کارورزی یا اوسبیلدونگ(Ausbildung) چیست؟ کارورزی یا آوسبیلدونگ آلمان (Ausbildung)کار در آلمان

کارورزی یا اوسبیلدونگ(Ausbildung) چیست؟ کارورزی یا آوسبیلدونگ آلمان (Ausbildung)کار در آلمان


OVERVIEW
_

کارورزی یا آوسبیلدونگ آلمان (Ausbildung)کار در آلمان​

کارورزی یا اوسبیلدونگ چیست

از زمان های دور همیشه افرادی بوده اند که به دلایلی نظیر علاقه و یا از نظر مالی مجبور بوده اند تنها یکی از گزینه های کار و یا تحصیل را انتخاب کنند. هزینه ی تحصیل گاها برای بسیاری از افراد بالاست و انها مجبور به ترک تحصیل و یا عدم ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی می شوند.

از طرف دیگر نیز همیشه افرادی که خواهان رسیدن به درآمد بودند. این میل به دلیل ضعف مالی و یا میل رسیدن به ثروت باشد.

این موضوع در همه کشورهای دنیا صدق می کند. در کشورهای اروپایی مانند آلمان،سوئد و فنلاد کارورزی را همراه با تحصیل برگزار می کنند.

انواع ویزای کار در آلمان 2024
OVERVIEW
_

تفاوت تحصیل و آوسبیلدونگ آلمان (کارورزی)

کارورزی یا اوسبیلدونگ چیست

از سال 2020 کشور آلمان تصمیم گرفت که کار کاروزی به همراه تحصیل را برای افراد خارج از اتحادیه اروپا نیز برگزار کند. در این مورد کارفرمایان آلمانی و شرکت های معروف همانند Basf ، BMW  و Mercedes benz برای افراد بالای 18 سال ، دوره کارآموزی را همراه با تحصیل برگزار می کند . در این دوره کارفرمایان و شرکت ها موظف هستند دوره های کار همراه با تحصیل برگزار کنند. این دوره ها به طور معمول 3 سال هستند و  در صورت موفقیت در آزمون نهایی، متقاضیان می توانند موفق به کسب مدرک شوند.

دوره های کارورزی یا همان اوسبیلدونگ انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

https://pishgamanapply.com/1399/06/04/انواع-اوسبیلدونگ/

در دوره duale ausbildung  که محبوب ترین دوره بین تمامی دوره ها است، متقاضیان حقوق دریافت می کنند. دریافت حقوق برای رشته های مختلف،متفاوت است.

همانطور که در بالا گفته شد افراد پس از پایان دوره، علاوه برکسب اطلاعات تئوری دارای تجارب عملی نیز می باشند که این خود امتیاز بالایی در آلمان محسوب می شود. این در حالی است، افرادی که دارای مدرک دانشگاهی هستند پس از پایان تحصیلات خود به دلیل عدم تجربه، نمی توانند به راحتی قرارداد کار دریافت کنند.

OVERVIEW
_

مهاجرت کاری از طریق آوسبیلدونگ آلمان

یا تحصیلی از طریق آوسبیلدونگ آلمان

بین ویزای کاری و تحصیلی یک فرق عمده و قابل توجه وجود دارد که آن هم تمکن مالی می باشد. برای ویزای کار، برخلاف ویزای تحصیلی افراد نیاز به تمکن مالی ندارند. این در حالی است متقاضیانی که قصد دارند برای تحصیل به کشور آلمان مهاجرت کنند می بایست با خود 10236 یورو به همراه ببرند. در دوره اوسبیلدونگ (Ausbildung) با توجه به  اینکه افراد همزمان با کار تحصیل می کنند اما نیاز به تمکن مالی ندارند.

دریافت مشاوره و ارزیابی

همکاران ما پس از ثبت درخواست با شما تماس خواهند گرفت

مهاجرت موفق با هلدینگ پیشگامان اپلای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *