کسب درآمد دانشجویی در خارج از کشور

کسب درآمد دانشجویی در خارج از کشور


OVERVIEW
_

کسب درآمد دانشجویی در خارج از کشور

بیشتر افرادی که برای تحصیل به کشور دیگر مهاجرت می کنند برای امرار معاش و تامین هزینه های تحصیل خود به کسب درآمد می پردازند. در این نوشتار به آشنایی 12 نمونه از انواع کار های دانشجویی می پردازیم:

1.دستیار استاد(Teaching Assistantship):

برای اینکه پوزیشن TA در دانشگاه بگیرید باید جز دانشجویان برتر بوده و نمرات Speaking و writing شما نسبت به 2 مهارت دیگر بالاتر باشد.

2.دستیارتحقیق(Research Assistant):

در بسیاری از دانشگاه ها، اساتید برای نوشتن مقالات و یا کارهای تحقیقاتی خود در آزمایشگاه. پوزیشن RA را به دانشجویانی که بک گراند تحقیقاتی بالایی دارند واگذار می کنند.

3.مربی بدنسازی:

برای این امرکافی است فرد به علم تغذیه آشنایی داشته باشد و همچنین حداقل 6 ماه دوره ی بدنسازی یا مربی گری حداقل درجه 3 را نیزگذرانده باشد.

4.کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری:

افرادی که توانایی کار با نرم افزارهای Photoshop و After Effects دارند و از مهارت های نسبی writing جهت تولید محتوا برخوردار هستند می توانند به صورت دورکاری (freelancing) به این امر مشغول شوند.

5.نگهداری از سالمند:

به دانشجویان رشته های پرستاری و پیراپزشکی، نگهداری از سالمندان به عنوان کار پارت تایم دانشجویی توصیه می شود.

6.نگهداری از کودک:

افرادی برای نگهداری از کودکان مناسب هستند که دوستدار کودکان باشند و همچنین رابطه ی خوبی با کودکان برقرار کنند .دانشجویان رشته ی پرستاری و یا روانشناسی می توانند برای این کار گزینه خوبی باشند.

7.نگهداری از حیوانات خانگی:

افرادی که به حیوانات خانگی مانند سگ و گربه علاقه مند هستند می توانند به نگهداری این حیوانات بپردازند.برای این امر کافی است تجربه ی قبلی در نگهداری حیوان مربوطه داشته باشید.

8.دستیار اموراداری:

در بسیاری از دانشگاه ها دانشجویان می توانند به عنوان یک دستیار اداری در کتابخانه،آزمایشگاه و یا سایر فضاهای اداری فعالیت کنند.

9. طراحی وب سایت وردپرس:

بسیاری از مشاغل و کسب و کار های خرد نیازمند یک وب سایت و نیز یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود می باشند. دانشجویان مهندسی نرم افزار وIT می توانند با ثبت نام در سایت های freelancing در زمان دانشجویی از این طریق کسب درآمد کنند.

10.عکاسی پرتره:

چنانچه حداقل دانش عکاسی با دوربین دیجیتال داشته باشید می توانید با ثبت تبلیغات اینترنتی برای خود در حوزه ی عکاسی پرتره،منظره و حتی رویدادها کسب درآمد کنید!

11.خدمات تایپ و صفحه آرایی:

چنانچه به نرم افزار آفیس تسلط دارید وهمچنین دارای مهارت تایپ سریع هستید می توانید به صورت دورکاری از اساتید و دانشجویان برای مقالات و کتب در حوزه ی خدمات تایپ و صفحه آرایی کسب درآمد کنید.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *