مهاجرت به عمان 2024

مزایای مهاجرت به عمان برای ایرانیان چیست؟ از آنجا که کشور عمان اقتصاد رو به رشدی دارد و روابط سیاسی گسترده‌ ای با دیگر کشورهای جهان برقرار کرده است نیاز به افراد بیشتری به عنوان شهروند و نیروی کار دارد. زیرا در این بین موقعیت های شغلی بسیاری به وجود آمده اند که با توجه به پایین بودن نرخ زاد و ولد این کشور چه در اکنون و چه در آینده از کمبود نیروی کار رنج می برد.

کشورعمان
پایتختمسقط
جمعیت4.5 میلیون
پیش شماره+968
واحد پولریال عمان
زبان رسمیعربی
OVERVIEW
_

مهاجرت به عمان شرایط، روش ها، هزینه ها در سال 2024

مهاجرت به عمان

چرا مهاجرت به عمان؟ اگر تردید دارید یا اصلاً نمی‌دانید که آیا عمان مقصد خوبی برای مهاجرت است یا خیر؟ با نگاه به اطلاعات زیر ممکن است تردیدات شما برطرف شود:

  • در سال 2019، عمان جزء 10 کشور امن جهان برای سفر و زندگی شناخته شد.
  • از نظر سرانه تولید ناخالص ملی، عمان در میان 40 کشور اول جهان قرار دارد.
  • از لحاظ میانگین درآمد مردم (قدرت خرید)، عمان در بین 45 کشور نخست دنیا قرار دارد.

وکلای مهاجرتی پیشگامان اپلای با بیش از یک دهه سابقه موفق در زمینه ی مهاجرت بهترین راهنمای شما در این مسیر خواهند بود؛ بدین منظور فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به عمان را تکمیل کنید، ما شرایط شما را بررسی کرده و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مهاجرت به عمان
Oman
_

مهاجرت به عمان

مهاجرت به عمان

فراموش کنید که صد سال پیش عمان کشوری بیابانی با جمعیت بدوی بود. حالا، عمان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و امن‌ترین نقاط جهان شناخته می‌شود و مهاجرت به این سرزمین، به ویژه برای ایرانیان، گزینه‌ای محبوب است.

بیش از 10 هزار ایرانی از جمعیت 6 میلیونی عمان فعلی را تشکیل می‌دهند، که نشان از جذابیت این کشور برای مهاجرت ایرانیان است.

در این مقاله، سعی شده تا اطلاعات دست‌اول و کاربردی درباره مهاجرت به عمان ارائه شود؛ از شرایط مهاجرت گرفته تا روش‌های اخذ ویزای عمان و سایر جزئیات مهم!

در این مقاله به طور مختصر به بعضی از نکاتی که در رابطه با شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان قابل ذکر بود، اشاره کردیم. اگر شما یا نزدیکانتان در فکر مهاجرت به عمان هستید مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین میتوانید از طریق مشاوره رایگان شرایط خود را با مشاورین ما ارزیابی کنید و بهترین مسیر مهاجرت به عمان را انتخاب کنید

Benefits
_

 مزایای مهاجرت به عمان

چرا باید به عمان مهاجرت کنیم؟

  1. اقتصاد روبه‌رو رشد: عمان با اقتصاد رو به رشد و مناسبات سیاسی گسترده با جهان، به دنبال نیروی کار و شهروندان مسئولیت‌پذیر است.
  2. نیاز به نیروی کار: جمعیت بومی عمان کم است و با توجه به نرخ زادوولد پایین، نیاز به نیروی کار خارجی برای پر کردن مشاغل آینده گسترده‌تر خواهد شد.
  3. روابط دوستانه با ایران: روابط خوب میان ایران و عمان، یکی از دلایل اصلی مهاجرت ایرانیان به این کشور است.
  4. دستمزد بالا: میانگین دستمزد در عمان به‌صورت قابل توجهی بالاست، به خصوص برای شغل‌های تخصصی.
  5. معافیت‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران از معافیت‌های گسترده مالیاتی برخوردار هستند.
  6. اقتصاد امن و پایدار: دوری عمان از تنش‌های سیاسی، امنیت را تضمین کرده و احتمال بروز بحران‌های بزرگ در آن را به حداقل می‌رساند.
  7. نزدیکی به ایران: همسایگی این کشور با ایران و فاصله ی نزدیک آن به ایران امکان رفت و آمد آسان و سریع را برای افرادی که دغدغه ی دیدار با خانواده و دوستان را دارند تسهیل کرده است.
  8. امکان کار پاره وقت در عمان : جالب است بدانید که امکان کار به صورت شیفت های یک هفته یا دو هفته در ماه برای پزشکان و کادر درمان فراهم است و این افراد می توانند بدون از دست دادن جایگاه شغلی خود در ایران به یک حاشیه ی امن با کار کردن در عمان برسند.

عمان، با ترکیبی از فرهنگ، اقتصاد پویا و امنیت بالا، به یکی از بهترین مقصدهای مهاجرت در جهان تبدیل شده است. این کشور آماده‌ای است تا به شما در گام اول مهاجرت و استقرار کمک کند.

Problems
_

مشکلات زندگی در عمان

مشکلات زندگی در عمان

در حین بررسی مزایا و ویژگی‌های مثبت اقامت در عمان، ضرورت آشنایی با معایب زندگی در این کشور نیز احساس می‌شود. در اینجا به برخی از این معایب اشاره خواهیم کرد:

  1. آب و هوای گرم: یکی از چالش‌های اساسی زندگی در عمان، بخصوص در اوایل مهاجرت، سازگاری با آب و هوای گرم این کشور است. هرچند در برخی مناطق، هوای مرطوب و مدیترانه‌ای حاکم است، اما در کل، آب و هوای گرم اینجا بسیار سخت‌ترین چالش محسوب می‌شود. بنابراین، فعالیت‌های روزمره مانند پیاده‌روی در خیابان‌ها به دشواری انجام می‌پذیرد.
  2. هزینه اجاره بالای سالیانه: وقتی به عنوان مهاجر به عمان می‌رود، باید در ابتدا هزینه بالایی را برای اجاره مسکن پرداخت کنید. یکی از موارد جالب این است که باید هزینه اجاره یک ساله را به صورت پیش پرداخت کنید که مسئله‌ای است که می‌تواند هزینه‌ها را به شدت افزایش دهد.
  3. زیاد بودن تصادفات رانندگی: اگرچه شرایط جاده‌ها در عمان مساعد هستند، اما رانندگی‌های غیرمعمول و بی‌دقتی رانندگان باعث افزایش تعداد تصادفات می‌شود. این وضعیت برای زندگی روزمره افراد تهدید‌آمیز است.
  4. قوانین سخت‌گیرانه: در استانداردهای کاری عمان، برخی از قوانین بسیار سخت‌گیرانه وجود دارد. به‌عنوان مثال، تغییر شغل در طول قرارداد مشکلاتی را برای افراد به وجود می‌آورد و ممکن است به محرومیت از کار در این کشور منجر شود.
  5. بالا بودن هزینه زندگی: هزینه‌های زندگی در عمان، از جمله هزینه مواد غذایی و پوشاک، بسیار بالاست. همچنین، هزینه تحصیل در مدارس نیز برای بسیاری از افراد قابلیت پرداخت ندارد.

با این توضیحات، امیدواریم که تصمیم گیری درباره اقامت در عمان برای شما آسان‌تر شود.

Overview
_

 روش‌های مهاجرت به عمان؛ کدام روش را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که روابط تهران و مسقط به یک دوستی سیاسی تبدیل شده است، روش‌های مهاجرت به عمان برای ایرانیان از سایر کشورهای حوزه خلیج فارس منطقی‌تر به نظر می‌آید و سختگیری‌های زیادی در این روش‌ها به چشم نمی‌خورد.

روش‌های مهاجرت به عمان:

  • مهاجرت به عمان از طریق کار
  • مهاجرت به عمان از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به عمان برای افراد موفق و هنرمندان 
  • مهاجرت به عمان از طریق تحصیل
  • مهاجرت به عمان از طریق ازدواج
  • مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت از طریق تولد
Business
_

 مهاجرت کاری به عمان: مدارک و مراحل مهاجرت به عمان از طریق تخصص

اقامت عمان از طریق تخصص

دریافت گواهینامه NOC از مهمترین مراحل مهاجرت کاری به عمان است. این مرحله انگشت‌نگاری را نیز در اداره پلیس عمان شامل می‌شود. باید به خاطر داشت که عمان یکی از کشورهای بسیار امن دنیاست، بنابراین این تدابیر ضروری است و به شدت پیگیری می‌شوند.

همچنین، مسئول استخدام باید گواهی ارائه کند که کارمند مورد نظر، سابقه کیفری نداشته است.

در کل، برای مهاجرت کاری به عمان باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  •  سن بین 21 تا 60 سال
  •  هزینه‌ ویزای کاری حدود 20 ریال عمان است.(احتمال تغییر در آینده)
  •  ویزای کاری عمان معمولاً سه ماه معتبر است و باید بعد از آن تمدید شود.
  •  هزینه تمدید ویزای عمان حدود 50 ریال عمان است.
  •  انواع ویزاهای کاری ممکن است برای چند بار ورود باشند.
  •  بیشتر ویزاهای کاری دو ساله صادر می‌شوند، اما در صورت نیاز به ویزای اقامت برای افراد همراه، باید جداگانه تهیه شود.

مهمترین نکته این است که با توجه به اینکه کارفرما برای یک شغل خاص فرد را استخدام می‌کند و اطلاعات لازم را فراهم می‌کند، تغییر شغل پس از ورود به عمان مشکل است.

مراحل مهاجرت کاری به عمان

 مرحله ۱: درخواست مجوز کار

 کارفرما برای استخدام نیروی خارجی در وزارت نیرو مجوز کار را درخواست می‌دهد و فرم درخواست کار را ارسال می‌کند.

 مرحله ۲: ارائه پیشنهاد شغلی

 کارفرمای عمانی دعوت‌نامه‌ای با معیارها و سهمیه ترخیص کار برای فرد احتمالی ارسال می‌کند.

 مرحله ۳: صدور ویزای کار

 کارفرما برای هر مهاجر حمایت شده ویزای کار دریافت می‌کند و درخواست ویزای کار را به اداره مهاجرت و پلیس عمان ارسال می‌کند.

 مرحله ۴: اخذ کارت اقامت

 بعد از دریافت کارت اشتغال، برای قانونی بودن کارمندان در عمان، کارت اقامت باید اخذ شود. کارمند باید در 30 روز اول به اداره وضعیت ملکی پلیس سلطنتی عمان مراجعه کرده و سپس آزمایش خون و انگشت‌نگاری را انجام دهد. سپس اداره کل امور ملکی کارت اقامت با اعتبار دو سال را صادر می‌کند.

 مرحله آخر: تضمین گواهی عدم اعتراض (NOC)

 این سند تایید رضایت متقابل بین کارفرما و دولت عمان در مورد وضعیت کاری کارمند در این کشور است. بعد از دریافت ویزای کار و کارت اقامت، کارمند مجاز است با کارفرمای عمانی به کار خود ادامه دهد.

Investment
_

 مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری

اقامت عمان با سرمایه گذاری

در منطقه، عمان به عنوان یک موقعیت استراتژیک برجسته و با سیاست آشتی‌جویانه خود، به‌وسیله همکاری‌های گسترده، به یک مدینه فاضله تبدیل شده و سرمایه‌گذاران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

یکی از راه‌های موثر برای مهاجرت به عمان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. این موضوع به طور غیرمستقیم نشان از آن دارد که برای مهاجرت به عمان، لازم نیست بسیار ثروتمند باشید؛ زیرا اکثر ایرانیانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، وضعیت مالی بسیار عجیب‌وغریبی نداشته‌اند. بنابراین، شما هم می‌توانید با سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت کنید.

 راه‌های سرمایه‌گذاری در عمان و مهاجرت

راه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در عمان وجود دارد. برخی از این راه‌ها شامل:

  1. سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک:   این امکان وجود دارد که تا 80 درصد ارزش ملک را به عنوان وام دریافت کرده و آن را در مدت 25 سال بازپرداخت کنید.
  2. سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت:  با توجه به قوانین جدید، ثبت شرکت با 100 درصد مالکیت برای افراد خارجی حتی ایرانیان نیز ممکن است.
  3. سرمایه‌گذاری از طریق سپرده بانکی و خرید اوراق قرضه و سهام:  این راه‌ها نیز به عنوان روش‌های سرمایه‌گذاری و مهاجرت به عمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 اخذ اقامت عمان از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری، یک پروسه زمان‌بر است و این کشور عموماً مهاجرپذیر نیست. بنابراین، در نظر داشته باشید که پروسه اخذ اقامت دائم در این کشور ممکن است زمان‌بر باشد. با این حال، اکثر درخواست‌های تأییدشده، به شکل ویزای ده‌ساله یا کمتر صادر می‌شوند.

 تصمیم‌گیری هوشمندانه با مشاوره تخصصی

برای تصمیم‌گیری قطعی در خصوص ورود به پروسه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در عمان، توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. این مرحله از اهمیت بسزایی برخوردار است تا هر گونه ریسک و ابهامی که در مسیر سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود، به بهترین شکل مدیریت شود.

فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید!

Education
_

 تحصیل در عمان و مهاجرت تحصیلی به این کشور

مهاجرت تحصیلی به عمان

 تحصیل در عمان و مهاجرت تحصیلی به این کشور

تحصیل در عمان معادل بهره‌مندی از نظام آموزشی پیشرفته است.عمان سیستم آموزشی پیشرفته‌ای دارد و تحصیلات در این کشور تا سطوح عالی، تقریباً رایگان است؛ البته تحصیل برای کسانی که به عمان مهاجرت می‌کنند؛ چون باید در مدارس بین‌المللی درس بخوانند، رایگان نیست.

آموزش در این کشور به زبان عربی و انگلیسی انجام می‌شود. دانش آموزان بین‌المللی بین 3 الی 10 هزار دلار به‌صورت سالانه هزینه خواهند داشت.

 مدارس بین المللی در عمان:

  1. مدرسه بین المللی ال باطنه (ABIS)    شهریه: 1.25 تا 3 هزار ریال عمان در سال
  1. ABA آکادمی آمریکنبریتیش سابق    شهریه: 2 تا 4.5 هزار ریال عمان در سال
  1. مدرسه بین المللی آمریکایی مسقط (TAISM)    شهریه: 2.5 تا 5 هزار ریال عمان در سال
  1. مدرسه بین المللی دانش (KGIS)    شهریه: 1 تا 2.5 هزار ریال عمان در سال
  2. مدرسه بین المللی مسقط (MIS)    شهریه: 1 تا 2.5 هزار ریال عمان در سال

تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

برای تحصیل در دانشگاه‌های عمان، مهارت زبان انگلیسی ضروری است و برخی دانشگاه‌ها آزمون ورودی دارند. مهاجران باید مدارک لازم را جمع‌آوری کنند و در آزمون‌های ورودی موفق باشند.

تحصیل در مقطع دکتری

برای پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه‌های عمان، رزومه قوی و فعالیت‌های پژوهشی مهم هستند. تمام‌وقت تلقی شدن تحصیل در مقطع دکتری در این کشور، مدارک لازم برای پذیرش را شامل می‌شود. عمان با سیستم آموزشی پیشرفته، محیط دوستانه، و فرصت‌های شغلی گسترده، یکی از مقصدهای جذاب برای مهاجرت و تحصیل است. این کشور آماده است شما را در گام اول مهاجرت و تحصیل به یک سرزمین دانش و فرهنگ خودش دعوت کند.

Marriage
_

مهاجرت به عمان از طریق ازدواج

اقامت عمان با ازدواج

یکی از راه های کمتر شناخته شده برای مهاجرت به عمان؛ روشی است که ممکن است کمتر محبوب باشد اما بسیار جذاب و کارآمد است: مهاجرت از طریق ازدواج!

ازدواج با افراد محلی عمان، فرصتی مناسب برای به‌دست آوردن شهروندی این کشور فراهم می‌آورد. اما این موضوع مستلزم آشنایی با جزئیات و آداب و رسوم عمان است. حقوق و قوانین ازدواج در کشورهای عربی به‌طور کلی مشابه هستند. در عمان، حداکثر سن برای ازدواج اخیراً افزایش یافته و یکی از شرایط مهاجرت از طریق ازدواج این است که فرد دارای تابعیت عمان باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد.

 

رضایت پدر زن برای ازدواج دختر با افراد خارجی در عمان، یک مسئله حقوقی مهم است. حضور دو شاهد در زمان انجام مراحل عقد نیز اجباری است. فرد متقاضی اقامت از طریق ازدواج باید مجرد باشد یا اگر ازدواج کرده باشد، باید گواهی از طلاق داشته باشد. در صورت فوت همسر، گواهی فوت همسر باید به سفارت ترجمه و ارائه شود.

 شرایط درخواست اقامت از طریق ازدواج در عمان

شرایط مرتبط با مهاجرت از طریق ازدواج دارای روند خاصی هستند. زوجین باید 14 روز قبل از ازدواج رسمی در عمان حضور داشته باشند. فرد متقاضی مهاجرت از طریق ازدواج باید در طول یک سال، حداقل 6 ماه مداوم یا 8 ماه غیر مداوم در عمان اقامت داشته باشد.

 

یکی از شرایط مهم دیگر حضور فرد در بازه سه ساله اخیر است. هر تغییر در این شرایط می‌تواند باعث از دست دادن اقامت یک‌ساله یا سه ساله شود. در ضمن، ارتکاب جرم نیز باعث اخراج از کشور شده و امکان مهاجرت به عمان را تا دو سال بعد از اخراج ممنوع می‌سازد.

 

به‌طورکلی، عواملی چون عدم سابقه کیفری، اثبات صورتی نبودن ازدواج، اثبات رابطه عاطفی، تمکن مالی همسر عمانی، و تسلط به زبان عربی برای متقاضیان مهاجرت از طریق ازدواج در عمان اهمیت زیادی دارد. باید به این نکته توجه داشت که ارتکاب جرم ممکن است منجر به از دست دادن فرصت مهاجرت شود، بنابراین لازم است در این زمینه هوشیاری لازم را ابقا کرد.

 

در نهایت، در راه مهاجرت به عمان از طریق ازدواج، به مسائل اخلاقی و اجتماعی که در این کشور تأثیرگذارند، توجه خاصی داشته باشید. تمام این عوامل در موفقیت در پروسه مهاجرت و حفظ اقامت شما در عمان نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

Birth of a child
_

 مهاجرت به عمان از طریق تولد فرزند 

اقامت عمان با تولد فرزند

در جهان مختلف، سیستم‌های مختلفی برای اخذ تابعیت فرزندان به کار می‌روند؛ برخی از این کشورها از سیستم خون پیروی می‌کنند و برخی از سیستم خاک. سیستم خاک بر اساس مکان تولد فرزند تعیین می‌شود.

 

در برخی از کشورها مانند برزیل، کانادا، آمریکا و ... از طریق سیستم خاک، تابعیت به فرزندان متولد شده اعطا می‌شود. این رویه، مهاجرت و اخذ تابعیت را برای افراد ساده‌تر می‌کند. به عبارت دیگر، فقط با به دنیا آمدن در این کشورها، تابعیت نخواهد گرفت؛ بنابراین افرادی که تابعیت این کشورها را ندارند، نمی‌توانند توسط مهاجرت و به دنیا آوردن فرزندان خود، تابعیت اخذ کنند.

 

کشور عمان از سیستم خون استفاده می‌کند؛ اما برای اخذ تابعیت بر اساس خون نیز شرایطی وجود دارد: اگر فرزند متولد شده دارای یکی از شرایط زیر باشد، می‌تواند تابعیت عمان را بپذیرد.

 

  1. تولد در خاک عمان:   در صورتی که والدین فرزند عمانی باشند و دارای تابعیت و اقامت عمان باشند، تابعیت به فرزند متولد شده اعطا خواهد شد.
  2. تولد فرزند خارج از عمان:   در صورتی که فرزند خارج از عمان متولد شود اما والدین او عمانی باشند، تابعیت عمانی خواهد داشت.
  3. تولد در عمان با والدین تابعیت نامشخص:   اگر تابعیت والدین مشخص نباشد، تابعیت فرزند مشابه سیستم خاک خواهد بود.
  4. تابعیت از طریق فرزند خواندگی:   به این معنا که فرزند تحت سرپرستی یک فرد عمانی قرار گیرد. در این مورد، تفاوتی بین پدرخواندگی و مادرخواندگی وجود ندارد. همچنین، افراد مجرد نیز می‌توانند فرزند خوانده را به عنوان تابعیت خود بپذیرند.
Sport
_

مهاجرت ورزشکاران به عمان: 

اقامت عمان برای ورزشکاران

عمان با دغدغه جذب ورزشکاران حرفه‌ای از سرتاسر جهان به منظور بهبود سطح فنی ورزش خود مشغول است. کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به دلیل اقتصاد پرقدرت و دستمزدها و پاداش‌های بالا برای ورزشکاران، در سال‌های اخیر مقصد محبوبی برای این افراد تبدیل شده‌اند.

یکی از موارد حیاتی در انتخاب مقصد مهاجرتی، مسلط بودن به زبان اصلی کشور است. ورزشکاران تصمیم به مهاجرت به عمان گرفته‌اند، لازم است که زبان عربی عمان را به خوبی یاد بگیرند. این امر به عنوان یک امتیاز کلیدی در نظر گرفته می‌شود.

بعد از پایان دوره حرفه‌ای، مهاجرت به عنوان یک مربی ورزشی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

 شرایط خاص اقامت از طریق ورزش در عمان

فرایند اخذ ویزای عمان از طریق ورزش شامل موارد زیر است:

  1. فعالیت ورزشی و کار در زمینه‌های ورزشی:   ورزشکاران باید حداقل 2 سال فعالیت ورزشی و شغل در زمینه ورزش را در کشور مبداء داشته باشند.
  2. فعالیت ورزشی جهانی:   ورزشکاران باید دارای 2 سال فعالیت ورزشی در سطح جهانی باشند.
  3. فعالیت ورزشی در سطح داخلی و خارجی:   ورزشکاران باید 1 سال فعالیت ورزشی در سطح داخلی و 1 سال در سطح خارجی و بین‌المللی داشته باشند.
  4. پیشنهاد برنامه‌های ورزشی در عمان:   ورزشکاران باید ثابت کنند که دارای نیازهای ورزشی در کشور مقصد هستند و قصد توسعه ورزش در داخل و خارج از کشور را دارند.

مشخصاً به نظر می‌رسد که عمان به عنوان یک مقصد ورزشی محبوب به دلیل ارائه فراهمات ورزشی مناسب و نزدیکی به ایران، تبدیل به کشوری جذاب برای ورزشکاران ایرانی شده است. باید توجه داشت که این مسیر دارای چالش‌ها و موانع خود است و برای مهاجرت به عمان، ورزشکاران نیاز به دریافت دعوت‌نامه شغلی از کارفرمای عمانی دارند.

The Property
_

اخذ اقامت و مهاجرت به عمان از طریق خرید ملک و ثبت شرکت

اقامت دائم عمان با خرید ملک و اقامت عمان با ثبت شرکت

بهترین راه مهاجرت و سرمایه گذاری در عمان خرید ملک است و دولت عمان هم برای اتباع خارجی امکان گرفتن وامی با بازپرداخت 25 ساله به ارزش 80 درصد ملک را فراهم کرده است. نرخ سود این وام بسته به ملیت، اعتبار و ملک کاملا متفاوت است. بانک بین المللی HSBC مسئولیت وام دادن به اتباع خارجی را بر عهده دارد. عمان به دلیل اینکه قصد دارد وابستگی خود به درآمدهای نفتی را کاهش دهد، از ثبت شرکت برای ایرانیان و دیگر افراد خارجی، با مالکیت 100% آنها استقبال می‌کند، اما با این حال اقامت دائم و شهروندی نمی‌دهد.

 

نوع شرکت برای ثبت در کشور عمان به دو صورت تعیین می‌شود:

 

  • میزان سهم شما از مجموع سهام کشور
  • میزان سرمایه اولیه برای تاسیس شرکت
Cost
_

 هزینه مهاجرت به عمان:

مهاجرت به عمان همواره یکی از گزینه‌های جذاب برای افراد ایرانی بوده است. در اینجا به بررسی جزئیات و هزینه‌های مرتبط با این فرآیند مهاجرتی می‌پردازیم.

هزینه‌های اخذ ویزای عمان:

  • ویزای یک ماهه:قیمت: 25 ریال عمان
  • ویزای یکساله:قیمت: 65 ریال عمان

این هزینه‌ها ممکن است تغییر کند و بر اساس مقررات و شرایط کشور عمان محاسبه می‌شود. حتماً پیش از درخواست ویزا، جدیدترین تعرفه‌ها و شرایط را بررسی کنید و با کارشناسان پیشگامان اپلای تماس بگیرید.

انواع ویزای عمان:

  • ویزای کاری
  • ویزای پیوست خانوادگی
  • ویزای دانشجویی
  • ویزای مخصوص هنرمندان
  • ویزای مخصوص دانشمندان و نیروهای متخصص
  • ویزای ورود از طریق دریا
  • ویزای سرمایه‌گذاری (در صورت تایید هزینه ای اخذ نمی‌شود)
  • ویزای اضطراری
  • ویزای ساکنین شورای همکاری‌های خلیج فارس GCC

   میزان هزینه بستگی به نوع ویزا دارد.

هزینه‌های زندگی در عمان:

هزینه‌های زندگی در عمان به فاکتورهای زیادی وابسته است و ممکن است متغیر باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، "هزینه زندگی در عمان" را مطالعه کنید.

Conclusion
_

نتیجه گیری:

مهاجرت به عمان، یک فرصت بی‌نظیر برای ایرانیان است. در این کشور امن و بی‌حاشیه، بدون مالیات بر درآمد شخصی زندگی خواهید کرد. با جمعیت کم این کشور، فرصت‌های شغلی گسترده و پر درآمدی در انتظار شماست.

اگر قصد دارید مهاجرت موفق  به عمان داشته باشید، می‌توانید کافیست از طریق فرم زیر درخواست خود را بدهید تا کارشناسان متخصص پیشگامان اپلای، راهنمایی‌تان کنند. همچنین می‌توانید فرم ارزیابی مهاجرت به عمان را تکمیل کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

ویزای موفق پیشگامان اپلای

2 دیدگاه

    • از طریق فرم موجود در صفحه اطلاعات خود را وارد کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *