW
_

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

آسان ترین راه مهاجرت به کانادا

  یکی از مهم‌ترین امتیازات مهاجرت به کانادا این است که این کشور از سرمایه گذاران خارجی که می‌توانند در پیشرفت اقتصادی کانادا سهیم باشند، استقبال می‌کند. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل کارآفرینی، خرید یا راه‌اندازی بیزینس و انتقال شرکت می‌باشد.

 

به عنوان متقاضی سرمایه‌گذاری در کانادا می‌توانید این روش‌ها را تحت برنامه‌های مختلف مانند برنامه‌های استانی یا برنامه IMP و ویزای C11 انجام دهید. در همه این روش‌ها ابتدا با ویزای کار به کانادا مهاجرت می‌کنید و می‌توانید پس از مدتی از اداره بیزینس خود (معمولا بین 1 تا 2 سال) برای اقامت دائم درخواست دهید. همچنین، با هر روشی که برای مهاجرت اقدام کنید و صرف نظر از وضعیت اقامتی، از همان ابتدا می‌توانید همسر و فرزندان خود را نیز با خود ببرید.

OVERVIEW
_

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق برنامه‌های استانی

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

 برنامه‌های استانی نیز مانند برنامه اکسپرس‌انتری برای رفع نیازهای نیروی کاری کانادا طراحی شده‌اند اما تفاوت این دو در این است که اکسپرس‌انتری یک برنامه فدرال است در حالی که برنامه‌های استانی تحت حمایت و مدیریت دولت‌های استانی پیش می‌روند. در واقع هر استان با توجه به نیازهای خود برنامه‌های مختلفی طراحی کرده است و هر برنامه هم الزامات خاص خود را دارد.

 

  متقاضیانی که در برنامه‌های استانی پذیرش می‌شوند می‌توانند همراه با همسر و فرزندان به کانادا مهاجرت کنند. این افراد از ابتدا اقامت دائم نمی‌گیرند اما می‌توانند همزمان با درخواست ویزای کار برای اقامت دائم نیز درخواست دهند.

 

باید اشاره کنیم که برخی از برنامه‌های استانی هم وجود دارند که همسو با اکسپرس‌انتری می‌باشند. اگر متقاضی بتواند از طریق این برنامه‌ها پذیرش بگیرد، 600 امتیاز اضافه در اکسپرس‌انتری کسب می‌کند و تضمین می‌شود که برایش دعوتنامه ارسال خواهد شد.

OVERVIEW
_

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق تحصیل در دانشگاه

بهترین راه مهاجرت به کانادا

 کانادا یکی از پرمتقاضی‌ترین و محبوب‌ترین کشورهای جهان برای تحصیل است. الزامات تحصیل در دانشگاه‌ها بسته به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع تحصیلی متفاوت است. در برخی موارد می توانید بدون داشتن مدرک زبان نیز از دانشگاه‌ها پذیرش بگیرید.

 

در این صورت باید قبل از شروع کلاس‌ها، برای یادگیری زبان دوره‌های pathway شرکت کنید اما برای تحصیل در دانشگاه‌های برتر کانادا رزومه تحصیلی، مهارت زبان و سن اهمیت زیادی دارد.

 

افرادی که از دانشگاه‌های کانادا پذیرش می‌گیرند، می‌توانند همسر و فرزندان وابسته خود را نیز با خود به این کشور ببرند. فرزندان می‌توانند در مدارس دولتی کانادایی به صورت رایگان تحصیل کنند و همسر متقاضی اجازه کار آزاد دارد.

 

امکان کار کردن همسر در این روش مهاجرتی شانس بسیار بزرگی محسوب می‌شود چرا که سابقه کار پیدا می‌کند و چه بسا این موضوع موجب شود حتی قبل از پایان تحصیلات متقاضی اصلی بتوانند اقامت دائم کانادا بگیرند.

OVERVIEW
_

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق تحصیل فرزند زیر 18 سال

بهترین راه مهاجرت به کانادا

  به دلیل کیفیت آموزشی بالا در کانادا بسیاری از افراد تمایل دارند فرزندانشان در مدارس کانادایی تحصیل کنند. البته دلیل دیگری نیز برای این تمایل وجود دارد؛ اینکه تحصیل افراد زیر 18 سال یک سکوی پرش بسیار مناسب برای اخذ اقامت دائم کانادا است.

 

دانش‌آموزان می‌توانند پس از اتمام دبیرستان به راحتی وارد دانشگاه‌ها یا کالج‌های کانادا شوند. کالج‌ها اساسا برای رفع نیازهای کاری جامعه تلاش می‌کنند و معمولا افرادی که از آن فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند به راحتی وارد بازار کار کانادا شوند. پس از این پروسه، اخذ اقامت کانادا تا حد بسیار زیادی امکان‌پذیر می‌شود.

 

یکی از والدین دانش‌آموز بین‌المللی می‌تواند با ویزای توریستی او را در مهاجرت به کانادا همراهی کند. والدین اجازه کار یا تحصیل ندارند اما تا زمان تحصیل فرزندشان می‌توانند در کنار آن‌ها باشند. اگر دانش‌آموز بتواند پس از پایان تحصیل و جذب در بازار کار اقامت دائم بگیرد، می‌تواند تحت برنامه اسپانسرشیپ برای والدین خود نیز اقامت بگیرد.

سایت رسمی دولت کانادا

OVERVIEW
_

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق ویزای اسپانسرشیپ

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

 ویزای اسپانسرشیپ کانادا به منظور تکریم نظام خانواده طراحی شده است. هدف دولت کانادا از این برنامه دور هم جمع شدن اعضای خانواده مهاجرین است. چرا که این دولت به خوبی متوجه شده است که افرادی که در کنار خانواده زندگی می‌کنند، شادتر هستند و بازدهی کاری بیشتری دارند.

 

طبق برنامه اسپانسرشیپ مهاجرینی که اقامت دائم یا شهروندی کانادا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت بهره مندی از تمکن مالی مناسب، حامی والدین یا پدر و بزرگ و مادر بزرگ خود شوند تا آن‌ها نیز به کانادا مهاجرت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی اسپانسرشیپ پدر و مادر کانادا را نیز مطالعه بفرمایید.

 

بنابراین، برای شرکت در این برنامه هم افرادی که قصد مهاجرت دارند و هم فردی که قصد حمایت از آن‌ها را دارد، باید به اداره مهاجرت درخواست دهند. حال اگر والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ فرزندان وابسته داشته باشند، آن‌ها نیز می‌توانند همراه با والدین خود به کانادا مهاجرت کنند. طبق این برنامه افرادی که مورد حمایت قرار می‌گیرند، از همان ابتدا اقامت دائم کانادا می‌گیرند.

OVERVIEW
_

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق سوپر ویزا

راحت ترین راه مهاجرت به کانادا

 سوپر ویزای کانادا نیز مانند برنامه اسپانسرشیپ کانادا برای تکریم نظام خانواده و ارج نهادن به حقوق والدین طراحی شده است. در این برنامه نیز والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ مهاجرینی که تابعیت یا اقامت دائم کانادا را دارند می‌توانند با حمایت فرزند یا نوه خود به کانادا مهاجرت کنند.

 

مهم‌ترین تفاوت سوپر ویزا و اسپانسرشیپ این است که در سوپر ویزا اقامت دائم نمی‌گیرید. در واقع، سوپر ویزا نوعی ویزای توریستی است که در هر ورود می‌توانید 5 سال در کانادا بمانید. تفاوت دیگر این است که در این برنامه نمی‌توانید فرزندان وابسته را همراه خود ببرید.

OVERVIEW
_

ویزای استارت آپ، پرتقاضاترین ویزای مهاجرت خانوادگی به کانادا

بهترین راه مهاجرت به کانادا

 استارتاپ کانادا یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور بوده و مناسب افرادی است که یک ایده نوآورانه دارند. وقتی از ایده نوآورانه صحبت می‌شود، اصلا بدان معنا نیست که باید یک طرح خارق العاده ارائه دهید. بلکه می‌توانید با اضافه کردن یک قابلیت جدید به طرح‌های قبلی باعث پیشرفت و جذابیت آن‌ها شوید. ولی طرح ارائه شده باید در رشد اقتصادی کانادا نقش داشته و موجب استخدام چند کانادایی شود.

 

اگر در برنامه استارتاپ موفق شوید، بی شک می‌توانید همسر و فرزندان خود را نیز به کانادا ببرید. اما استارتاپ یک گزینه اضافه برای مهاجرت خانوادگی دارد که در هیچ کدام از برنامه‌های دیگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید.

 

در این روش 5 متقاضی اصلی می‌توانند برای پرونده اقدام کنند و متقاضیان می‌توانند اعضای یک خانواده باشند. بنابراین، اگر خواهرها و برادرها خودشان تشکیل خانواده داده‌اند، می‌توانند به عنوان متقاضیان اصلی اقدام کنند و در نهایت 5 خانواده که اعضای یک خانواده بزرگ‌تر هستند، ویزای استارت آپ بگیرند!

OVERVIEW
_

مهاجرت به کانادا از طریق دعوتنامه تجاری

آسان ترین راه مهاجرت به کانادا

در این روش متقاضیان در صورت داشتن یک دعوتنامه ی تجاری از یک شرکت یا سازمان کانادایی جهت یک پروژه تجاری یا جلسه کاری  و مشاوره ای به کانادا دعوت می شود. هر چند که در این نوع ویزا اجازه کار تمام وقت ندارید اما با اخذ پیش تاییدیه های مربوطه می توانید پس از این ویزا طی شرایطی آن را به work permit  تبدیل کرده و سپس اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید.

OVERVIEW
_

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر

بهترین، سریع ترین ، ارزان ترین و راحت ترین راه مهاجرت به کانادا

چنانچه متقاضی پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی داشته باشد، می تواند از طریق این روش برای دریافت ویزا و سپس اقامت کانادا اقدام نمایند. این روش نیز روشی محبوب برای مهاجرت به کانادا بوده که در عین حال نیازمند برآورده کردن پیش نیازهای خاص، گواهی LMIA یا ناک شغلی در LMIA-Exempt شرایط ویژه ای دارد که میتوانید به تفصیل در مقاله جاب آفر کانادا آنها را مطالعه بفرمایید.

OVERVIEW
_

نتیجه گیری:

با توجه به تمامی جنبه‌هایی که مورد بررسی قرار گرفت، می‌توان اظهار داشت که مزایای هر یک ویزای کانادا به طور قابل توجهی بیشتر از معایب آن در مقایسه با برخی از کشور های اروپای شرقی است. با وجود هزینه‌های بالای زندگی در کانادا، انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا بسیار ارزشمند و سودآور می‌باشد. در صورتی که نیاز به راهنمایی در زمینه انواع مهاجرت به کانادا و یا بهترین ویزای متناسب با شرایط شما دارید، تیم متخصص ما در مؤسسه پیشگامان اپلای همواره آماده ارائه مشاوره، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی برای شما و فرزندانتان می‌باشد.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *