تحصیل فرزندان در آلمان 2023

تحصیل فرزندان در آلمان 2023


تحصیل فرزندان در آلمان 2023

بسیاری از کودکان در آلمان در مهد هایی به نام “Kita” (کوتاه شده Kindertagesstätte /مهد کودک) تحت مراقبت قرار می گیرند. در مهد کودک آنها یاد می گیرند و با هم بازی می کنند. کودکان دوستان جدید پیدا کرده و زبان آلمانی می آموزند. بنابراین آنها برای شروع مدرسه بهتر آماده می شوند. حتی زمانی که آنها از یک برنامه درسی تبعیت می کنند، کار و تحصیل داشته و فرزند دار می شوند، فرزندان آنها در مهد ها توسط پرسنل مجرب از مرحله تازه متولد شده تا شروع مدرسه مراقبت می شوند. در مهد کودک، فرزند شما تحت مراقبت قرار گرفته و توسط مربیان تخصصی کودکان نوپا تشویق می شوند.

چه زمانی کودکم می تواند وارد مرکز مراقبت روزانه شود؟

از ۱ آگوست ۲۰۱۳، کودکان از روز اول تولد خود می توانند در مرکز مراقبت روزانه یک جا داشته باشند.

اگر شما یک پناهنده هستید و می خواهید کودک خود را در مرکز مراقبت روزانه ثبت نام کنید، با یک مددکار اجتماعی یا اداره مسکن جاییکه می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید، تماس بگیرید.

هزینه یک مرکز مراقبت روزانه چقدر است؟

از تاریخ ۰۱.۰۸.۲۰۱۸، مراقبت روزانه برای همه افراد رایگان شده است. شما فقط باید هزینه وعده های غذایی را پرداخت کنید. شما می توانید در وبسایت داره آموزش و پرورش، جوانان و علوم، اطلاعات بیشتری را پیدا کنید. به علاوه این سایت حاوی اطلاعاتی درباره ووچر مراقبت روزانه است.

اطلاعات بیشتر را می توانید با جستجوی کلید واژه Elternbrief Zuzahlung در اینترنت پیدا کنید.

ارزیابی سطح زبان چیست؟

تمام کودکانی که در عرض این دو سال تحصیل در مدرسه را شروع می کنند، باید در یک ارزیابی سطح زبان پیش دبستانی شرکت کنند. نیاز احتمالی به تقویت زبان باید به رسمیت شناخته شود تا کودکان به خوبی برای مدرسه آماده شوند. آنها یک دعوتنامه کتبی از هیئت مدرسه خود را برای ارزیابی سطح زبان کودکشان دریافت خواهند کرد. شرکت در ارزیابی سطح زبان اجباری است. تیم های مشاوره زبان در منطقه شما این ارزیابی ها را برگزار خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *