Close up view of teenage girl with dark long hair making stop gesture with her hand, frowning her face. Cropped isolated portrait of young female in long-sleeved T-shirt standing against gray background.


در دنیا افرادی هستند که متقاضی مهاجرت می باشند و به روش های مختلف و با سختی های فراوان اقدام می کنند اما پس از مدتی پشیمان می شوند و قصد بازگشت به وطن را دارند. ما برای اینکه برای شما چنین مشکلاتی پیش نیاید در این نوشتار در مورد عوامل بازگشت صحبت می کنیم. افرادی که مهاجرت برای آن ها سخت است و پس از این امر ابراز پشیمانی می کنند شرایط زیر را دارند:

افراد بی هدف

فردی که می گوید به هر قیمت شده می خواهم مهاجرت کنم اما برنامه مهاجرتی و هدف قوی ندارد. متاسفانه این افراد مهاجرت موفقی ندارند و به دلیل عدم داشتن دلیل برای تحمل بعضی از شرایط و سختی های مهاجرت خیلی زود پشیمان می شوند.

افرادی که دارای وابستگی عاطفی هستند

افرادی که به خانواده، محل زندگی و فاکتورهایی از این قبیل وابستگی زیادی دارند مسلما در محیط جدید به مشکلات زیادی برخواهند خورد و احتمالا در چند سال اول دچار مشکل خواهند شد.

افراد رفاه طلب و پر توقع

افرادی که در ایران تفریحات زیادی مانند رستورانگردی، تعدد بالای خرید و عادت هایی از این دسته داشته اند در کشور جدید و در شروع مسیر مهاجرت به دلیل عدم داشتن این امکانات به مشکل برخواهند خورد.

افراد خیال پرداز

افرادی که فکر می کنند با مهاجرت در بدو امر زندگی رویایی و بهترین زندگی را خواهند داشت، دچار دلزدگی و ناراحتی خواهند شد. بهتر است بدانید قدم اول در مهاجرت فاکتور انطباق پذیری با شرایط است.

افرادی که حاضر نیستند زبان کشور مقصد را یاد بگیرند

بدون شک یکی از فاکتورهای مهاجرت موفق، داشتن مهارت های ارتباطی و دانش زبان و همچنین تسلط به زبان کشور مقصد است.

افرادی که به قانون شکنی و دور زدن قانون عادت کرده اند

وجود خلاء های قانونی در کشوری مثل ایران باعث شده افرادی از این خلاء های قانونی سوء استفاده کرده و به هدف خود برسند.این در حالی است که ساز و کار الکترونیکی و قوانین سختگیرانه در اغلب کشورهای اروپایی و کانادا اجازه ی دور زدن قانون را به هیچکس نمی دهد. چنانچه افرادی با جعل مدرک و کارهایی از این قبیل اقدام به قانون شکنی و یا دور زدن قانون نمایند مجازاتی همچون زندان و دیپورت مادام العمر از کشور مذکور و نیز مجازات نقدی در پی خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *