ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا و خدمات ثبت شرکت با پیشگامان 2024


OVERVIEW
_

ثبت شرکت در کانادا (هزینه، شرایط، مزایا و معایب) 2024

اگر نگرانی شروع کسب و کاری تازه یا تاسیس و ثبت شرکت در کانادا را دارید، باید دقت کنید که هر منطقه و استان در این کشور،  مراحل،قوانین و هزینه‌های مربوط به خود را دارد. بنابراین، فرآیند شروع کسب و کار در کانادا بر اساس محل فعالیت شما، متنوع خواهد بود.

 

در این مقاله، جزئیات مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، هزینه‌ها و مزایای ثبت شرکت در این کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با پیشگامان اپلای همراه باشید. اگر خواندن این متن برای شما دشوار است یا به مشاوره نیاز دارید، می‌توانید فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا مشاوران پیشگامان اپلای به شما کمک کنند.

OVERVIEW
_

ثبت شرکت در کانادا برای ایرانیان و غیرکانادایی‌ها

ثبت شرکت در کانادا

امکان ثبت شعبه شرکت در کانادا برای مدیران غیر کانادایی که در شهر محل اقامت خود کسب و کاری دارند و به دنبال توسعه فعالیت‌های خود در این سرزمین هستند، فراهم می‌باشد. همچنین، افراد غیر کانادایی که تمایل به تاسیس یک شرکت جدید در کانادا را برای نخستین بار دارند، می توانند این کار را انجام دهند.

 

نکته مهم در این راستا، پیروی از قوانین و شرایط مربوط به هر استان کانادا می‌باشد. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق تأسیس یا ثبت شرکت را دارند، می‌توانند از برنامه‌های مهاجرت تجاری استفاده کنند. این برنامه‌ها شامل اخذ ویزای استارت آپ کانادا و خود حمایتی کانادا هستند. علاوه بر این، ویزای کارآفرینی نیز یک گزینه پر تقاضا برای مهاجرت به کانادا می‌باشد و مزایای آن به همراه تمام جزئیات مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

OVERVIEW
_

انواع ساختارهای شرکتی برای ثبت شرکت در کانادا

انواع شرکت در کانادا ، مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا

در کانادا، افراد می‌توانند یکی از 4 نوع شرکت زیر را برای ثبت انتخاب نمایند. هر یک از این ساختارها، رویه‌ها و متدولوژی‌های منحصر به فردی برای ثبت دارند. انتخاب نوع تجارتی که مطلوب می‌دانید، نه تنها مسیر ثبت شرکت شما را مشخص می‌نماید بلکه بیزینس پلن مالی و مدیریتی کسب و کارتان را تعیین می‌نماید. انواع این شرکت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

 

شرکت خصوصی (Sole Proprietorship): در این نوع شرکت، تنها یک فرد مسئول اداره و مالکیت تجارت است.   

  • مزایا:
  • ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع شرکت در کانادا.
  • کنترل مطلق بر کسب‌وکار بوسیله مالک.
  • گزارش مالیاتی آسان.

   معایب:

  • نیاز به تمدید شرکت هر 5 سال یک بار.
  • تمامی ضررها و بدهی‌های شرکت به مالک واگذار می‌شود.
  • عدم حفاظت از نام تجاری شرکت.
  • درآمد مالک مشمول مالیات است.

شرکت مشارکتی (Partnership): در این ساختار، دو یا چند نفر به اشتراک سرمایه‌های خود را جهت تأسیس کسب‌وکار به کار می‌برند.

   مزایا:

  • تقسیم ریسک کسب‌وکار بین شرکاء.
  • تقسیم مدیریت بین شرکاء.
  • گزارش مالیاتی آسان.

   معایب:

  • محدودیت در استقلال شرکاء برای اتخاذ تصمیمات مختلف.
  • نداشتن حفاظت از نام تجاری شرکت.
  • همه شرکاء مسئول بدهی‌ها و ضررهای شرکت هستند.

 

شرکت سهامی (Corporation): شرکت به عنوان یک شخص حقوقی مجزا از مالک آن در نظر گرفته می‌شود. در این نوع شرکت، سهام تجارت خریداری می‌شوند و هر فرد بر اساس تعداد سهام‌های خریداری شده حق مالکیت در شرکت را دارد.

    مزایا:

  • حفاظت از نام تجاری شرکت.
  • مسئولیت محدود برای مالکان.
  • امکان انتقال سهام.
  • جذب آسان سرمایه‌گذار و موسسات مالی.
  • امکان عضویت در ارکان دولتی.

معایب:

  • هزینه‌ی راه‌اندازی بالاتر از سایر ساختارها.
  • وظیفه تقدیم پرونده‌های سالانه و سوابق مالی شرکت.
  • احتمال ارائه مدارک مربوط به اقامت یا شهروندی.

 

شرکت تعاونی (Cooperative): این نوع شرکت نیز مسئولیت محدود دارد و توسط اعضا مدیریت می‌شود.

      مزایا:

  • اداره توسط اعضا.
  • مسئولیت محدود.

   معایب:

  • ممکن است بین اعضا اختلافات تعارضاتی پیش بیاید.
  • احتمال تصمیم‌گیری‌های طولانی.   

تصمیم به انتخاب مناسب‌ترین ساختار شرکتی در کانادا به ویژگی‌های کسب‌وکار و اهداف شما بستگی دارد. این تصمیم مهم می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روند موفقیت تجارت شما داشته باشد.

SOLETRADERPARTNERSHIPCOMPANYTRUSTردیف
شخص حقیقیمشارکتیشرکتبا افراد ذی نفع
سادهدر حد متوسطمجتمعبسیار پیچیدهپیچیدگی ساختاری
کممتوسطمتوسط تا زیادبالاهزینه
کمکم تا متوسطبالامتوسطتعهدات قانونی
به صورت پلکانیکمهمواره ثابتبالامالیات
نهنهبلهبلهنهاد قانونی مجزا
نامحدودنامحدودمحدودنامحدودمسئولیت
OVERVIEW
_

روش‌های ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

واقعیتی که در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا باید در نظر گرفت، این است که هر استان و منطقه این کشور، قوانین و هزینه‌های خاص خود را دارد. این امر، فرآیند شروع کسب‌وکار را به چالش می‌کشد و از تازه‌کاران می‌خواهد تا به دقت برنامه‌ریزی کنند. فعالیت شما در کانادا می‌تواند در کدام استان یا منطقه انجام گیرد؟ این سوال مسأله‌ای است که باید به آن پاسخ دهید. بسته به این مسأله، روش‌های ثبت شرکت در کانادا به دو صورت فدرال و استانی/منطقه‌ای انجام می‌شوند.

OVERVIEW
_

ثبت شرکت در کانادا به صورت فدرال (Federal)

ثبت شرکت در کانادا

هنگامی که به صورت فدرال شرکت را ثبت می‌کنید، باید به موارد زیر توجه کنید:

  •  اساسنامه شرکت: این اساسنامه، اساس قانونی شرکت شما است.
  •  شماره تجاری فدرال: این شماره به عنوان شناسه تجاری فدرال شرکت شما عمل می‌کند.
  •  صورت حساب برنامه مالیات بر درآمد شرکت‌های فدرال: برای ثبت‌نام مالیاتی شرکت باید این مراحل را طی کنید.
  •  ثبت‌نام برای سایر حساب‌های مالیاتی فدرال مانند GST/HST، حقوق و دستمزد، واردات/صادرات: این امور مالیاتی نیز باید به دقت مدیریت شوند.
  •  ثبت شرکت به صورت فرا استانی یا فرامنطقه‌ای: در صورت تمایل به انجام کار در سایر استان‌ها یا مناطق، باید شرکت خود را به صورت فرا استانی یا فرامنطقه‌ای نیز ثبت کنید.

شرکت‌های فدرال باید به صورت سالانه تمدید شوند و هزینه تمدید این نوع شرکت 40 دلار کانادا است. اگر برای 2 سال متوالی تمدید نشوند، شرکت منحل می‌شود.

 

مزایای ثبت شرکت به صورت فدرال

 

  • محافظت از نام شرکت: نام شرکت شما در سراسر کانادا محافظت می‌شود و هیچ کس در استان دیگری نمی‌تواند به این نام شرکتی ثبت کند.
  • حق ادامه تجارت در هر نقطه از کانادا: شرکت‌های فدرال می‌توانند در هر نقطه از کانادا به تجارت بپردازند و هیچ محدودیتی در این که در کدام استان یا قلمروی، دفتر مرکزی داشته باشند، وجود ندارد.
  • به رسمیت شناخته شدن شرکت: شرکت‌هایی که به صورت فدرال ثبت شده‌اند به عنوان شرکت‌های کانادایی به رسمیت شناخته می‌شوند.
  • خدمات آنلاین: شرکت‌های کانادایی که از طریق فدرال ثبت می‌شوند، یک سرویس آنلاین به مشتریان خود ارائه می‌دهند که می‌توانند اسناد و مدارک را به صورت اینترنتی دریافت و ارسال و هزینه‌ها را پرداخت کنند.
OVERVIEW
_

ثبت شرکت در کانادا به صورت استانی (Provincial / Territorial)

ثبت شرکت در کانادا

 

راه‌اندازی کسب وکار به صورت استانی به این معنی است که شما تنها در همان استانی که شرکت خود را‌ ثبت کردید می‌توانید فعالیت کنید. این نوع ثبت شرکت به قوانین استانی و منطقه‌ای وابسته است و همچنین شما باید بر اساس قوانین استانی که در آن ثبت شده‌اید فعالیت کنید. این امر به معنی این است که نام کسب‌وکار شما فقط در همان استان حفاظت می‌شود و ممکن است کسب‌و‌کار دیگری در استان دیگری با همین نام وجود داشته باشد. برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک که قصد انجام کسب‌وکار در سراسر کانادا را ندارند، ثبت استانی مقرون به صرفه‌تر از ثبت فدرال است.

 

اگر شرکت را به صورت فدرال ثبت کرده باشید، ممکن است لازم باشد به عنوان یک شرکت فرا استانی در هر یک از استان‌های مختلف که قصد فعالیت در آن را دارید، به صورت استانی هم ثبت کنید.

 

مزایای ثبت شرکت در کانادا به صورت استانی

 

  • رقابت کمتری برای انتخاب نام کسب‌وکار وجود دارد.
  • هزینه‌های شرکت و نرخ‌های مالیات می‌تواند کمتر باشد.

تصمیم به انتخاب مناسب‌ترین ساختار شرکتی در کانادا به ویژگی‌های کسب‌وکار و اهداف شما بستگی دارد. این تصمیم مهم می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روند موفقیت تجارت شما داشته باشد.

OVERVIEW
_

مراحل ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

در نگاه اول، ثبت شرکت در کانادا ممکن است به نظر سخت بیاید. اما اگر به اصول و شرایط مربوط به ثبت شرکت با دقت پایبند باشید، می‌توانید به موفقیت دست یابید. در ادامه، مراحل مهمی برای کمک به شما در فرآیند ثبت شرکت در کانادا آمده است.

  1.  ایده تجاری مناسبی داشته باشید: بدون توجه به اینکه در کدام منطقه یا استان کانادا می‌خواهید شرکت خود را ثبت کنید، ایده تجاری مناسبی داشته باشید. این امر بسیار مهم است. معتقد باشید به مهارت‌ها و استعدادهای خود و سعی کنید آن‌ها را تقویت کنید.
  2.  برنامه تجاری مناسبی بنویسید: در کانادا، داشتن برنامه تجاری یا “بیزنس پلن” بسیار حیاتی است. این برنامه باید به دقت تدوین شود و اهمیت زیادی داشته باشد.
  3.  نام مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید: نام تجاری شرکت باید از لحاظ قانونی و بازاریابی بهترین باشد. انتخاب نام صحیح می‌تواند تأثیر مهمی در جذب مشتریان داشته باشد.
  4.  نوع مالکیت شرکت را مشخص کنید: باید تصمیم بگیرید که شرکت شما متعلق به یک فرد باشد (مالکیت انفرادی) یا چند نفر (مالکیت مشارکتی یا سهامی) و یا حتی متعلق به یک تعاونی باشد.
  5.  مکان مناسبی برای راه‌اندازی دفتر خود انتخاب کنید: انتخاب مکان مناسبی برای دفتر مرکزی یا محل کسب‌وکار شما بسیار مهم است و باید با دقت انجام شود.
  6.  ثبت شرکت در دولت کانادا: بعد از انتخاب مکان شرکت، نوع ساختار شرکت و نام شرکت خود، باید اقدام به ثبت شرکت در دولت کانادا کنید. این ثبت می‌تواند به صورت فدرال یا استانی انجام شود.
  7.  ثبت‌نام در سایر حوزه‌های قضایی کانادا: اگر قصد دارید در سایر حوزه‌های قضایی کانادا نیز فعالیت کنید، باید به عنوان یک شرکت فرا استانی یا فرامنطقه‌ای نیز ثبت‌نام کنید.
  8.  دریافت شماره کسب و کار فدرال و حساب مالیات: شما باید از آژانس درآمد کانادا (CRA) شماره کسب و کار فدرال و حساب مالیات برای شرکت خود دریافت کنید.
  9.  سرمایه‌گذاری در شرکت: باید تصمیم بگیرید که چگونه سرمایه‌گذاری برای شرکت خود انجام دهید. ممکن است از سرمایه‌گذارهای خصوصی و دولتی کانادا بهره مند شوید.
  10. انتخاب سرمایه‌گذار برای شرکت: در فرآیند راه‌اندازی یک شرکت در کانادا، انتخاب سرمایه‌گذار یکی از گام‌های حیاتی است. این گام می‌تواند تأثیر مهمی بر روی موفقیت تجارت شما داشته باشد. در اینجا می‌توانید از دو نوع سرمایه‌گذاری در نظر گرفته و به تفکیک آن‌ها برای شرکت خود اقدام کنید.
    1. سرمایه‌گذاران خصوصی: انتخاب سرمایه‌گذاران خصوصی می‌تواند به عنوان یک راه مناسب برای تأمین مالی تجارت شما عمل کند. این افراد یا ارگان‌ها ممکن است به عنوان شرکا و سهام‌داران شرکت شما عمل کنند. مهمترین نکته در اینجا این است که شما باید شرایط و توافق‌نامه‌های واضحی را با این سرمایه‌گذاران برای مدیریت و توسعه کسب‌وکار خود ایجاد کنید.
    2. سرمایه‌گذاری دولتی کانادا: دولت کانادا نیز برنامه‌ها و سیاست‌های سرمایه‌گذاری دولتی در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است. این نوع سرمایه‌گذاری معمولاً به منظور توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی در کانادا انجام می‌شود. شما می‌توانید از این برنامه‌ها و فرصت‌ها برای افزایش سرمایه و توسعه تجارتتان بهره‌برداری کنید.
  11. گواهینامه و مجوز تجاری دریافت کنید: در این مرحله، بسته به نوع و نیاز تجارت شما، ممکن است نیاز به دریافت گواهینامه و مجوز تجاری داشته باشید. برای برخی از شرکت‌ها، این اقدام ضروری است. می‌تواند شامل مجوزهای خاص برای صنایع مختلف، تاییدیه‌های ایمنی یا بهداشتی و موارد مشابه باشد.
  12. ثبت‌نام در GST/HST: بسته به حجم کسب‌وکار و درآمد ناخالص آن، ممکن است برای مالیات کالاها و خدمات (GTS) و مالیات فروش (HST) در کانادا ثبت‌نام کنید. در بیشتر موارد، اگر درآمد ناخالص تجارت شما در یک سال زیر 30 هزار دلار باشد، شما موظف به ثبت‌نام در این مالیات‌ها هستید. این ثبت‌نام می‌تواند نیاز به تدوین گزارش‌های مالیاتی دقیق‌تر و پیگیری منظم تر از وضعیت مالی کسب‌وکار شما را به دنبال داشته باشد.
  13. آماده استخدام نیرو باشید: هنگامی که کسب‌وکار شما رشد می‌کند، احتمال استخدام نیرو بالا می‌رود. برای این منظور، شما باید برنامه‌های مربوط به بیمه، حقوق و سایر موارد مرتبط با کارمندانی که قصد استخدام آن‌ها را دارید، آماده کنید. ایجاد محیطی امن و مناسب برای کارکنان و ارتقاء مهارت‌های آن‌ها می‌تواند در بهبود عملکرد تیم کاری شما مؤثر باشد.
  14. تحت پوشش بیمه تجاری قرار بگیرید: علاوه بر بیمه شغلی که ممکن است به عنوان الزامی توسط قوانین محلی تعیین شده باشد، سعی کنید بیمه‌ای که سایر جوانب تجارت شما را پوشش می‌دهد، تهیه کنید. پوشش بیمه برای اموال و منابع کسب‌وکار خود در برابر خطرات مختلف از جمله حوادث ناگوار و خسارت‌های مالی می‌تواند در حفاظت از منافع شما بسیار مؤثر باشد.

از این‌جا به بعد، همواره باید در جهت پیشبرد اهداف تجاری خود، پیگیر تغییرات قوانین مربوط به کسب‌وکارتان در کانادا باشید. تدابیر مالیاتی و مدیریتی صحیح می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکارتان رشد کرده و پیشرفتی پایدار داشته باشد.

OVERVIEW
_

هزینه ی ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

یکی از پرسش‌هایی که ممکن است در ذهن تجار و کارآفرینان ایجاد شود،این است که هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟ پاسخ دادن به این سوال اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا هزینه‌ها متناسب با نوع شرکت و محل ثبت آن متغیر است. به همین دلیل نمی‌توان یک مبلغ دقیق برای ثبت شرکت در کانادا تعیین کرد. اما برای اطلاعات بیشتر، می‌توان به برخی از مبالغ متداول در زمینه ثبت شرکت در این کشور اشاره کرد.

 

اگر تصمیم به ثبت شرکت به صورت فدرال در کانادا بگیرید، هزینه‌ها معمولاً تا 200 دلار کانادا می‌تواند برسد. اما اگر انتخاب شما ثبت به صورت استانی باشد، هزینه‌ها بسته به استان و منطقه متغیر است و معمولاً بین 265 تا 450 دلار کانادا ممکن است.

 

باید به یاد داشت که این مبالغ تنها بخشی از هزینه‌های مرتبط با ثبت شرکت در کانادا هستند. هزینه‌های اضافی ممکن است برای مواردی مانند تایید نام شرکت، تهیه گزارش‌های جستجوی نام شرکت و سایر مختصات مالیاتی اعمال شود.

 

در ادامه، می‌توانید هزینه‌ها و کارمزد ثبت شرکت در استان‌های مختلف کانادا را بررسی کنید و بر اساس نیاز خود، به تفکیک هزینه‌های ثبت شرکت در کانادا بپردازید. این اطلاعات می‌تواند به شما در رسیدن به تصمیم صحیح برای ثبت شرکت در کانادا کمک کند.

مالیات بر درآمدمیزان درآمد شرکت
ندارد0 تا 18,200 دلار
برای هر دلار اضافی که بیش از 45000 دلار به دست می‌آید، هزینه یا کارمزدی معادل 19 سنت وجود دارد.18,200 تا 45,000 دلار
برای هر دلار اضافی که بیش از 45000 دلار به دست می‌آید، هزینه یا کارمزدی معادل 5,092 دلار به علاوه 32.5 سنت وجود دارد.45,001 تا 120,000 دلار
برای هر دلار اضافی که بیش از 120,000 دلار به دست می‌آید، هزینه یا کارمزدی معادل 29,467 دلار به علاوه 37 سنت وجود دارد.120,001 تا 180,000 دلار
برای هر دلار اضافی که بیش از 180,000 دلار به دست می‌آید، هزینه یا کارمزدی معادل 51,667 دلار به علاوه 45 سنت وجود دارد.180,001 دلار و بالاتر

جدا از هزینه‌های ابتدایی مرتبط با ثبت و آغاز کار، ضروری است که برای هزینه‌های متغیر دیگری مانند اجاره ی فضا، خدمات آب و برق، و استراتژی بازاریابی مناسب بودجه‌ای را در نظر بگیرید. این هزینه‌ها بسته به اندازه و نوع کسب و کار، تنوع خواهند داشت. همچنین، توانایی مدیریت این هزینه‌ها و تخصیص منابع به‌طور هوشمندانه می‌تواند در موفقیت و رشد شرکت شما تاثیرگذار باشد. از این رو، باید با دقت و دقت بالایی به مدیریت و برنامه‌ریزی مالی شرکت خود پرداخته و این امور را با دقت مورد نظر داشت.

OVERVIEW
_

مزایای ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا به عنوان یک کارآفرین به شما امکانات و فرصت‌های گوناگون ارائه می‌دهد. علاوه بر مزایایی که ثبت شرکت برای کارآفرینان مانند حق زندگی در کانادا و استفاده از امکانات برای فرد و خانواده دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • هزینه‌های اقتصادی مناسب: هزینه ثبت و نگه‌داری شرکت در کانادا به نسبت کشورهای دیگر ارزانتر است. این امر برای کارآفرینانی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار در یک محیط اقتصادی مناسب هستند، بسیار جذاب است.
  • استقرار در یک اقتصاد پایدار: اقتصاد پایدار کانادا، منجر به جلب سرمایه‌گذاران می‌شود. این کشور شهرتی برای کمترین فساد مالی، حداقل تشریفات اداری، و نرخ‌های پایین مالیاتی دارد که باعث افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌شود.
  • ویزای کارآفرینی و کار: پس از راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا، امکان اخذ ویزای کارآفرینی و ویزای کار برای خود و کارکنان شما وجود دارد. این امر به شما اجازه می‌دهد تا با سهولت به مشغولیت‌های کاری در این کشور بپردازید.
  • مالیات کمتر: یکی از مزایای مهم ثبت شرکت در کانادا، نرخ مالیاتی کمتر نسبت به سایر کشورهاست. این مسأله می‌تواند منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های شرکت شما شود.

با در نظر گرفتن این مزایا، ثبت شرکت در کانادا به عنوان یک مقصد جذاب برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی محسوب می‌شود.

OVERVIEW
_

اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در کانادا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا،به تنهایی شامل اخذ اقامت دائم کانادا نمی شود. اما با رعایت شرایط و اقدامات لازم، می‌توانید به اقامت دائم در این سرزمین دست یابید.

 

پس از راه‌اندازی یا خرید یک شرکت کانادایی، دیگر مراحل مهاجرتی پیش‌روی شما قرار دارد. شما به عنوان یک مهاجر تجاری می‌توانید برای اخذ مجوز کار اقدام نمایید. چندین نوع مجوز کار مختلف وجود دارد، که انتخاب نوع مجوز ویزای کاری صادر شده،(Work Permit)  بستگی به شرایط و اهداف مهاجرتی شما دارد. بعد از دریافت مجوز کار و ورود به کانادا، شما باید کسب‌وکار خود را طی یک دوره مشخص، مثلاً ۱۲ ماه زیر نظر اجازه کاری بین‌المللی (ICT Work Permit) اجرا نمایید. سپس، در صورت وجود شرایط لازم، می‌توانید برای اخذ اقامت دائم درخواست دهید.

 

برای اخذ اقامت دائم، علاوه بر مراحل فوق، شما باید شرایط زیر را نیز دارا باشید:

 

  • دارای حداقل نمره CLB 7 برای مهارت‌های زبانی: برای مهاجرت موفق به اقامت دائم، باید مهارت‌های زبانی خود را با نمره حداقل CLB 7 در سیستم ارزیابی CLB اثبات نمایید.
  • داشتن تحصیلات پس از متوسطه: برای ورود به برنامه‌های مهاجرت به کانادا، دارا بودن مدارک تحصیلی پس از مدرسه اهمیت دارد.
  • نداشتن سابقه کیفری یا مشکلات جدی پزشکی: وجود مشکلات جدی پزشکی یا سوابق کیفری می‌تواند موانعی برای اخذ اقامت دائم ایجاد کند.

در نهایت، این مراحل و شرایط نشان‌دهنده راهی است که به شما امکان مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و اقامت دائم در این کشور را فراهم می‌آورد.

OVERVIEW
_

مدارک ضروری برای ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

برای راه‌اندازی یک شرکت در کانادا، باید مجموعه‌ای از مدارک ضروری را تهیه و ارائه نمایید. این مدارک عبارتند از:

  • گزارش جستجوی نام: یک گزارش جستجوی نام برای اطمینان از انتخاب نام مناسب برای شرکت.
  • اساسنامه شرکت: مستندی که مشخصات اصلی شرکت، اهداف آن و ساختار سازمانی را شامل می‌شود.
  • قرارداد اجاره یا سند مالکیت دفتر ثبت شده: اگر دفتر شرکت در یک مکان اجاره شده است، باید قرارداد اجاره ارائه دهید یا اگر مالک آن هستید، مدرک مالکیت مورد نیاز است.
  • اطلاعات مربوط به هیئت مدیره: مشخصات اعضای هیئت مدیره شرکت شامل نام، تحصیلات، تجربه، و وظایف آن‌ها.
  • شماره کسب‌وکار فدرال: شماره مرتبط با عملیات تجاری شرکت که برای معاملات شرکتی با مراجع مالیاتی کانادا لازم است.
  • کپی پاسپورت/ ویزا: کپی پاسپورت شما و اطلاعات ویزای شما برای اشخاص خارجی مرتبط با شرکت.
  • مدرک آدرس کانادایی سهامداران خارجی: آدرس سکونت یا کار سهامداران خارجی در کانادا.
  • اطلاعات سرمایه پرداخت شده برای تشکیل شرکت: مقدار و منبع سرمایه واریزی برای شروع عملیات شرکت.
  • اطلاعات مربوط به بنیان‌گذاران شرکت: اطلاعات شامل نام، آدرس، ویزا، پاسپورت و سایر مشخصات بنیان‌گذاران شرکت.
  • ترجمه مدارک هویتی سهامدار شرکت: اگر مدارک هویتی به زبان دیگری به جز انگلیسی یا فرانسوی باشند.
  • اطلاعات مربوط به مدیران شرکت و مدارک شناسایی آن‌ها: اطلاعات و مدارک شناسایی مدیران اجرایی شرکت.
  • فرم درخواست ثبت‌نام و هزینه‌ها: فرم مربوط به ثبت‌نام و هزینه‌های مرتبط با فرآیند ثبت شرکت.
  • بیانیه مبنی بر اینکه مدیر هیچ گونه محکومیت کیفری ندارد: بیانیه معتبر از مدیران شرکت در خصوص سوابق کیفری خود.
OVERVIEW
_

نتیجه گیری: مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

پیشگامان اپلای و خدمات ثبت شرکت در کانادا 

دولت کانادا در پیشبرد اهداف خود برای جذب نیروهای مهاجر، به دنبال تدوین برنامه‌های متنوعی است. یکی از این برنامه‌ها که به طور ویژه در سال‌های اخیر باعث جلب توجه و تبدیل به گزینه‌ای محبوب برای مهاجران شده است، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا می‌باشد. این مسیر به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های برنامه‌های ویزای سرمایه‌گذاری کانادا شناخته می‌شود. در مقاله حاضر، یک راهنمای جامع و مختصر جهت آشنایی شما با این روش مهاجرتی ارائه دادیم.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، خوشحال می‌شویم که سوالات خود را در بخش نظرات مطرح نمایید. تیم پیشگامان اپلای به سرعت و با دقت، پاسخگوی شما خواهد بود. همچنین، می‌توانید از فرم مشاوره موجود در سایت نیز برای مشاوره تخصصی، جهت ثبت شرکت در کانادا و مهاجرت به این کشور با توجه به شرایط خود از کارشناسان پیشگامان اپلای کمک بگیرید. به امید موفقیت در مسیر مهاجرت و شروع یک زندگی جدید در کانادا! 

 

بله، با امکاناتی که در دسترس دارید، می‌توانید به راحتی، بدون نیاز به اقامت دائم در کانادا، کسب‌وکار مستقل خود را با تأسیس یک شرکت در کانادا راه‌اندازی کنید. مدت زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت در کانادا، به وابستگی به استان یا منطقه‌ای که می‌خواهید کسب‌وکار خود را در آن ثبت کنید و نوع ساختاری که برای شرکت انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. این مدت می‌تواند از چند روز تا چند هفته متغیر باشد.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *