اقامت دائم آلمان و کانادا پس از تحصیل

اقامت دائم آلمان و کانادا پس از تحصیل


آیا قصد اقامت دائم در کانادا را دارید؟

آیا در جست و جوی کار در آلمان هستید ؟

آیا قصد ادامه تحصیل در آلمان را دارید؟

آیا می توان پس از تحصیل در آلمان اقامت دائم گرفت؟

با تحصیل در کانادا می توان به اقامت دائم کانادا رسید؟

در این مقاله در مورد اقامت دائم کانادا پس از  تحصیل و اقامت دائم آلمان پس از تحصیل توضیح میدهیم.

کشور کانادا در حال  افراد زیادی را برای مهاجرت تحصیلی به خود جلب کرده است.اکثر افراد، ویزای تحصیلی را پلی برای دریافت اقامت دائم می دانند و با این کار با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اند. با این امر هم به تحصیل می پردازند و تحصیلات خود را ارتقا می دهند و هم اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند.

افرادی که مقیم کانادا هستند این امکان را دارند که از برخی از حقوق شهروندی برخوردار شوند.افراد برای اینکه پس از تحصیل بتوانند در کانادا اقامت داشته باشند می بایست کار پیدا کنند.برای افرادی که در این کشور تحصیل می کنند،پیدا کردن کار بسیار آسان تراز افرادی است که مدرک خود را از دانشگاه هایی غیر از کانادا دارند می باشد. لازم به ذکر است محل تحصیل و رنک دانشگاه در جسنجوی کار و اخذ قرار داد کاری تاثیر بسزایی دارد.

توجه:

طول دوره تحصیلی برای اخذ اقامت کاری کانادا پس از تحصیل، از اهمیت بالایی برخورار است.طول دوره تحصیل در کانادا می بایست حداقل 8 ماه می باشد.

در کشور کانادا، دانشجویان بین المللی به همان مدت زمانی که تحصیل می کنند اقامت کاری نیز دریافت می کنند.اما  در صورتی که مدت تحصیل شما بیش از 2 سال باشد، حداکثر 3 سال اقامت کاری دریافت می کنید

دانشجویان بین المللی می توانند قبل از پایان تحصیلات برای برنامه اکسپرس انتری اقدام نمایند .

کشور آلمان به دلیل وجود امکانات رفاهی و تحصیل رایگان سالانه افراد زیادی را برای تحصیل به خود جلب می کند. این کشور به دانشجویان بین المللی این امکان را می دهد که پس از اتمام تحصیل  بتوانند به مدت 18 ماه دنبال کار بگردند.در صورتی که متقاضیان، کار متناسب با رشته ی تحصیلی خود را پیدا کنند می توانند ویزای خود را از تحصیلی به کاری تبدیل کنند. متقاضیانی که موفق به اخذ اقامت کاری شده باشند پس از مدت 3 سال اقامت دائم دریافت می کنند. پس از گذشت 5 سال،افراد می توانند پاسپورت آلمانی نیز دریافت کنند.

مطالب مرتبط:

۲۰ دانشگاه برتر در کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای کاری آلمان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *