مهاجرت به استرالیا 2024

استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، فرهنگ متنوع و فرصت‌های شغلی فراوان، مقصدی محبوب برای مهاجران از سراسر جهان است. مطلب پیشِ رو، راهنمای کامل مهاجرت به استرالیا در سال 2023 است که با استفاده از تازه‌ترین اطلاعات و آمار از دقیق‌ترین منابع تهیه کرده‌ایم. این مطلب به‌صورت مداوم آپدیت می‌شود تا جدیدترین شرایط مهاجرت به استرالیا و قوانین مهاجرتی این کشور را در اختیار شما قرار دهد.

اگر خواندن این مطلب از حوصله شما خارج است، فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا را پُر کرده تا مشاوران با شما تماس بگیرند و راهنمایی‌تان کنند. در این راهنما قصد داریم درباره شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه‌ها و انواع ویزای استرالیا صحبت کنیم. امتیازبندی مهاجرت، مدارک و مراحل اخذ ویزای استرالیا هم از موضوعات دیگری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت. تا انتها همراهمان باشید و اگر سؤالی در ذهن داشتید که پاسخش را پیدا نکردید، قسمت کامنت‌ها برای شماست. سؤال بپرسید و پاسخ روشن و دقیق تحویل بگیرید!

کشوراسترالیا
پایتختکانبرا
جمعیت25 میلیون
پیش شماره61+
واحد پولدلار استرالیا
زبان رسمیانگلیسی
OVERVIEW
_

بررسی شرایط و قوانین مهاجرت به استرالیا در سال 2024

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

یکی از اولین اقداماتی که باید در زمینه مهاجرت به استرالیا انجام دهید، ارزیابی شرایط و اهداف خود و تطبیق آن با انواع برنامه‌های مهاجرتی این کشور خواهد بود. مواردی همچون محدودۀ سنی، سوابق کاری، رزومۀ تحصیلی و میزان تمکن مالی، نقش مهمی در انتخاب بهترین ویزا برای مهاجرت به استرالیا ایفا خواهند کرد.

همچنین با توجه به تعدد مسیرهای مهاجرت به استرالیا، اهمیت زیادی دارد که استراتژی مناسبی جهت اخذ ویزای این کشور تدوین کنید. در این زمینه، توصیه می‌شود تا حتماً با وکلای کارآزموده و مجرب ما در مجموعه پیشگامان اپلای مشورت کنید.

به ‌طور کلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، اما با توجه به رشد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این ‌حال افرادی که واجد شرایط هستند، هنوز هم می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات، به‌ راحتی به این کشور مهاجرت کنند. در این مطلب به بررسی تمامی روش‌های مهاجرت به استرالیا می‌پردازیم.

از میان این راه‌ها، می‌توان به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی، مهاجرت از طریق تخصص و مهارت، مهاجرت از طریق خانواده، مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کارفرما، ویزای ازدواج، ویزای توریستی و… اشاره کرد که در ادامه، برخی از آن‌ها را معرفی کرده و درباره شرایط هر یک توضیح خواهیم داد.

Bussines
_

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

استرالیا از بهترین کشورها در زمینه پرداخت دستمزد و حقوق است. طبق آخرین اطلاعات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)؛ میانگین دستمزد در این کشور 34 دلار برای هر ساعت است. نرخ بیکاری پایین (5.6% طبق آخرین آمار ABS)، نیاز به مشاغل مختلف در حوزه‌های کاری متعدد، شاخص توازن کار و زندگی بالا (Work-Life Balance) و درآمد بالا از مهم‌ترین مزایای کار در استرالیا است. به‌همین دلیل مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است.

یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد. در این بخش، استرالیا حدود 24 ویزا صادر می‌کند. البته ویزاهای سرمایه گذاری هم در دسته‌بندی ویزاهای کاری و مهارتی Working and skilled visas استرالیا قرار گرفته‌اند. تعدادی از این ویزاها در لیست ویزاهای اسکیل ورکر استرالیا هستند. در مطلب ویزای اسکیل ورکر استرالیا می‌توانید لیست این ویزاها و شرایط آن‌ها را مطالعه کنید. در زیر مهم‌ترین ویزاهای کاری و مهارتی استرالیا را می‌بینید:

انواع ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

دلایل زیادی باعث افزایش نرخ مهاجرت کاری به استرالیا هستند که از مهم ترین دلایل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت است. استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و روشن ماندن تنور بازار کار، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را از طریق مهاجرین تامین می‌کند.

مزایای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

Education
_

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

یکی از رایج ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا در میان ایرانیان، مهاجرت از طریق اخذ پذیرش تحصیلی است. همانطور که اشاره کردیم، نظام آموزشی استرالیا از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و دانشگاه‌های بسیار معروفی در این کشور با رتبه‌های زیر 100 جهانی قرار گرفته‌اند؛ به عبارت واضح‌تر، 7 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر این کشور دارای رنکینگ زیر 100 جهانی هستند.

اگرچه این کشور برای زندگی دانشجویی گران محسوب می‌شود، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه و به عنوان یک پل و واسط بسیار عالی در مسیر دریافت اقامت دائم این کشور می‌دانند. در واقع طبق توصیه بسیاری از جمله خود موسسه ادب ویزا، ورود به استرالیا و اخذ اقامت از طریق تحصیل، به دلیل افزایش تجربه زندگی در استرالیا و همچنین اخذ مدرک معتبر از دانشگاه‌های این کشور بسیار هوشمندانه‌تر بوده و برای متقاضی مهاجرت به استرالیا از این روش، مسیر اشتغال و اخذ مجوز کاری و همچنین اعطای اقامت دائم بسیار هموارتر خواهد بود.

مطایق آمارها، این کشور سومین مقصد مهاجرت تحصیلی محبوب در جهان به شمار می‌آید و در حال حاضر بیش از 600 هزار دانشجوی بین‌المللی در این کشور تحصیل می‌کنند. همچنین هفت شهر استرالیا شامل ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست در لیست 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی استرالیا و سابقه تحصیل به میزان حداقل 2 سال در این کشور، ویزای موقت فارغ‌التحصیلی (ساب کلس 485) را دریافت کرده و به طور قانونی در این کشور مشغول به کار شوند. کسب سابقه شغلی از این طریق به متقاضیان کمک می‌کند تا امتیاز ویژه‌ای در سیستم امتیازبندی این کشور جهت مهاجرت به استرالیا کسب کنند و در مسیر هموارتری برای اخذ اقامت دائم قدم بگذارند.

در حالت عمومی به غیر از دیگر مدارک واجب برای اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور، حداقل نمره مدرک زبان آیلتس 6.5 (در کمترین حالت 6) و حداقل معدل مدرک تحصیلی 14 الی 15 (ترجیحا بالای 15 الی 16) هنگام مهاجرت به استرالیا توصیه می‌گردد.

Sport
_

مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

لطفاً توجه داشته باشید: قوانین مهاجرت به استرالیا در حالی که این اطلاعات در زمان انتشار جاری بود، روند و قانون از آن زمان برای ویزای استرالیا برای ورزشکاران تغییر کرده است – لطفاً به مطالب فعلی ما مراجعه کنید یا برای اطلاعات به روز تماس بگیرید.

هر ساله صدها نفر از ورزشکاران و مقامات برای بازی به استرالیا سفر می کنند. صرفاً برای تمرین یا بازی برای یک باشگاه حرفه‌ای یا آماتور، ویزاهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید بسته به کاری که در طول اقامت خود در استرالیا انجام دهید، انتخاب کنید.

ویزا 421: اگر شما یک ورزشکار هستید که می خواهید برای بازی وارد استرالیا شوید، باید ویزای ورزشی ساب کلاس 421 را دریافت کنید.
این ویزا برای چه کسانی است؟

این ویزا هم برای افراد و تیم های حرفه ای و آماتور و هم برای مربیان، کارکنان پشتیبانی یا مربیان آنها است. داوران ورزشی یا کسانی که برای شرکت در یک برنامه آموزشی ساختاریافته ورزشی بیش از سه ماه وارد استرالیا می شوند نیز تحت پوشش این ویزا هستند.

آیا می توانم اعضای خانواده را با خود بیاورم؟

این ویزا به شما اجازه می دهد تا اعضای خانواده خود را بیاورید. اگر یکی از اعضای خانواده شما بخواهد بعداً در استرالیا به شما ملحق شود، باید درخواست ویزا جداگانه ارائه کند. نامه ای از طرف اسپانسر ورزشکار باید همراه با ویزا باشد که در آن حامی مالی مسئول هر یک از اعضای خانواده در طول اقامت آنها در استرالیا باشد.

الزامات ویزا

شما به حمایت مالی و نامزدی توسط یک سازمان استرالیایی یا آژانس دولتی یا یک آژانس دولتی خارجی که ورزش یا رویدادهای ورزشی را تبلیغ می کند نیاز دارید. به عنوان مثال، فدراسیون تنیس استرالیا یا نت بال استرالیا.

درخواست های ویزای ورزشی نیاز به تایید نامه همراه از کمیته ی ملی ورزش دارد.همچنین در زمانی که در استرالیا هستید به بیمه درمانی کافی نیاز خواهید داشت.


اتحادیه های ورزشی نیازهای متفاوتی دارند. برخی از ارگان های ورزشی، به عنوان مثال اتحادیه راگبی استرالیا (ARU) معیارهای خاصی دارند که قبل از تایید ویزای ورزشی باید به طور کامل رعایت شوند. برای مثال، برای اینکه یک بازیکن توسط ARU تایید شود، باید توانایی و واجد شرایط بازی در سطح ملی بزرگسالان را داشته باشد.

از طرف دیگر، اگر آنها برای تمرین به استرالیا می آیند، باید با یک باشگاه استرالیایی قرارداد داشته باشند و در سطح ملی بزرگسالان در کشور خودشان بازی کنند.

بازیکنان قراردادی:

ویزای تجاری (اقامت بلند مدت) (ساب کلاس 457) مناسب ترین ویزا برای بازیکنانی است که برای یک فصل با یک باشگاه قرارداد دارند. بازیکنان می توانند به مدت 4 سال در استرالیا بمانند.ویزا برای مسابقات تبلیغاتی یا آزمایشی (کوتاه مدت): بازیکنان واجد شرایط ویزای تجاری (کوتاه مدت) (ساب کلاس 456) یا ویزای تجاری ETA (ساب کلاس 977) برای بازی های تبلیغاتی یا آزمایشی هستند.


فقط تمرین می کنید و بازی نمی کنید؟ اگر قصد دارید برای کمتر از سه ماه برای انجام تمرینات ورزشی محدود یا بازی به استرالیا بیایید و پولی دریافت نمی کنید، ویزای توریستی شاید مناسب تر باشد. eVisitor (ساب کلاس 651)، ویزای توریستی (ساب کلاس 676) و ETA برای بازدیدکنندگان (ساب کلاس 976) گزینه های ویزای دیگری هستند که می توانید با آن وارد استرالیا شوید.


اگر قصد دارید برای یک باشگاه خاص بازی کنید، معمولاً فقط می توانید حداکثر سه بازی با این ویزاهای جایگزین انجام دهید.
شرکت در سایر فعالیت های ورزشی
ویزای شما فقط برای ورزش یا فعالیتی است که در ویزای خود درخواست داده اید. تا زمانی که در استرالیا هستید، نباید هیچ شغل یا فعالیت ورزشی دیگری انجام دهید.

حداکثر اقامت:

شما می توانید حداکثر برای مدت دو سال در استرالیا بمانید.
آیا می توانم با این ویزا از استرالیا خارج شده و دوباره وارد استرالیا شوم؟

بله

Investment
_

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

استرالیا یکی از کشورهای مناسب برای سرمایه‌گذاری است. اقتصاد قوی، صنایع فعال، روابط گسترده با کشورهای مختلف و سیاست‌های حمایتی، این کشور را به یکی از مقصدهای محبوب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. از مهم ترین مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا عبارتند از :
دریافت اقامت دائم برای سرمایه‌گذاران بعد از سه سال
عدم نیاز به آزمون زبان انگلیسی
ایجاد فرصت‌های تجاری عالی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران
برخورداری از یک زندگی با کیفیت بالا، خدمات بیمه و حقوق شهروندی

Birth of a child
_

مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

در زیر تمام مراحل مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت استرالیا را آورده ایم.

روند درخواست برای گواهی تولد: هنگام مهاجرت به استرالیا از این طریق درخواست برای گواهی تولد ممکن است دلهره آور به نظر برسد – به خصوص اگر فرزند شما در استرالیا از والدین خارجی متولد شده باشد.

مرحله 1: ابتدا، تمام مدارک مورد نیاز – مانند پاسپورت استرالیایی کودک، پاسپورت والدین، و سوابق بیمارستانی کودک – را جمع آوری کنید و مطمئن شوید که آنها به درستی تایید شده اند.

مرحله 2: در مرحله دوم، فرم درخواست را به صورت آنلاین یا از طریق پست با هزینه های لازم برای پردازش آن ارسال کنید.

مرحله 3: ثالثاً، پس از آن باید منتظر بمانید تا اداره دولتی که گواهی تولد را صادر می کند، قبل از دریافت اعلان پذیرش یا رد درخواست شما را پردازش کند.

مرحله 4: چهارم، هنگامی که اعلان دریافت شد، می توانید دستورالعمل های آنها را برای ادامه در صورت نیاز به برآورده شدن شرایط اضافی دنبال کنید.

مرحله 5: در نهایت، اگر همه چیز خوب پیش رفت، باید ظرف چند هفته گواهی تولد رسمی دریافت کنید. بنابراین، اجازه ندهید درخواست گواهی تولد کودک باعث اضطراب شود – قدم به قدم این کار را انجام دهید و همه چیز عالی خواهد شد!

نحوه ثبت نام تولد کودک در دولت استرالیا

ثبت تولد کودک در دولت استرالیا برای همه والدین ضروری است. برای کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده است، باید اطمینان حاصل شود که ثبت نام انجام شده و به طور دقیق تکمیل شده است. در اینجا پنج مرحله آسان برای راهنمایی شما در این فرآیند آورده شده است.

مرحله 1: ابتدا، فرزند خود و گذرنامه یا مدارک شناسایی او را به یک مرکز خدمات محلی یا اداره پست ببرید تا یک گواهی ثبت نام یک کیت درخواست فرزند متولد شده در خارج از کشور را دریافت کنید.

مرحله 2: ثانیا، فرم را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز مانند مدرک اقامت را ضمیمه کنید.

مرحله 3: ثالثاً، بررسی کنید که تمام جزئیات ارسال شده صحیح باشد – اطلاعات نادرست ارائه شده می تواند منجر به تاخیر در پردازش شود.

مرحله 4: چهارم، پرداخت هزینه به صورت آنلاین یا در اکثر بانک های بزرگ ضروری خواهد بود.

مرحله 5: در نهایت، هنگام ارسال هرگونه تغییر یا به روز رسانی بیشتر مربوط به نام، ملیت و وضعیت ویزا مراقب باشید. اینها باید به طور جداگانه با وزارت امور داخلی (DHA) به روز شوند.

با در نظر گرفتن همه این موارد، پیروی از این مراحل باید ثبت نام راحت تولد فرزندتان را در دولت استرالیا تضمین کند.

چه مدارکی در هنگام درخواست پاسپورت برای کودک مورد نیاز است؟

اخذ شهروندی استرالیا می تواند فرآیندی طولانی و پیچیده باشد، به خصوص اگر فرزند شما در استرالیا از والدین خارجی متولد شده باشد. برای کمک به شما در این فرآیند، مجموعه ای جامع از دستورالعمل ها برای درخواست شهروندی از طرف فرزندتان را گردآوری کرده ایم.

مرحله 1: اولین مرحله تعیین صلاحیت کودک بر اساس کشور تولد و والدین او است.

مرحله 2: سپس باید فرم درخواست را تکمیل کنید، از جمله ارائه مدارک پشتیبان تایید شده توسط شاهد مجاز یا دفتر اسناد رسمی.

مرحله 3: علاوه بر این، باید مدرک هویت و سایر سوابق جداگانه برای هر کودک را که برای هر درخواست لازم است ارائه دهید.

مرحله 4: پس از ارسال تمام مطالب لازم، باید دستورالعمل هایی را از بخش در مورد چرایی و زمان شرکت در آزمون شهروندی استرالیا در صورت لزوم دریافت کنید.

مرحله 5: پس از تایید، کودک باید گواهی شهروندی استرالیا را ظرف 28 روز پس از اعلام تصمیم، بسته به موارد فردی دریافت کند.

این فقط یک نمای کلی از مراحل مربوط به اخذ تابعیت استرالیا برای فرزند متولد شده در استرالیا از والدین خارجی است – قبل از شروع فرآیند درخواست کودک باید اطلاعات دقیق تری را مطالعه کرد.

مزایا

شهروندی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده باشد، حق شهروندی کامل استرالیا را دارد که به آنها حقوق و مزایایی مشابه سایر شهروندان استرالیایی می دهد.
آموزش کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شود، می تواند در مدارس دولتی و دانشگاه ها بدون شهریه تحصیل کند و به آنها امکان دسترسی به آموزش با کیفیت را می دهد.

کمک های مالی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده است، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک های مالی دولت، از جمله مزایای کودک و خانواده و کمک هزینه باشد.
حقوق کار کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده باشد، مانند سایر شهروندان مجاز به کار در این کشور است.

سفر بدون ویزا کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده است می تواند برای یک پاسپورت معتبر استرالیایی درخواست دهد که امکان سفر بدون ویزا به برخی کشورها را فراهم می کند.

مراقبت های بهداشتی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شود، حق دریافت خدمات و مزایای مراقبت های بهداشتی عمومی رایگان، از جمله داروهای یارانه ای را دارد.
امنیت اجتماعی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شود، واجد شرایط دریافت پرداخت های تامین اجتماعی، مانند بازنشستگی سنی یا حمایت از معلولیت است.

اعتبارات مالیاتی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده است ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی باشد، مانند جبران مالیات کم درآمد یا تخفیف مراقبت از کودک.


حقوق سیاسی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد شده است: می تواند پس از 18 سالگی رای دهد، نامزد انتخابات شود و در فعالیت های سیاسی شرکت کند.
حمایت قانونی کودکی که در استرالیا از والدین خارجی متولد می شود، طبق قوانین استرالیا از حقوق و حمایت های مشابهی برخوردار است که شهروندان دیگر هستند.
نتیجه‌گیری: اگر شما یا کسی که می‌شناسید اخیراً فرزندی در استرالیا از والدین خارجی به دنیا آورده‌اید و قصد مهاجرت به استرالیا از این طریق را دارید، نکات کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

از جمله این موارد می توان به درخواست ویزا برای کودک، ثبت تولد و اخذ پاسپورت اشاره کرد. ما می‌توانیم در تمام این فرآیندها به شما کمک کنیم تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان می‌تواند با خانواده‌اش در استرالیا بماند. برای اطلاعات بیشتر یا کمک، همین امروز با پیشگامان اپلای تماس بگیرید.

Marriage
_

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

دولت اخیراً در روند مهاجرت به استرالیا و سیاست‌های صدور ویزای ازدواج یا ویزای پارتنر استرالیا Partner Visa تغییراتی ایجاد کرده است. در سال 2021-2020 استرالیا قصد دارد در حدود 77 هزار ویزای خانواده Family Visa صادر کند. این رقم بیش از 2 برابر نسبت به ویزاهای صادر شده در سال 2020-2019 (37 هزار ویزا) است. این خبر خوبی است برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را دارند.

افرادی که اقامت استرالیا دارند، می توانند نقش حامی یا اسپانسر را ایفا کرده و اقامت موقت یا دائم استرالیا را برای اعضای خانواده خود نیز بگیرند. ویزاهایی که در این بخش صادر می‌شوند، ویزای خانواده استرالیا Family Visa نام دارند. ویزاهای ازدواج و پارتنر هم که از اسمشان مشخص است به چه منظور به‌کار می‌روند.

Australia
_

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۴

سیدنی (Sydney): شهر سیدنی با خانه اپرای معروفش، یکی از شهرهای نمادین و بزرگ استرالیاست. این شهر یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است و هزینه‌های زندگی در آن بالاست، اما به دلیل داشتن فرصت‌های شغلی زیاد، مهاجران زیادی را برای پیدا کردن شغل به خود جذب می‌کند.

ملبورن (Melbourne): ملبورن دومین شهر بزرگ استرالیاست. این شهر تمام امکانات سیدنی را داشته اما فضای بسیار متفاوتی دارد. هزینه‌های زندگی در این شهر بالاست اما هنوز هم از زندگی در سیدنی مقرون‌به‌صرفه‌تر است

پرث (Perth): شهری در ساحل غربی استرالیاست. اقتصاد در حال رشد، اجاره مقرون‎‌به‌صرفه و آب‌و‌هوای مناسب، آن را به سومین شهر محبوب استرالیا برای مهاجران تبدیل کرده است.

آدلاید (Adelaide): آدلاید که در جنوب استرالیا قرار دارد دارای تمام امکانات شهری، آب‌و‌هوای گرم، سواحل دوست‌داشتنی و فضای شهری سرسبز است. هزینه‌های زندگی پایینی دارد و انتخاب افرادی است که به دنبال زندگی خانوادگی آرام هستند.

بریزبن (Brisbane): شهر بریزبین، یکی از بهترین شهرها در استرالیا برای زندگی است. بازار کار قوی، حقوق خوب، اجاره کم‌تر و قیمت مناسب مسکن، این شهر را به مکانی مقرون‌به‌صرفه برای زندگی تبدیل می‌کند.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

ویزای موفق پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *