[vc_row][vc_column][vc_column_text]اپلیکیشن های کاربردی برای بعد از مهاجرت به کانادا

1.Uber:یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها جهت حمل و نقل درون شهری در کانادا می باشد.اپلیکیشن های تاکسی های ایرانی کپی شده از این App می باشد.

2.ترانزیت آپ: یک اپلیکیشن کاربردی برای حمل و نقل با اتوبوس و مترو می باشد به طوری که مسیر همه ی خطوط مترو و اتوبوس زمان توقف،نزدیک ترین ایستگاه به شما وحتی اتفاق های پیش بینی نشده مانند تاخیر و یا خرابی وسیله نقلیه را به شما اعلام می کند.

3.جاب بانک: کاربردی ترین سایت دولتی برای پیدا کردن جاب و مقایسه حقوق و دستمزد در کانادا

4.Hunk:

بهترین اپلیکیشن برای سیستم ios هونک می باشد به طوری که برایتان جای پارک پیدا می کند .از ماشینتان عکس می گیرد.دستیار صوتی هونک به شما هشدار می دهد که زمان استفاده ی شما نزدیک شده است  همچنین فاصله ی دقیق شما از محل پارک خودرویتان را نشان می دهد و می گوید از کدام مسیر بروید تا سریعتر برسید.

5.Toronto Parking Finder: 

تقریبا همه می دانند که پیدا کردن جای پارک برای در تورنتو بسیار سخت است. اپلیکیشن تورنتو پارکینگ فایندر،بهترین اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی است که نزدیکترین پارکینگ ها و همچنین مدت زمان استفاده شما از زمان استفاده از پارکینگ را نشان می دهد. تا جای پارک شما بیشتر از حد ممکن باعث جریمه می شود.

6.Gass buddy:

از آنجا که قیمت بنزین در کانادا متغیر می باشد این اپ قیمت لحظه ای بنزین و ارزان ترین پمپ بنزین را به شما نشان می دهد.

7.Street food Toronto(غذاهای خیابانی):

اگر در بین روز احساس گرسنگی کنید و بخواهید به سرعت غذا بخورید این آپ تمام رستوران ها و فست فود های نزدیک به شما را گزارش می دهد و می توانید سفارش دهید.

8.Quench:

بسیاری از افراد به جای خرید آب معدنی از ایستگاه های خرید آب استفاده کنند.این آپ نزدیک ترین ایستگاه خرید آب را نشان می دهد.

9.kijiji:

نمی توان حرفی از سوپر مارکت آنلاین زد اما اسمی از kijiji که سوپر مارکت آنلاین زد را نیاورد.از این اپلیکیشن می توانید برای فروش آپارتمان و وسایل دست دوم استفاده کنید.

10.AirBNB:

یکی از معروف ترین ها اپ ها برای پیداکردن خانه و آپارتمان به صورت کوتاه مدت و با هزینه ا ی بسیار کم جهت می باشد. افرادی که به اجاره اتاق نیازمند هستند می توانند از این اپ استفاده کنند.

11. Canadian Citizenship Test اپلیکیشن آزمون شهروندی کانادا:

برای درخواست شهروندی در کانادا،شرکت در آزمون شهروندی الزامی است.این اپلیکیشن برای آمادگی آزمون شهروندی کانادا و آشنایی متقاضی به قوانین حاکم بر کانادا و آمادگی آزمون استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *