استارت آپ تحصیلی آلمان

استارت آپ تحصیلی آلمان


OVERVIEW
_

استارت آپ تحصیلی آلمان

مهاجرت به آلمان 2024

استارت آپ در لغت به معنای فعالیتهای نوپا است. البته این فعالیتها می بایست ارزش اقتصادی داشته باشند.در کشورهای توسعه یافته ای نظیر آلمان به این نوع از کسب و کارها ارزش زیادی داده می شود و حتی سالانه مسابقاتی تحت عنوان Best Ideas Awards in Germany برگزار می شود و جوایزی به بهترین ایده داده می شود. همچنین استارت آپ ویزا یکی از انواع نسبتا جدید ویزا است و کشورهایی مثل آلمان و کانادا برای جذب شرکت های دانش بنیان ویزا های استارت آپ را ارائه می دهند.

با توجه به صنعتی بودن کشور آلمان توجه به رشته های کامپیوتر،IT، برق، الکترونیک و هوش مصنوعی توجه بیشتری دارند اما این به این منظور نیست که رشته هایی نظیر زیست، شیمی و فیزیک مورد توجه نیست.

OVERVIEW
_

چگونه یک پروژه استارت آپی به عنوان تز دکتری استفاده می شود؟

مهاجرت به آلمان 2024

زمانی که فرد ایده ای در سر دارد می تواند این ایده را به عنوان طرح به دانشگاه ارائه دهد.اساتید تصمیم در این مرحله تصمیم می گیرند که به طرح مورد نظر بودجه ای تعلق می گیرد یا خیر. در صورتی که طرح مورد قبول اساتید قرار گیرد قراردادی بین انشگاه و دانشجو عقد می شود تا مشخص شود چه مقدار از سود حاصل به فرد اعطا می شود. لازم به ذکر است در طی مدت زمانی که فرد روی پروژه کار می کند از دانشگاه حقوق نیز دریافت می کند.

OVERVIEW
_

در صورتی که پروژه به سوددهی نرسد چه اتفاقی برای برنامه استارت آپ می افتد؟

استارت آپ تحصیلی آلمان
به طور کلی هر پروژه ای بعد از 3 تا 4 سال مشخص می شود که این طرح به سود دهی می رسد یا خیر. در صورتی که برنامه مورد نظر به سود نرسد دانشگاه فاند را از پروژه سلب می کند. دانشجو می تواند برای ادامه ی کار، طرح را به شرکت دیگر واگذار نماید و یا با شرکت و موسسه دیگری قرارداد ببندد و از همان شرکت برای ادامه کار فاند دریافت کند.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *